• OMX Baltic−0,66%289,15
  • OMX Riga−0,08%879,74
  • OMX Tallinn−0,71%1 831,37
  • OMX Vilnius0,07%1 138,8
  • S&P 5000,16%5 776,65
  • DOW 300,01%42 587,5
  • Nasdaq 0,46%18 271,86
  • FTSE 1000,17%8 678,61
  • Nikkei 2250,65%38 027,29
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,93
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%91,3
  • OMX Baltic−0,66%289,15
  • OMX Riga−0,08%879,74
  • OMX Tallinn−0,71%1 831,37
  • OMX Vilnius0,07%1 138,8
  • S&P 5000,16%5 776,65
  • DOW 300,01%42 587,5
  • Nasdaq 0,46%18 271,86
  • FTSE 1000,17%8 678,61
  • Nikkei 2250,65%38 027,29
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,93
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%91,3
  • 01.12.16, 17:57
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Amazon riisus USA ostlemismaratonil koore

Target, Wal-Mart ja Kohl's tegid lõid kõik viipäevase küberesmaspäevaga lõppenud ostlemismaratoni käigus rekordi; Amazon aga tegi kõigile edasimüüjatele pika puuga ära.
Amazon riisus ostlemismaratonil rammusaima koore
  • Amazon riisus ostlemismaratonil rammusaima koore Foto: EPA
Slice Intelligence’i värskete andmete kohaselt tehti tänupühadel alanud ja küberesmaspäeval lõppenud ostumaratoni käigus 30,9% kõigist ostudest just Amazonist. Internetikaubamajale järgnes 7,4% Best Buy ning 4,4% Target ja 4,1% Wal-Mart.
Best Buy, mis läks nädalavahetusele vastu oodatust parema kolmanda kvartali tulemuste raportiga, kasvatas 10 edasimüüja hulgas kõige enam oma müüki; võrreldes 2015. aastaga tehti edasimüüja juures 1,3% võrra enam tehinguid. Ka Apple müügimahud kasvasid ning vahe suuremate kettidega nagu Nordstrom ja Kohl's vähenes.
Wal-Mart aga, mida külastas alates mustast reedest kuni küberesmaspäevani rekordarv külastajaid, kukkus edetabelis allapoole. Poeketti jättis oma raha 1% võrra vähem külastajaid ehk 4,1% ostlejatest tegi oma ostud Wal-Martis.
Perioodil 1-28 november teenisid edasimüüjad online müügiga 39,97 miljardit dollarit – see on 7,6% enam võrreldes eelmise aasta sama perioodiga, selgub Adobe Digital Insights andmetest.
Adobe prognoosib, et online müügitulu kasvab sellel aastal 11% 91,6 miljardile dollarile.
ComScore'i andmete kohaselt olid küberesmaspäeval enim külastatud internetipoed Amazon, eBay, Wal-Mart, Kohl’s ning Target.
 

Seotud lood

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele