Läti farmaatsiaettevõtte Olainfarmi juuli müügitulu kasvas eelmise aasta sama kuuga võrreldes 14% ja ulatus 9,5 miljoni euroni.

- Ettevõtte juht Lauris Macijevskis
- Foto: Scanpix / LETA
Samal ajal näitavad selle aasta esimese seitsme kuu tulemused, et müügitulu ulatus 75,9 miljoni euroni, mis on 8% rohkem kui 2018. aasta seitsmekuulisel perioodil. Positiivseid suundumusi on täheldatud kõigil peamistel turgudel - Lätis, Venemaal, Valgevenes ja Ukrainas. Selle perioodi jooksul müüdi Olainfarmi grupi tooteid 54 turul kogu maailmas.
Seotud lood
Internetiühenduse olulisust on raske üle hinnata – see on nüüdseks nagu enamiku ettevõtete selgroog. Ühenduse tõrkumine võib töö täiesti seisata ning tuua kaasa tuhandeid või isegi kümneid tuhandeid kahju. See mõjutab tööviljakust, küberturvalisust, kliendikogemust, töötajate rahulolu – ning võib hakata pärssima isegi ettevõtte arengut.