• OMX Baltic−0,37%307,15
  • OMX Riga−0,29%891,63
  • OMX Tallinn−0,39%2 086,95
  • OMX Vilnius−0,13%1 201,24
  • S&P 500−0,27%6 022,24
  • DOW 300,00%42 865,77
  • Nasdaq −0,5%19 615,88
  • FTSE 1000,13%8 864,35
  • Nikkei 2250,55%38 421,19
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,87
  • GBP/EUR0,00%1,18
  • EUR/RUB0,00%91,34
  • OMX Baltic−0,37%307,15
  • OMX Riga−0,29%891,63
  • OMX Tallinn−0,39%2 086,95
  • OMX Vilnius−0,13%1 201,24
  • S&P 500−0,27%6 022,24
  • DOW 300,00%42 865,77
  • Nasdaq −0,5%19 615,88
  • FTSE 1000,13%8 864,35
  • Nikkei 2250,55%38 421,19
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,87
  • GBP/EUR0,00%1,18
  • EUR/RUB0,00%91,34
  • 15.03.22, 16:49

Päästame sõjapõgenikud ka liigse bürokraatia küüsist

Ukraina elanikud, kes on pidanud Venemaa kallaletungi tõttu oma kodu maha jätma ning otsinud sõja eest varju Eestis, tuleb bürokraatlikest väntsutustest võimalikult kiiresti üle aidata, kuniks see on veel suhteliselt lihtne ja odav, kirjutab Äripäev juhtkirjas.
Päästame sõjapõgenikud ka liigse bürokraatia küüsist
  • Foto: Anti Veermaa
Süsteemi ja efektiivsuse huvides on sõjapõgenike registreerimine ning nende õigusliku staatuse määratlemine mõistagi vajalik. Äripäev rõhutab aga, et paberimäärimine on alati kõigest ja ainult paberimäärimine. Teisisõnu, see võib küll olla tüütu ja ressurssi nõudev, ent samas suhteliselt lihtne ja odav ülesanne. Seda võrreldes lahendustega, mida tuleb hakata leidma tõsiste sotsiaalsete probleemide puhul, kui esimene osa tööst on tehtud puudulikult või jäänud sootuks tegemata.

Seotud lood

Uudised
  • 11.03.22, 16:49
Hotellides pesitsevad põgenikud peaksid „tavalist“ elu hakkama elama kuu aja jooksul
Kiire lahendus kiirelt tekkinud probleemile – nõnda kirjeldas põgenike majutamist ja hankeid sotsiaalkindlustusameti kriisistaabi juht Kaisa Üprus-Tali. Ühe põgeniku majutuse ja toitlustamise eest tasub riik praegu majutajale 50 eurot, kuid kohti selleks on hädasti juurde vaja.
  • ST
Sisuturundus
  • 11.06.25, 13:29
Suurfirmade ja idufirmade koostöö: strateegiline vajadus, mitte PR-projekt
Innovatsioon, kiirus ja usaldus – need on märksõnad, mis määravad, kuidas suurkorporatsioonid ja idufirmad täna omavahelist koostööd sõnastavad. Koostöö, mis veel mõni aasta tagasi tundus pelgalt eksperimenteerimise või brändi värskendamise viisina, on muutunud tõsiseks konkurentsieeliseks. „Idufirmade ja suurettevõtete koostööst on saanud kaasaegses majanduses konkurentsieelis, mitte turunduslik eksperiment,“ kinnitab SEB Balti divisjoni strateegiajuht Andra Altoa.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele