Digimeedia ekspert: oleme sünteetilise meedia ajastus

    Mida rohkem kasutatakse tehisintellekti reklaami, tekstide, piltide ja videote tegemisel, seda sünteetilisemaks muutub meedia, rääkis digitaalset reklaamitööstust edendav IAB Baltics MTÜ juhatuse liige Kaarel Oja.

    “Sünteetiline meedia on siin, et jääda ja selle kasv tõepoolest on plahvatuslik,” sõnas Oja Äripäeva raadio hommikuprogrammis.

    Kui võltsloovust hakkab palju olema, siis hakkavad päris inimeste tehtud töö rohkem hinda minema, ütles ta. Igale reakstioonile toimub ka vastureaktsioon, leidis ta ning lisas, et varsti hakkavad inimesed puudust tundma autentsusest.

    Lisaks rääkis Oja, millised trendid valitsevad digimeedias ning kas Meta ja TikTok ohustavad endiselt rahvuslikku meediatööstust.

    Kaarel Ojaga vestles Hando Sinisalu.

    Foto autor: Marek Metslaid,

    • Hommikuprogramm
    • 17.04.2024
    KIIRUS:
    Digimeedia ekspert: oleme sünteetilise meedia ajastus
  • Hetkel kuum