Klienditugi on e‑kaubanduses sageli määrava tähtsusega ja just sellest sõltub, kas ost saab teoks või jääb katki, paljud automaatsed klienditoe lahendused pole aga seni toiminud.

- Askly asutaja Sandra Roosna ja saatejuht Kuldar Kullasepp Maksekeskusest.
- Foto: Äripäev
Saates "E‑kaubanduse areng ja tulevik" on külas juturoboteid loova idufirma Askly asutaja Sandra Roosna, kellega arutame, kuidas tehisaru saab müüki toetada ja mida tähendab, kui AI muutub meeskonnaliikmeks.
Saates selgub, miks vestlusaken peaks olema seal, kus on "osta" nupp, ja kuidas üks hästi seadistatud juturobot võib pikendada kliendi sessiooni veebilehel kuni kümnekordselt.
Roosna jagab praktilisi näiteid sellest, kuidas lihtsate korduvate küsimuste automatiseerimine vähendab meeskonna töökoormust ning tõstab kliendikogemuse kvaliteeti. Ta ütles, et täna ei päde enam see, et info on lihtsalt veebilehel olemas, klient tahab vastust kohe.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Räägime ka sellest, miks suurettevõtete AI‑lahendused kipuvad hätta jääma ja kuidas väiksemad e‑poed suudavad oma fookusega luua paremaid vestlusroboteid. Saate lõpuks vaatame aastasse 2030: kas e‑poes ostlemine tähendab siis vaid vestlust virtuaalse assistendiga?
Saadet juhib Kuldar Kullasepp
Maksekeskusest.
Tehisintellekt imbub aina enam töökeskkonda. "Vestlusrobot peab müüma, mitte segama"
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!