• OMX Baltic−0,16%297,85
  • OMX Riga0,4%867,99
  • OMX Tallinn−0,02%1 960,89
  • OMX Vilnius−0,04%1 167,23
  • S&P 5000,63%5 604,14
  • DOW 300,21%40 752,96
  • Nasdaq 1,52%17 710,74
  • FTSE 1000,78%8 563,39
  • Nikkei 2251,04%36 830,69
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,88
  • GBP/EUR0,00%1,18
  • EUR/RUB0,00%92,89
  • OMX Baltic−0,16%297,85
  • OMX Riga0,4%867,99
  • OMX Tallinn−0,02%1 960,89
  • OMX Vilnius−0,04%1 167,23
  • S&P 5000,63%5 604,14
  • DOW 300,21%40 752,96
  • Nasdaq 1,52%17 710,74
  • FTSE 1000,78%8 563,39
  • Nikkei 2251,04%36 830,69
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,88
  • GBP/EUR0,00%1,18
  • EUR/RUB0,00%92,89
  • 20.06.23, 14:00

Traditsiooniline meedia või digikanalid: kes võidab reklaamimaastikul?

Seekordses saates "Eetris on turundusuudised" selgitame välja, kas traditsiooniliste reklaamikanalite kasutamine on langustrendis või suudavad need mitte ainult konkureerida digitaalse meediaga, vaid kasvatada ka oma turuosa.
TV3 Grupp Eesti tegevjuht Signe Suur, saatejuht Keit Ausner ja JCDecaux tegevjuht Kristiina Sepp.
  • TV3 Grupp Eesti tegevjuht Signe Suur, saatejuht Keit Ausner ja JCDecaux tegevjuht Kristiina Sepp.
  • Foto: Äripäev
Saatekülalisteks on kaks traditsioonilise meedia esindajat, TV3 Grupp Eesti tegevjuht Signe Suur ja JCDecaux' tegevjuht Kristiina Sepp.
Analüüsime traditsiooniliste reklaamikanalite arengut ajas ning uusi reklaamivõimalusi, mis on tekkinud uute populaarsete suundade tulekuga. Signe Suur ja Kristiina Sepp jagavad näiteid pindade ja lahenduste kohta, mis on aidanud kaasa traditsioonilise meedia arengule.
Lisaks uurime, millised reklaamiviisid on kaotanud populaarsust ning milline on tulevik traditsioonilistele reklaamikanalitele.
Saadet juhib Keit Ausner.
Traditsiooniline meedia vs digikanalid: kes võidab reklaamimaastikul?
00:00

Seotud lood

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele