Artikkel
  • Kuula
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Volkswageni USA boss: keerasime käki kokku

    Volkswagen USA juht Michael Horn.Foto: EPA

    Volkswagen Groupi USA üksuse juht Michael Horn ütles eile, et kütusesaaste testi pettusega tegid nad suure vea ning vabandas.

    „Meie ettevõte oli ebaaus ja me keerasime täieliku käki kokku,“ ütles Horn eile New Yorgis uue Passati mudeli esitlusel, vahendas CNBC. „Me peame tegema asju õigesti ja seda koos valitsuse, avalikkuse, klientide, töötajate ja edasimüüjatega.“
    Horn lisas, et kogu Volkswagen Group on pärast intsidenti alustanud usalduse taastamisega. „Meie tulevik sõltub sellest, kas suudame praeguse juhtumi pöörata võimaluseks ja sellest õppida. Volkswagen teeb kõik, et praegune olukord lahendada,“ ütles Horn.
    Reedel teatas USA keskkonnaamet EPA, et Volkswagen on enda kütuseemissiooni testides valetanud, sest kasutas spetsiaalset tarkvara, mis hakkas tööle testimise ajal, kuid lakkas töötamast tavalise sõidu ajal. See tähendab, et testimise ajal reostasid autod õhku lubatud piirides, kuid maanteedel mitte. 
    Volkswagenit ähvardab selle teo eest kuni 18 miljardi dollari suurune trahv ning see kukutas eile ka autotootja aktsiat üle 20 protsendi. Oma muret on avaldanud ka Saksa valitsus, kes kardab, et skandaal võib kahjustada kogu riigi autotööstust.
    Volkswageni tegevjuht Martin Winterkorn ütles pühapäeval, et on mures firma maine pärast. „Mul on väga kahju, et oleme kuritarvitanud meie klientide usaldust,“ ütles ta ning lisas, et Volkswagen teeb koostööd regulaatoritega.
  • Hetkel kuum
Seotud lood

Villu Zirnask: üle poole ESGst on udukudumine. Saatana advokaadid au sisse!
Kuna eurodirektiividega lisandub ettevõtteid, mis peavad kestlikkusinfot avaldama, siis kehvasti põhjendatud roheinfo kogus pigem kasvab, kirjutab majandusajakirjanik, Äripäeva teemaveebi Finantsuudised.ee juht Villu Zirnask.
Kuna eurodirektiividega lisandub ettevõtteid, mis peavad kestlikkusinfot avaldama, siis kehvasti põhjendatud roheinfo kogus pigem kasvab, kirjutab majandusajakirjanik, Äripäeva teemaveebi Finantsuudised.ee juht Villu Zirnask.
Bigbanki võlakirjade alumine piir märgiti kolm korda üle
Huvi Bigbanki võlakirjade vastu ületas pakkumise alumist piiri, kuid jäi veidi tagasihoidlikumaks, kui mullu.
Huvi Bigbanki võlakirjade vastu ületas pakkumise alumist piiri, kuid jäi veidi tagasihoidlikumaks, kui mullu.
Articles republished from the Financial Times
Reaalajas börsiinfo
Kohalikud kosmeetikaärid sirutavad tiibu. Ettevõtja: konnatiigis elamise mentaliteedist võiks üle saada Uus artiklisari “Tiir väikeärides”
Ühe jaoks algas kõik isepruunistajast, mida kuskil polnud. Teise jaoks mürgistest liimiaurudest, mis silmi ärritasid. Nüüdseks on neist saanud tõelised maailmavallutajad: kodumaist kosmeetikakaupa võib leida USAst, Dubaist ja üle terve Euroopa ning hoog ei paista raugevat.
Ühe jaoks algas kõik isepruunistajast, mida kuskil polnud. Teise jaoks mürgistest liimiaurudest, mis silmi ärritasid. Nüüdseks on neist saanud tõelised maailmavallutajad: kodumaist kosmeetikakaupa võib leida USAst, Dubaist ja üle terve Euroopa ning hoog ei paista raugevat.
Gasellid
Kiiresti kasvavate firmade liikumist toetavad:
Gaselli KongressAJ TootedFinora BankGBC Team | Salesforce
Uusi turge vallutava Eesti firma toodet jäljendavad nii hiinlased kui britid
Pärnumaal toodetud kännupuurid viisid masinatööstuse Dipperfox Euroopa kõige kiiremini kasvavate ettevõtete etteotsa, kuid ainulaadse toote menu sütitab jäljendajaid Hiinast kuni Ühendkuningriigini.
Pärnumaal toodetud kännupuurid viisid masinatööstuse Dipperfox Euroopa kõige kiiremini kasvavate ettevõtete etteotsa, kuid ainulaadse toote menu sütitab jäljendajaid Hiinast kuni Ühendkuningriigini.
Tallinna Sadam tõi uue IT-juhi Ericssonist
Juulis asub Tallinna Sadama IT-juhina ametisse Priit Koppel, kes varem töötas Ericssonis Balti riikide IT-juhina.
Juulis asub Tallinna Sadama IT-juhina ametisse Priit Koppel, kes varem töötas Ericssonis Balti riikide IT-juhina.
Marko Pomerants: ratsarünnakuga ei saavuta rohepööret ega -lepet
Kommunikatsioonivaldkonnas toimetav poliitilise kogemusega keskkonnainimene Marko Pomerants kuulas Rakveres Äripäeva loodusressursside aastakonverentsi ettekandeid ja järeldab, et metoodikate maailmast tuleb liikuda päriseluliste selgitusteni.
Kommunikatsioonivaldkonnas toimetav poliitilise kogemusega keskkonnainimene Marko Pomerants kuulas Rakveres Äripäeva loodusressursside aastakonverentsi ettekandeid ja järeldab, et metoodikate maailmast tuleb liikuda päriseluliste selgitusteni.
Peeter Koppel: elektriautode uudsus on kadunud, turuosa on raske edasi võita Kaubandussõjast Hiina tootjatega kaotaksid tarbijad
Elektriautode esialgne vaimustus on hakanud lahtuma, kuna elektriautode kasutusmugavus pole oluliselt kasvanud ning hinnad on oodatust aeglasemalt langenud, rääkis investeerimisspetsialist ja autohuviline Peeter Koppel.
Elektriautode esialgne vaimustus on hakanud lahtuma, kuna elektriautode kasutusmugavus pole oluliselt kasvanud ning hinnad on oodatust aeglasemalt langenud, rääkis investeerimisspetsialist ja autohuviline Peeter Koppel.
Milremi juht Kuldar Väärsi: oma vastast ei tohi alahinnata
Läänemaailmal on oluliselt raskem oma majandust sõjatööstusele ümber lülitada sellisel moel, nagu Venemaa on seda teinud, tõdes Eesti kaitsetööstusfirma Milrem Roboticsi juht Kuldar Väärsi saates “Kuum tool”.
Läänemaailmal on oluliselt raskem oma majandust sõjatööstusele ümber lülitada sellisel moel, nagu Venemaa on seda teinud, tõdes Eesti kaitsetööstusfirma Milrem Roboticsi juht Kuldar Väärsi saates “Kuum tool”.
Suure languse teinud transpordifirma alustab uue ärisuunaga
Suure languse läbi teinud transpordifirma Viru Trans alustab uue ärisuunana ürituste korraldamist, mille tõmbenumbriks on omaniku uhke vanaautode kogu.
Suure languse läbi teinud transpordifirma Viru Trans alustab uue ärisuunana ürituste korraldamist, mille tõmbenumbriks on omaniku uhke vanaautode kogu.