• OMX Baltic0,16%302,14
  • OMX Riga−0,25%892,9
  • OMX Tallinn0,00%2 066,58
  • OMX Vilnius0,22%1 197,53
  • S&P 5000,52%6 173,07
  • DOW 301%43 819,27
  • Nasdaq 0,52%20 273,46
  • FTSE 1000,72%8 798,91
  • Nikkei 2251,43%40 150,79
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,17
  • EUR/RUB0,00%91,69
  • OMX Baltic0,16%302,14
  • OMX Riga−0,25%892,9
  • OMX Tallinn0,00%2 066,58
  • OMX Vilnius0,22%1 197,53
  • S&P 5000,52%6 173,07
  • DOW 301%43 819,27
  • Nasdaq 0,52%20 273,46
  • FTSE 1000,72%8 798,91
  • Nikkei 2251,43%40 150,79
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,17
  • EUR/RUB0,00%91,69
  • 25.03.25, 13:00

Kliendi hirm eksida tapab tehingu – juhtivkonsultant pakub lahendusi

„Nimed müügitahvlil“ saates keskendub Dominate Salesi juht Silver Rooger ühele põletavale ja üha sagedamini kerkivale küsimusele B2B müügi maailmas: miks jäävad paljud tehingud seisma? Kas klientide otsustamatus ja viimasel hetkel diilidest taganemine on tõusuteel? Vastust otsib Rooger teadusuuringute ja isikliku kogemuse põhjal.
Dominate Salesi juht Silver Rooger.
  • Dominate Salesi juht Silver Rooger.
  • Foto: Raul Mee
Saates avatakse süvitsi põhjuseid, miks kliendid ei suuda otsuseid langetada isegi siis, kui muutuse vajadus on selge. Selgub, et alati ei ole probleemi juur konkurendi tugevuses või toote nõrkuses, vaid kliendi hirmus teha vale otsus. Klassikaline FOMO (fear of missing out) lähenemine võib siin pigem kahju kui kasu tuua.
Silver Rooger tutvustab strateegiaid, mida tippmüüjad kasutavad, et maandada kliendi riske, taastada kindlustunne ja viia tehing edukalt lõpuni. Ka räägib ta praktilistest võtetest, nagu soovituste andmine, infotulva piiramine ning psühholoogiliste barjääride ületamine – kõik selleks, et klient tunneks, et ta ei saa mitte lihtsalt head toodet, vaid teeb ka turvalise ja läbimõeldud otsuse.
Saade on väärtuslik kuulamine igale müügijuhile ja tiimiliidrile, kes soovib mõista kaasaegse ostukäitumise muutusi ja viia oma müügitulemusteni uuele tasemele.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Kliendi hirm eksida tapab tehingu – juhtivkonsultant pakub lahendusi
00:00

Seotud lood

Äriplaan 2026

Äriplaan 2026

Uurime välja Eesti majanduse arengusuunad 2026. aastal, et ettevõtjatel ja tippjuhtidel oleks, millele tuginedes järgmist aastat planeerida.

Kas eksport ja kaitsetööstuse areng võiksid Eesti majandusele uue käigu sisse aidata? Kuidas näevad Põhjamaade ettevõtjad ja tippjuhid Eesti võimalusi rahvusvahelisel areenil ning kas nad plaanivad siia investeerida? Kuhu investeerivad ning millele tõmbavad pidurit Eesti ettevõtjad? Missugune on riigi äriplaan 2026. aastaks? Kõigile nendele küsimustele saad vastuse 17. septembril Eesti mõjukaimal majanduskonverentsil Äriplaan!

Enda kogemust tulevad Eestisse jagama ülemaailmse ulatusega Rootsi masina- ja metallitööstusettevõte Hanza AB asutaja ja tegevjuht Erik Stenfors ning Telia Company president ja tegevjuht Patrik Hofbauer.

  • Toimumisaeg:
    17.09.2025
  • Alguseni:
    2 k 20 p 0 t
  • Toimumiskoht:
    Tallinn

Hetkel kuum

Podcastid

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele