Konkurentsianalüütik: tarbijad on oma käitumises muutnud kahte asja
Jaekaubanduse värsketest arengutest on põhjust tuua välja kaks olulist muutust tarbijakäitumises, millega kaupmehed peaksid hakkama edaspidi arvestama, ütles Infopanga konkurentsianalüütik Sigrid Kõiv.
Kõiv rääkis Äripäeva raadio kolmapäevases hommikuprogrammis, et tarbijakäitumise üks oluline muutus on odava hinna otsimine. Analüütiku sõnul otsib tarbija odavat hinda ka majanduse kasvades, sest varasemast on sisse tekkinud uue harjumusena leida madalama hinnaga tooteid ja teenuseid. "Ta on harjunud seda otsima, ta teab, kuidas seda otsida," märkis Kõiv.
Lisaks selgitas Kõiv lähemalt, mis on tarbijakäitumise teine oluline muutus.
Intervjuus tuli juttu ka mööblimüügist ning miks just Ikea ja Onoffi sära on kadunud.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Sigrid Kõivuga vestles Indrek Lepik.
Konkurentsianalüütik: tarbijad on oma käitumises muutnud kahte asja
Tehisaru vastab sinu küsimustele Äripäevas ja kõigis teemaveebides ilmunud artiklite põhjal. Vastuse koostamisel ei võta tehisaru arvesse viimase päeva jooksul ilmunud artikleid.
Huvitavad küsimused
Äripäeva tehisaru otsib vastuseid artiklitest, mis on ilmunud Äripäevas, selle 14 teemaveebis ning Imelises Teaduses, Imelises Ajaloos ja Kalastajas viimase viie aasta jooksul. Vastuseid koostab tehisarusüsteem, mitte inimene. Tehisaru võib teha vigu, seepärast soovitame alati tutvuda originaaltekstidega, millele on vastuse juures viidatud. Äripäeva toimetus ei kontrolli tehisaru antavaid vastuseid, kuid võib neid vaadata hiljem, et teenust arendada. Ootame kasutajate tagasisidet aadressil aripaev@aripaev.ee.