Rismar Marmor: kõigepealt võida ja siis tegele läbirääkimistega
Usun, et hea kliendisuhe on nagu suhe naabriga: saad hästi läbi, aga iga päev ei pea külas käima, ütleb Õhtulehe Kirjastuse müügidirektor Rismar Marmor.
Minu parim parktika on vaadata kliendile kohtumisel silma ja proovida mõista, kuhu maani saab üksteise piire nihutada,“ avab Rismar Marmor müügiläbirääkimiste köögipoolt. Vasakul saatejuht Urmas Kamdron.
Foto: erakogu
Enesedistsipliin läbirääkimistel on kõige alus: oma emotsioonide näitamine tähendab oma mõjuvõimust loobumist. „Professionaalsed läbirääkimised on kunst. Minu parim parktika on vaadata kliendile kohtumisel silma ja proovida mõista, mis on talle tähtis, ja kuhu maani saab üksteise piire nihutada,“ avab Marmor müügiläbirääkimiste köögipoolt saates „Juhtimislabor“.
Artistina pead sa olema kogu aeg pildis, sest sotsiaalmeediast tulevad paljude esinemiste päringud, mis maksavad päeva lõpuks palga, avab Tanel Padar artisti argipäeva telgitaguseid.
Õnnestumise juures on kaks olulist komponenti – esmalt julgus küsida ja teisalt leida õige mentor, kirjeldab SA Viljandimaa Arenduskeskus juhataja Elmo Puidet äriedu valemit saates „Juhtimislabor“.
Balti riikide suurim ehitusmaterjale, remonditarvikuid ja kodutehnikat turustav jaekett Kesko Senukai alustab ulatuslikku laienemist kõigil oma turgudel, nii Eestis, Lätis kui Leedus, plaaniga avada kogu piirkonnas üle 30 uue kaupluse. Hetkel käib aktiivne otsing jaemüügiks sobilike ehituskruntide ja ruumide leidmiseks.