• OMX Baltic0,04%302,27
  • OMX Riga0,05%893,37
  • OMX Tallinn0,14%2 069,46
  • OMX Vilnius0,3%1 201,12
  • S&P 5000,52%6 204,95
  • DOW 300,63%44 094,77
  • Nasdaq 0,47%20 369,73
  • FTSE 100−0,43%8 760,96
  • Nikkei 225−1%40 081,61
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,17
  • EUR/RUB0,00%92,21
  • OMX Baltic0,04%302,27
  • OMX Riga0,05%893,37
  • OMX Tallinn0,14%2 069,46
  • OMX Vilnius0,3%1 201,12
  • S&P 5000,52%6 204,95
  • DOW 300,63%44 094,77
  • Nasdaq 0,47%20 369,73
  • FTSE 100−0,43%8 760,96
  • Nikkei 225−1%40 081,61
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,17
  • EUR/RUB0,00%92,21
  • 01.12.16, 17:57
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Amazon riisus USA ostlemismaratonil koore

Target, Wal-Mart ja Kohl's tegid lõid kõik viipäevase küberesmaspäevaga lõppenud ostlemismaratoni käigus rekordi; Amazon aga tegi kõigile edasimüüjatele pika puuga ära.
Amazon riisus ostlemismaratonil rammusaima koore
  • Amazon riisus ostlemismaratonil rammusaima koore
  • Foto: EPA
Slice Intelligence’i värskete andmete kohaselt tehti tänupühadel alanud ja küberesmaspäeval lõppenud ostumaratoni käigus 30,9% kõigist ostudest just Amazonist. Internetikaubamajale järgnes 7,4% Best Buy ning 4,4% Target ja 4,1% Wal-Mart.
Best Buy, mis läks nädalavahetusele vastu oodatust parema kolmanda kvartali tulemuste raportiga, kasvatas 10 edasimüüja hulgas kõige enam oma müüki; võrreldes 2015. aastaga tehti edasimüüja juures 1,3% võrra enam tehinguid. Ka Apple müügimahud kasvasid ning vahe suuremate kettidega nagu Nordstrom ja Kohl's vähenes.
Wal-Mart aga, mida külastas alates mustast reedest kuni küberesmaspäevani rekordarv külastajaid, kukkus edetabelis allapoole. Poeketti jättis oma raha 1% võrra vähem külastajaid ehk 4,1% ostlejatest tegi oma ostud Wal-Martis.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Perioodil 1-28 november teenisid edasimüüjad online müügiga 39,97 miljardit dollarit – see on 7,6% enam võrreldes eelmise aasta sama perioodiga, selgub Adobe Digital Insights andmetest.
Adobe prognoosib, et online müügitulu kasvab sellel aastal 11% 91,6 miljardile dollarile.
ComScore'i andmete kohaselt olid küberesmaspäeval enim külastatud internetipoed Amazon, eBay, Wal-Mart, Kohl’s ning Target.
 

Seotud lood

Äriplaan 2026

Äriplaan 2026

Uurime välja Eesti majanduse arengusuunad 2026. aastal, et ettevõtjatel ja tippjuhtidel oleks, millele tuginedes järgmist aastat planeerida.

Kas eksport ja kaitsetööstuse areng võiksid Eesti majandusele uue käigu sisse aidata? Kuidas näevad Põhjamaade ettevõtjad ja tippjuhid Eesti võimalusi rahvusvahelisel areenil ning kas nad plaanivad siia investeerida? Kuhu investeerivad ning millele tõmbavad pidurit Eesti ettevõtjad? Missugune on riigi äriplaan 2026. aastaks? Kõigile nendele küsimustele saad vastuse 17. septembril Eesti mõjukaimal majanduskonverentsil Äriplaan!

Enda kogemust tulevad Eestisse jagama ülemaailmse ulatusega Rootsi masina- ja metallitööstusettevõte Hanza AB asutaja ja tegevjuht Erik Stenfors ning Telia Company president ja tegevjuht Patrik Hofbauer.

  • Toimumisaeg:
    17.09.2025
  • Alguseni:
    2 k 16 p 3 t
  • Toimumiskoht:
    Tallinn

Hetkel kuum

Podcastid

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele