Amazon riisus USA ostlemismaratonil koore

01. detsember 2016, 18:57
Amazon riisus ostlemismaratonil rammusaima koore
https://www.aripaev.ee/storyimage/EA/20161201/BORS/161209953/AR/0/AR-161209953.jpg

Target, Wal-Mart ja Kohl's tegid lõid kõik viipäevase küberesmaspäevaga lõppenud ostlemismaratoni käigus rekordi; Amazon aga tegi kõigile edasimüüjatele pika puuga ära.

Slice Intelligence’i värskete andmete kohaselt tehti tänupühadel alanud ja küberesmaspäeval lõppenud ostumaratoni käigus 30,9% kõigist ostudest just Amazonist. Internetikaubamajale järgnes 7,4% Best Buy ning 4,4% Target ja 4,1% Wal-Mart.

Best Buy, mis läks nädalavahetusele vastu oodatust parema kolmanda kvartali tulemuste raportiga, kasvatas 10 edasimüüja hulgas kõige enam oma müüki; võrreldes 2015. aastaga tehti edasimüüja juures 1,3% võrra enam tehinguid. Ka Apple müügimahud kasvasid ning vahe suuremate kettidega nagu Nordstrom ja Kohl's vähenes.

Wal-Mart aga, mida külastas alates mustast reedest kuni küberesmaspäevani rekordarv külastajaid, kukkus edetabelis allapoole. Poeketti jättis oma raha 1% võrra vähem külastajaid ehk 4,1% ostlejatest tegi oma ostud Wal-Martis.

Perioodil 1-28 november teenisid edasimüüjad online müügiga 39,97 miljardit dollarit – see on 7,6% enam võrreldes eelmise aasta sama perioodiga, selgub Adobe Digital Insights andmetest.

Adobe prognoosib, et online müügitulu kasvab sellel aastal 11% 91,6 miljardile dollarile.

ComScore'i andmete kohaselt olid küberesmaspäeval enim külastatud internetipoed Amazon, eBay, Wal-Mart, Kohl’s ning Target.

 

Äripäev https://www.aripaev.ee/img/id-aripaev.svg
01. December 2016, 18:57

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris Hetkel eetris

Äripäeva raadio viimased saated

Kõiki viimased raadio saated
Otsi:

Ava täpsem otsing