Söögikohaäri VLND Burger pidajad kulutasid hulga ressursse sotsiaalmeedia kampaaniale, millega ärgitati noori valima minema. Ettevõtte ühe omaniku Kris Sülla kinnitusel ongi ühiskonnaelus kaasa rääkimine nende jaoks tähtis.

- VLND Burgeri omanikud (vasakult) Oskar Berggren, Kristo Leemet, Kris Süld ja Kristiin Elmat. Foto: VLND Burger
"Meie poliitikat ei karda. Kõik inimesed on sellega niikuinii seotud," lausus Süld Äripäeva raadio hommikuprogrammis. Ta märkis, et varem on VLND toetanud näiteks vähemuste õigustega seotud algatusi.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Puhas töökeskkond tõstab inimeste motivatsiooni, mõjub hästi produktiivsusele ning jätab ka klientidele ning külalistele hea esmamulje. Tööruumides veedame väga suure osa oma ajast ning mitte keegi meist ei tunne end hästi ruumides, kus on üldine puhtuse tase madal.