• OMX Baltic−0,17266,92
  • OMX Riga−1,49866,71
  • OMX Tallinn0,141 739,38
  • OMX Vilnius0,00993,09
  • S&P 5001,115 459,1
  • DOW 301,6440 589,34
  • Nasdaq 1,0317 357,88
  • FTSE 1001,218 285,71
  • Nikkei 225−0,5337 667,41
  • CMC Crypto 2000,000,00
  • USD/EUR0,000,92
  • GBP/EUR0,001,18
  • EUR/RUB0,0093,47
  • OMX Baltic−0,17266,92
  • OMX Riga−1,49866,71
  • OMX Tallinn0,141 739,38
  • OMX Vilnius0,00993,09
  • S&P 5001,115 459,1
  • DOW 301,6440 589,34
  • Nasdaq 1,0317 357,88
  • FTSE 1001,218 285,71
  • Nikkei 225−0,5337 667,41
  • CMC Crypto 2000,000,00
  • USD/EUR0,000,92
  • GBP/EUR0,001,18
  • EUR/RUB0,0093,47
  • 29.05.24, 14:52

Endine amazonlane: vaikiv klient võib anda ärile surmahoobi

Iga veebipood, mis soovib oma teenuse taset paremini mõista ning seda parandada, peab murdma klientide vaikimise müüri, kirjutab e-äri asjatundja, Printify kvaliteedijuht, varem Amazoni ELi suuna jaekaubandust juhtinud Yatin Bassi.
Yatin Bassi jagas oma kogemusi ka viimasel idufirmade üritusel Latitude59.
  • Yatin Bassi jagas oma kogemusi ka viimasel idufirmade üritusel Latitude59. Foto: Erakogu
E-ärisid kimbutab mitu väljakutset, mis takistavad klientide esikohale seadmist, olgu selleks kõrged kulud, väljakujunenud mõttemallid või võimetus mõista vaikivate klientide vajadusi. Vajadustest arusaamiseks ning äri konkurentsivõime ja asjakohasuse säilitamiseks on oluline üht-teist siiski ette võtta.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele