Ei ole ilmselt õue vaadates ega internetis surfates kellelegi üllatuseks, et lähenemas on pühadeaeg. Igal pool näeb soodusmüükide reklaame ja ka minul tekib ahvatlus midagi osta, aga poodi minemise asemel tahaksin hoopis poodi ennast.
Costco tulevikuperspektiivid sõltuvad paljuski sellest, kuidas ettevõte suudab kohaneda e-kaubandusega.
Foto: ZUMA Press/Scanpix
Jaekaubandusele on praegu hea aeg ja mitte ainult seetõttu, et pühad on tulemas. Paljudel inimestel on rohkem raha kogutud ja varasemast vähem kohti, kus seda ära kulutada. Reisimine on endiselt raskendatud ja ka avatud meelelahutuskohti on vähem, nii lähevadki suured summad hoopis poodidesse.
Kestlik elustiil ei ole juhuslike väikeste valikute jada, vaid otsus – ja oma olemuselt maatriks. See on kui tihe võrgustik, kus iga lüli – üksikisik, ettevõte või riiklik regulaator – toetab teisi ja kujundab ühist tulevikku. Kui üks lüli jääb passiivseks, nõrgeneb kogu süsteem. Kui aga kõik liiguvad samas suunas, tekib ring, mis hoiab muutuse elus ja edasi viivana.