Taimsete toodete tootjale Bon Soyale on edu toonud südame järgi tegutsemine ja lähtumine tarbija eelistustest.

- Viiekordse gasellettevõtte Bon Soya ekspordi- ja arendusjuht Karin Miller koos firma toodanguga.
- Foto: Erakogu
„Vaatame mõnikord neid numbreid nukralt, oleks kasumlik ressurss kuhugi mujale suunata, aga kui tarbija nii väga tahab, siis me toodame,“ rääkis saates „Kiired ja vihased“ ettevõtte Bon Soya ekspordi- ja arendusjuht Karin Miller.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Tervisekindlustus ei ole enam pelgalt hüve – see on muutumas tööandja konkurentsieeliseks, mida ootavad nii noored spetsialistid kui ka kogenud töötajad. Mida tervisekindlustus tegelikult katab, kuidas on töötajate ootused viimastel aastatel muutunud ja kuidas see kõik mõjutab tööandja brändi?