• Jaga lugu:

    Jüri Raidla: Eesti edulugusid tuleb otsida täiesti teistel alustel

    Jüri Raidla.Foto: Raul Mee

    Miski ei ole 2020. aastal enam endine. Isegi Eduka Eesti konkursi eesmärgid mitte. Kui varem olid keskmes pika-perspektiivi-visioonid, siis nüüd tuleb võrdselt tähtsaks pidada ka lühikest perspektiivi, visiooni eluks ja äriks pärast pandeemiat. Otsigem tasakaalupunkte, kirjutab arvamuskonkursi Edukas Eesti toetaja, Ellex Raidla Advokaadibüroo vandeadvokaat Jüri Raidla.

    Jaanipäeval, koroona esimese laine vaibumise aegadel, lootsid paljud, seal hulgas ka mina, et endised ajad tulevad tagasi. Täna ei ole mõtet end sellise mõttekäiguga enam petta. Olgu tegemist riikluse, poliitika, äri või lihtsalt eluga kõige laiemas tähenduses – endisus ei jätku ega peagi jätkuma varasemal kujul.
    Kas uus reaalsus on üdini halb? Üldse mitte. Vanade asjade endisel moel või natuke paremini tegemine ei too kaasa arenguhüpet. Vertikaalne areng tuleb ikka kas uute asjade tegemisest või siis vanade asjade uuel viisil tegemisest. Seda tingimusel, et kõiki vajalikke vanu asju kohe nurka ei hakata loopima. Uude tasakaalupunkti vana ja uue vahel tuleb jõuda tasakaalukalt.
    Lehma lüpsmist võib ju distantsõppe korras õppida, kuid lehma lüpsmine ise jääb päris pikaks ajaks kontakttööks. Advokaaditööd saab teha nii kodukontorist kui „päris“ kontorist. Samas pole mõtet tormata teise äärmusesse ja arvata, et sprindi maailmameistriks võib saada ainult metsajooksu harrastades. Mets staadionit ei asenda, küll aga täiendab. Nii ei kao need päris kontorid ka kuhugi, need lihtsalt muutuvad.
    Kui oled juba tellija, siis logi sisse!
      Telli Äripäev
      Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
      Jaga lugu:
    • Hetkel kuum
    Seotud lood

    Rasmus Pikkani: ärme investeeri nii, nagu homset ei oleks
    Jätkusuutlikule investeerimisele ja pensionifondidele mõtlevad inimesed peaksid lähtuma ennekõike soovist aidata luua endale ning oma järeltulijatele paremat tulevikku, mitte üksnes ahvatlusest haarata kinni järjekordsest uuest ja tulusast investeerimistrendist, kirjutab Luminori Baltikumi pensioniüksuse juht Rasmus Pikkani.
    Jätkusuutlikule investeerimisele ja pensionifondidele mõtlevad inimesed peaksid lähtuma ennekõike soovist aidata luua endale ning oma järeltulijatele paremat tulevikku, mitte üksnes ahvatlusest haarata kinni järjekordsest uuest ja tulusast investeerimistrendist, kirjutab Luminori Baltikumi pensioniüksuse juht Rasmus Pikkani.
    Tesla ületas prognoose
    Peale börsi sulgumist avaldas teise kvartali majandustulemused elektriautonduse lipulaev Tesla, kes ületas analüütikute ootusi, vahendab Yahoo Finance.
    Peale börsi sulgumist avaldas teise kvartali majandustulemused elektriautonduse lipulaev Tesla, kes ületas analüütikute ootusi, vahendab Yahoo Finance.
    Raadiohommikus: Tesla teise kvartali tulemustest, Ööd Mirror Houses investeeringust ja e-kaubanduse rekordaastast
    Peegelmaju tootev Ööd Grupp sai investeeringu rahvusvahelisest investeerimisfirmalt BBox, et oma tegevust laiendada. Stuudios on külas Öödi üks asutajatest Andreas Tiik, räägime temaga ettevõtte tulevikuplaanidest.
    Peegelmaju tootev Ööd Grupp sai investeeringu rahvusvahelisest investeerimisfirmalt BBox, et oma tegevust laiendada. Stuudios on külas Öödi üks asutajatest Andreas Tiik, räägime temaga ettevõtte tulevikuplaanidest.
    Automüüjad vaatavad elektrikaubikute käsule altkulmu Lisakulu lööks otse tarbija rahakotti
    Kohalikud automüüjad vaatavad kõhklusega kliimaleppele punktile, mille järgi peaks ka kaubaveoks kasutama elektri jõul liikuvaid sõidukeid. See tähendaks nende hinnangul järeleandmisi sõidu pikkuses ja koorma raskuses, aga tõstaks ka veetava kauba hinda.
    Kohalikud automüüjad vaatavad kõhklusega kliimaleppele punktile, mille järgi peaks ka kaubaveoks kasutama elektri jõul liikuvaid sõidukeid. See tähendaks nende hinnangul järeleandmisi sõidu pikkuses ja koorma raskuses, aga tõstaks ka veetava kauba hinda.