• OMX Baltic−0,27%302,04
  • OMX Riga0,14%871,12
  • OMX Tallinn−0,12%1 986,77
  • OMX Vilnius0,65%1 205,48
  • S&P 5003,26%5 844,19
  • DOW 302,81%42 410,1
  • Nasdaq 4,35%18 708,34
  • FTSE 1000,59%8 604,98
  • Nikkei 2250,38%37 644,26
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,9
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%89,86
  • OMX Baltic−0,27%302,04
  • OMX Riga0,14%871,12
  • OMX Tallinn−0,12%1 986,77
  • OMX Vilnius0,65%1 205,48
  • S&P 5003,26%5 844,19
  • DOW 302,81%42 410,1
  • Nasdaq 4,35%18 708,34
  • FTSE 1000,59%8 604,98
  • Nikkei 2250,38%37 644,26
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,9
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%89,86
  • 01.12.16, 17:57
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Amazon riisus USA ostlemismaratonil koore

Target, Wal-Mart ja Kohl's tegid lõid kõik viipäevase küberesmaspäevaga lõppenud ostlemismaratoni käigus rekordi; Amazon aga tegi kõigile edasimüüjatele pika puuga ära.
Amazon riisus ostlemismaratonil rammusaima koore
  • Amazon riisus ostlemismaratonil rammusaima koore
  • Foto: EPA
Slice Intelligence’i värskete andmete kohaselt tehti tänupühadel alanud ja küberesmaspäeval lõppenud ostumaratoni käigus 30,9% kõigist ostudest just Amazonist. Internetikaubamajale järgnes 7,4% Best Buy ning 4,4% Target ja 4,1% Wal-Mart.
Best Buy, mis läks nädalavahetusele vastu oodatust parema kolmanda kvartali tulemuste raportiga, kasvatas 10 edasimüüja hulgas kõige enam oma müüki; võrreldes 2015. aastaga tehti edasimüüja juures 1,3% võrra enam tehinguid. Ka Apple müügimahud kasvasid ning vahe suuremate kettidega nagu Nordstrom ja Kohl's vähenes.
Wal-Mart aga, mida külastas alates mustast reedest kuni küberesmaspäevani rekordarv külastajaid, kukkus edetabelis allapoole. Poeketti jättis oma raha 1% võrra vähem külastajaid ehk 4,1% ostlejatest tegi oma ostud Wal-Martis.
Perioodil 1-28 november teenisid edasimüüjad online müügiga 39,97 miljardit dollarit – see on 7,6% enam võrreldes eelmise aasta sama perioodiga, selgub Adobe Digital Insights andmetest.
Adobe prognoosib, et online müügitulu kasvab sellel aastal 11% 91,6 miljardile dollarile.
ComScore'i andmete kohaselt olid küberesmaspäeval enim külastatud internetipoed Amazon, eBay, Wal-Mart, Kohl’s ning Target.
 

Seotud lood

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele