Müügiprotsessi sügavus ja meisterlikkus tulevad esile just siis, kui keskenduda kliendi vajadustele, väärtustele ja kogemusele, selgub saatest “Nimed müügitahvlil”. Samuti saab teada, milliseid praktilisi tehnikaid ja nippe tasub rakendada tehingu edukaks lõpetamiseks.

- Kliendile toodet müües tuleb kaardistada kliendi soovid ja vajadused ning võimalused.
- Foto: Pexels.com
Seekordses saates jätkavad
Dominate Salesi juht
Silver Rooger ja Goldtime'i tippmüüja
Katrin Muld sealt, kus eelmine kord jäi pooleli, ja räägivad sellest, milline on hea müügiprotsess ja kuidas seda igas etapis teha nii, et pakkuda kliendile tõeliselt inspireerivat ostukogemust.
Saates tuleb juttu müügiprotsesside etappidest, alates kliendiga konktakti loomisest kuni sobiva lahenduse pakkumiseni. Samuti jagavad saateosalised praktilisi tehnikaid ja nippe, kuidas tehinguid edukalt lõpuni viia. Katrin Muld toob näiteid nii peegeldamisest, kaardistamisest kui ka personaalse lähenemise tähtsusest.
Lisaks jagatakse kuulajatele kasulikke võtteid, kuidas erinevates olukordades klienti kuulata, mõista ja juhendada.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Põhjalik müügiprotsessi kirjeldus ja analüüs jaemüügis
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!