• OMX Baltic0,53%299,96
  • OMX Riga0,41%878,54
  • OMX Tallinn0,47%1 886,03
  • OMX Vilnius0,28%1 159,35
  • S&P 5000,05%6 069,17
  • DOW 300,28%44 595,9
  • Nasdaq −0,25%19 664,41
  • FTSE 1000,11%8 777,39
  • Nikkei 2250,04%38 801,17
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,97
  • GBP/EUR0,00%1,2
  • EUR/RUB0,00%99,32
  • OMX Baltic0,53%299,96
  • OMX Riga0,41%878,54
  • OMX Tallinn0,47%1 886,03
  • OMX Vilnius0,28%1 159,35
  • S&P 5000,05%6 069,17
  • DOW 300,28%44 595,9
  • Nasdaq −0,25%19 664,41
  • FTSE 1000,11%8 777,39
  • Nikkei 2250,04%38 801,17
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,97
  • GBP/EUR0,00%1,2
  • EUR/RUB0,00%99,32
  • 28.01.25, 13:00

Kontakti loomisest ostu sooritamiseni: kuidas müüa esinduses lõppkliendile?

Müügiprotsessi sügavus ja meisterlikkus tulevad esile just siis, kui keskenduda kliendi vajadustele, väärtustele ja kogemusele, selgub saatest “Nimed müügitahvlil”. Samuti saab teada, milliseid praktilisi tehnikaid ja nippe tasub rakendada tehingu edukaks lõpetamiseks.
Kliendile toodet müües tuleb kaardistada kliendi soovid ja vajadused ning võimalused.
  • Kliendile toodet müües tuleb kaardistada kliendi soovid ja vajadused ning võimalused. Foto: Pexels.com
Seekordses saates jätkavad Dominate Salesi juht Silver Rooger ja Goldtime'i tippmüüja Katrin Muld sealt, kus eelmine kord jäi pooleli, ja räägivad sellest, milline on hea müügiprotsess ja kuidas seda igas etapis teha nii, et pakkuda kliendile tõeliselt inspireerivat ostukogemust.
Saates tuleb juttu müügiprotsesside etappidest, alates kliendiga konktakti loomisest kuni sobiva lahenduse pakkumiseni. Samuti jagavad saateosalised praktilisi tehnikaid ja nippe, kuidas tehinguid edukalt lõpuni viia. Katrin Muld toob näiteid nii peegeldamisest, kaardistamisest kui ka personaalse lähenemise tähtsusest.
Lisaks jagatakse kuulajatele kasulikke võtteid, kuidas erinevates olukordades klienti kuulata, mõista ja juhendada.
Põhjalik müügiprotsessi kirjeldus ja analüüs jaemüügis
00:00

Seotud lood

Saated
  • 03.12.24, 13:00
Üle 20 aasta müügitööd: selle ajaga õpib nii mõndagi
Tippmüüja Katrin Muld Goldtime'ist jagab saates "Nimed müügitahvlil" oma õppetunde ja lugusid sellest, mis ehete müügi kulisside taga toimub.
Saated
  • 13.08.24, 13:00
Arvuta oma tegelik kliendi saamise kulu ja väldi ressursi alahindamist
Osa ettevõtteid jääb tulemuste püüdmisel eesmärkidest kaugele, sest kiputakse alahindama, kui palju aega ja ressurssi kulub tegelikult B2B segmendis tulemusteni jõudmiseks, eriti teenuste müügis ning idufirmades.
Saated
  • 21.05.24, 12:01
Viis märki, et sina või su müügitiim põletab päringuid
Seekordses saates "Nimed müügitahvlil" räägivad Dominate Salesi tegevjuht Silver Rooger ja müügitreener Mardo Kase ohu märkidest, mis viitavad sellele, et sina või su müügitiim põletate päringuid.
Saated
  • 30.04.24, 13:00
Kogemuslood: kuidas müügi radikaalse ümberkorraldusega eesmärgini jõuda
"Nimed müügitahvlil" 50. juubelisaates tuleb juttu Dominate Salesi klientide kogemuslugudest, kes on olnud majandusraskustes ja pidanud tegema radikaalseid ümberkorraldusi müügis, et jõuda eesmärgini.
  • ST
Sisuturundus
  • 08.02.25, 08:00
Tehisintellektist ja muust
Olen veendunud, et tehisintellekt (AI) on saamas meie elu lahutamatuks osaks, kuigi selle juurutamine ja kasutuselevõtt võib võtta kauem aega, kui paljud eeldavad. Oleme juba näinud, kuidas AI suudab tõhusalt lahendada äärmiselt keerukaid ülesandeid. Samas on see tehnoloogia veel üsna kaugel täielikust äriprotsessidesse integreerimisest, mis nõuab põhjalikku tööd ja aega.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Äripäeva TOPid

Tagasi Äripäeva esilehele