• OMX Baltic−0,17266,92
  • OMX Riga−1,49866,71
  • OMX Tallinn0,141 739,38
  • OMX Vilnius0,00993,09
  • S&P 5001,115 459,1
  • DOW 301,6440 589,34
  • Nasdaq 1,0317 357,88
  • FTSE 1001,218 285,71
  • Nikkei 225−0,5337 667,41
  • CMC Crypto 2000,000,00
  • USD/EUR0,000,92
  • GBP/EUR0,001,18
  • EUR/RUB0,0093,47
  • OMX Baltic−0,17266,92
  • OMX Riga−1,49866,71
  • OMX Tallinn0,141 739,38
  • OMX Vilnius0,00993,09
  • S&P 5001,115 459,1
  • DOW 301,6440 589,34
  • Nasdaq 1,0317 357,88
  • FTSE 1001,218 285,71
  • Nikkei 225−0,5337 667,41
  • CMC Crypto 2000,000,00
  • USD/EUR0,000,92
  • GBP/EUR0,001,18
  • EUR/RUB0,0093,47
  • 10.09.20, 12:27

Kas turismi edasine riiklik toetamine on nagu surnud hobuse eest maksmine?

See on üks küsimusi, mis tuleb aruteluks värskes saates "Äripäeva fookuses". Kuna turismivaldkonnas kiiret taastumist ei paista, siis osalt see kehtib, leiab Hansabussi juht Indrek Halliste. Samas on tal rida argumente, miks riiklikud toetused on sektoris endiselt vajalikud.
Turismi tippajal juulis vähenes välisturistide arv tänavu 60%.
  • Turismi tippajal juulis vähenes välisturistide arv tänavu 60%. Foto: Andras Kralla
Lisaks vahetult enne piiranguid bussifirma juhiks saanud Hallistele kõnelevad saates ka IT-firma Iglu juht Kristjan Aiaste ja digitaliseerimislahendusi pakkuva Saksa Automaatika juht Ats Alupere.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele