Volkswagen võib olla sunnitud kiibipuuduse tõttu tootmist veelgi vähendama, teatas autotootja. Toyota on samal ajal otsustanud septembris tootmist juba 40 protsenti koomale tõmmata, vahendab Reuters.
Autotööstuse jaoks on nõudluse taastumine ühelt poolt positiivne, aga teisalt negatiivne. See on tekitanud probleeme tarneahelates, Aasias on koroonaviiruse levik häirinud kiibitootmist ja kaubandust.
Globaalne kiibipuudus mõjutab aasta teises pooles automüüki negatiivselt ja mõju ulatub ka 2022. aastasse, teatas Daimler kolmapäeval, vahendab Reuters.
Ülemaailmne investeerimismaastik on üha muutlikum. Kasvav protektsionism USA-s, uute tollitariifide oht, mured võimaliku majanduslanguse pärast ja püsivalt kõrged intressimäärad muudavad turutingimused keeruliseks. Selle taustal toovad Eesti investoreid maailma juhtivate börsidega ühendava investeerimisplatvormi Freedom24 analüütikud välja viis strateegiat, mis aitavad investoritel oma kapitali kaitsta ja uusi võimalusi avastada.