• Jaga lugu:

    Land Cruiser keerab käised üles

    Foto: Toyota

    Kui otsid ülimalt vastupidavat tööautot, millel on ka suur maastikuvõimekus, on Toyota UK-l sulle midagi pakkuda. Tegemist on esimese Toyota Land Cruiserist valmistatud tarbesõidukiga, millega ettevõte plaanib ilmselt muuta ikooniline maastikusõiduk veelgi veetlevamaks.

    Toyota pakub nii lühikese kui ka pika teljevahega versiooni, milledel on vastavalt kolm või viis ust. Mõlemal juhul on tagumised istmed eemaldatud ja loodud mahukas kaubaruum, mis on lühemal masinal 1574- ja pikemal 2216-liitrise kaubamahuga. Kaupa saab laadida sõltuvalt autost 593 ja 756 kilogrammi.
    Mõlemad Toyota Land Cruiser LCV versioonid võivad vedada piduritega järelhaagiseid kaaluga kuni kolm tonni.
    “Tuues Land Cruiseri erakordse tugevuse tarbesõidukite sekka, lisame uue mõõtme juba mudelivalikus olevate vastupidava Hiluxi pikapi ja mitmekülgse Proace kaubiku kõrvale,” ütles Toyota kergete kommertssõidukite mänedžer Gareth Matthews.
    “Oleme kindlad, et kvaliteet ja sooritusvõime, mis on Land Cruiserist teinud üle maailma võimeka sõiduki, on hinnatud ka ostjate seas, kes vajavad sõidukit, millele tööd tehes igal ajal loota saab,” lisas ta.
    Jõud tuleb ettevõtte 2,8-liitriselt D-4D turbodiislilt, millel on 175 hobujõudu. Kuuekäigule manuaalkäigukast on standardis ja sõidukil on loomulikult ka püsiv neljarattavedu Torseni piiratud libisemisega diferentsiaali ja low-range'i lisaga. Minimaalne kliirens on 215 mm ja maksimaalne läbitava veetakistuse sügavus 700 mm.
    Uuel Toyotal on varustuses 17tollised terasveljed, riidest istmed, konditsioneer ja kuue kõlariga Bluetooth-raadio. 
    Foto: Toyota
    Jaga lugu:
  • Hetkel kuum

Erkki Kubber: kas järgmised ükssarvikud võiksid olla miljardilise väärtuse asemel hoopis miljardi inimese aitajad?
Mis oleks, kui hakkaks ükssarvikuks nimetama hoopis ettevõtet, mis suudab positiivselt mõjutada miljardit inimest või hoopis istutada miljard puud, küsib Sotsiaalsete Ettevõtete Võrgustiku juhatuse liige Erkki Kubber.
Mis oleks, kui hakkaks ükssarvikuks nimetama hoopis ettevõtet, mis suudab positiivselt mõjutada miljardit inimest või hoopis istutada miljard puud, küsib Sotsiaalsete Ettevõtete Võrgustiku juhatuse liige Erkki Kubber.
WeWork jõudis teisel katsel New Yorgi börsile
NYSE börsil alustas täna kauplemist kontorirentija WeWork, mille kahe aasta tagune esimene katse aktsiaid noteerida lõppes fiaskoga.
NYSE börsil alustas täna kauplemist kontorirentija WeWork, mille kahe aasta tagune esimene katse aktsiaid noteerida lõppes fiaskoga.
Energiavaesus ähvardab muutuda reaalsuseks
Euroopa Komisjoni Eesti esinduse juht Keit Kasemets tõdes, et teatud hinna juures muutub enrgiavaesus Euroopa riikides väga suureks probleemiks.
Euroopa Komisjoni Eesti esinduse juht Keit Kasemets tõdes, et teatud hinna juures muutub enrgiavaesus Euroopa riikides väga suureks probleemiks.
Aasta auto finalistid: elektriautode paremik peab laetud lahingut, aga fossiilikad võivad üllatada
Eesti aasta auto valimise lõppkuuikust leiab nii kaks kõva konkurenti eesrindlike elektri-pereautode seas kui ka odavaima uue auto. Võitja otsustavasse žüriisse kuulub teiste hulgas Äripäeva ajakirjanik.
Eesti aasta auto valimise lõppkuuikust leiab nii kaks kõva konkurenti eesrindlike elektri-pereautode seas kui ka odavaima uue auto. Võitja otsustavasse žüriisse kuulub teiste hulgas Äripäeva ajakirjanik.