Olavi Teppan • 16. märts 2016 • 1 min
Jaga lugu:

BMW X7 on tulekul

BMW logo  Foto: epa

BMW tegevjuht Harald Krüger andis teada autotootja plaanist suurendada osalust elektriautode turul, kiirendada isesõitvate autode ehitamist ja finantseerida seda strateegiat luksusautode mudelivaliku laiendamisega.

Kümme aastat maailmas luksusautode turuliidri positsiooni hoidnud BMW on jõudnud teelahkmele, kus ettevõte peab otsima uusi nišše, et mitte loovutada oma kohta taas Daimler AG-le.

Krüger kinnitas täna Münchenis, et vastukaaluks Mercedes-Benzi uuenevale mudelivalikule toob BMW lähiaastatel välja täissuuruses sportmaasturi X7 ning loob uusi versioone 7. seeria lukssedaanist.

Uus strateegia on kaheharuline ja näeb ette ka intensiivsemat tegevust tulevikuautode vallas. Ettevõte seab eesmärgiks hoida seejuures tulumaksueelne kasumimarginaal vähemalt 10% juures aastani 2020. Tänavuseks ennustatakse uut rekordilise käibe ja kasumiga aastat, kuid kasvuootused on mullusega võrreldes tagasihoidlikumad.

„BMW-l on tulevikus raske uutesse sektoritesse laieneda, olles nii palju aastaid liidrikohal olnud,“ kommenteeris Commerzbanki analüütik Sascha Gommel, kes soovitab investoritel BMW aktsiaid hoida.

BMW aktsia hind on täna keskpäevaks Frankfurdi börsil kerkinud 3,5%.

Jaga lugu:
Hetkel kuum Äripäevas

Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Veebilehe kasutamist jätkates nõustute küpsiste kasutamisega. Loe lähemalt