• OMX Baltic−0,05%295,74
  • OMX Riga−0,33%918,28
  • OMX Tallinn−0,24%2 003,28
  • OMX Vilnius0,22%1 235,08
  • S&P 5000,21%6 495,15
  • DOW 300,25%45 514,95
  • Nasdaq 0,45%21 798,7
  • FTSE 1000,14%9 221,44
  • Nikkei 2251,45%43 643,81
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,15
  • EUR/RUB0,00%96,99
  • OMX Baltic−0,05%295,74
  • OMX Riga−0,33%918,28
  • OMX Tallinn−0,24%2 003,28
  • OMX Vilnius0,22%1 235,08
  • S&P 5000,21%6 495,15
  • DOW 300,25%45 514,95
  • Nasdaq 0,45%21 798,7
  • FTSE 1000,14%9 221,44
  • Nikkei 2251,45%43 643,81
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,15
  • EUR/RUB0,00%96,99
  • 12.02.25, 11:03

Konkurentsianalüütik: tarbijad on oma käitumises muutnud kahte asja

Jaekaubanduse värsketest arengutest on põhjust tuua välja kaks olulist muutust tarbijakäitumises, millega kaupmehed peaksid hakkama edaspidi arvestama, ütles Infopanga konkurentsianalüütik Sigrid Kõiv.
Konkurentsianalüütik: tarbijad on oma käitumises muutnud kahte asja
  • Foto: Andras Kralla
Kõiv rääkis Äripäeva raadio kolmapäevases hommikuprogrammis, et tarbijakäitumise üks oluline muutus on odava hinna otsimine. Analüütiku sõnul otsib tarbija odavat hinda ka majanduse kasvades, sest varasemast on sisse tekkinud uue harjumusena leida madalama hinnaga tooteid ja teenuseid. "Ta on harjunud seda otsima, ta teab, kuidas seda otsida," märkis Kõiv.
Lisaks selgitas Kõiv lähemalt, mis on tarbijakäitumise teine oluline muutus.
Intervjuus tuli juttu ka mööblimüügist ning miks just Ikea ja Onoffi sära on kadunud.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Sigrid Kõivuga vestles Indrek Lepik.
Konkurentsianalüütik: tarbijad on oma käitumises muutnud kahte asja
00:00

Seotud lood

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele