Artikkel
  • Kuula
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Tehnoloogiahuvilised valisid parimaid tooteid – võidutses Cumminsi diiselgeneraator

    Võidukas QSK95 seeria diiselgeneraator

    Baltic Industrial OÜ on ainus Cumminsi ametilik maaletooja Eestis, Lätis ja Leedus, pakkudes täisteenusena nõustamist, müüki, paigaldust, hooldust, garantiiremonti ning originaalvaruosasid. Kogu Baltic Industriali tehniline personal on läbinud vajalikud koolitused mitmel pool maailmas, omades tootjapoolseid sertifikaate hoolduste ja remontide kõrgetasemeliseks läbiviimiseks.

    Cummins Inc. 2014. aasta käive oli 19,2 miljardit USD. Üle maailma on töötajaid 54 600, peakontor asub Columbuses, Indiana osariigis, USAs.

    Sel aastal valiti maailma parimate toodete hulka Cumminsi diiselgeneraator, mida kasutavad ka mitmed asutused Eestis.Parimate toodete konkursi korraldas juba 11ndat aastat järjest rahvusvaheline tehnoloogia ajakiri “Consulting-Specifying Engineer“. Cumminsi diiselgeneraator pälvis kõrgeima autasu hädaabi ja tagavarasüsteemide kategoorias. “See kõrge tunnustus tugevdab veelgi meie positsiooni uuenduslike lahenduste pakkujatena,“ ütles Cumminsi Power Generation direktor Manis Virman. Tema kinnitusel on Cumminsi 3,5 MW võimsusega QSK 95 seeria diiselgeneraator läbinud karmid testid, olles tagavarasüsteemina usaldusväärne ja töökindel ning oma klassis kõige väiksema kütusekulu ning ökoloogilise jalajäljega.Cumminsi diiselgeneraatoreid kasutatakse ka mitmel pool Eestis – kaubanduskeskustes, büroohoonetes, tööstusasutustes, näiteks Ülemiste keskuses, Tallinna raadiomajas, Suurupi reopuhastusjaamas jne. Suurim diiselgeneraator on paigaldatud Maarjamõisa kliinikumi. Kliinikumi ehitaja Astlanda Ehitus OÜ elektriinseneri Kaiko Marki sõnul on generaatori paigaldamisel tootjapoolne tehniline tugi väga oluline. Ostetakse täisteenust ja sobivad lahendused leiti just koostöös Cumminsiga.
    Eesti suurim, Maarjamõisa kliinikumi paigaldatud diiselgeneraator
    Cumminsi Balti riikide volitatud ainuesindaja Baltic Industrial OÜ juhi Varno Porovarde sõnul on siin ja üldse kogu Baltikumis põhiliselt stand-by turg. Mis tähendab, et generaatoreid kasutatakse enamasti turva- ja avariitoitesüsteemideks. Diiselkütusel voolu otseselt ei toodeta.
    Mille järgi generaatorit valida?
    Esmalt tuleks mõelda hoone peale, mida tagavaravooluga turvata tahetakse ja arvutada välja elektrivajadus. Otstarbekam on valida võimsam generaator, kui hakata hiljem seadmeid juurde soetama. Sagedasel kasutamisvajadusel, mis toob kaasa suurema kütusekulu, tasuks mõelda diiselgeneraatori peale ja koostöös spetsialistiga sobiv seade leida.Cummins testib kõik generaatorid enne tarnimist tehases ära – selle tarbeks on olemas spetsiaalsed testimisruumid, kus erinevatel režiimidel ja koormustel veendutakse valmistoote töökindluses ja kvaliteedis. Kliente on ka ka tehasesse kaasa võetud, et oleks võimalus ise protsessi pealt näha.Testitud töökorras toode tuleb kliendile õigeaegselt kohale toimetada, tihti minutitäpsusega, kuna suured generaatorid “ehitatakse“ asutustesse sisse – sein lõhutakse maha, generaator tõstetakse kraanaga sisse ja sein laotakse uuesti kinni.Diiselgeneraatori valikul on oluline mõelda tervikpaketi peale, et saada võimalikult tasemel teenusega töökindel toode. Baltic Industrial OÜ pakub oma klientidele kogu paketti, mis sisaldab soovi korral ka automaatselt avanevaid ventilatsiooniluuke, mürasummutussüsteeme, heitgaaside eralduskorstnaid, autonoomsust suurendavaid lisakütusepaake, kaughaldust jne.
    Kes tagavarasüsteeme kasutavad?
    Suurematele ettevõtetele, haiglatele, tööstustele on tagavarasüsteemi vajadus sätestatud seadusega ja ehitusprojektis paigas. Kui võrrelda Eestit teiste Balti riikidega, siis näiteks Leedus generaatorit tagavarasüsteemis tihti ei nõuta, peab olema vaid paigaldusvalmidus.Ent generaatoreid ei vaja ainult suured ettevõtted. Ilmaoludest tingitud elektrikatkestusi esineb ikka ja kui need on pidevad, võib olla kodune majapidamine häiritud. Igaüks saab generaatori vajadust hinnata, mõeldes voolukatkestusel tekkivale kahjule. Näiteks kasutavad Cumminsi diiselgeneraatoreid ka farmerid ja kalakasvandused. Ilma generaatorita oleksid kasvandused voolu kadumisel paari tunniga kaladest ilma. Samuti on diiselgeneraatoreid paigaldatud eksklusiivsetesse villadesse, mille süsteemid on voolukatkestusele tundlikud.Cumminsi diiselgeneraator suudab automaatselt käivituda ja anda toidet vähem kui 3 sekundiga, tagades niimoodi vooluga varustatuse voolukatkestuse ajal. Kui vool on tagasi, lülitub generaator välja ja vajadusel saab seadme ka manuaalse juhtimise peale panna.Lisaks generaatoritele toodab Cummins laias valikus tänapäevaseid diiselmootoreid, mida võib leida üle kogu maailma bussidelt, laevadelt, kalluritelt, rongidelt jne. Ka meie Elroni diiselrongid sõidavad Cumminsi diiselmootoritega. Tänu Cummins QSK23 diiselmootori kompaktsusele õnnestus Stadleril luua reisirongide lahendus, mille puhul on võimalik kahe mootori kõrvuti asetamine nii, et reisijad saavad nende vahelt ka läbi käia, samas rongi üldpikkust kahandades.
    Cummins diiselmootor Elrongi rongil
    Millised on tulevikuplaanid?
    Klientide jaoks on olulisim võimalikke probleeme ennetada ja seetõttu on plaanis mitmed high horsepower mootorid kaugjälgimissüsteemile viia, et mootori töö oleks online’is jälgitav ning potentsiaalsed ohud ennetavalt avastatavad. IT-lahendustel baseeruv süsteem on valmis ja Eestis kontrollitakse esimese paigaldatud seadme toimimist. Kaugjälgimissüsteemi arendatakse ka diiselgeneraatoritele.
  • Hetkel kuum
Asjatundja: autoturg seisab kaubandussõja lävel Tesla müük kidub, Musk hämab
Eesti autoostja on segaduses, Euroopa muretseb Hiina autode pealetungi pärast, Tesla kogeb kehva müüki, kirjutab KPMG juhtimiskonsultatsioonide valdkonna juht Tarmo Toiger Äripäeva Infopanga mootorsõidukite müügi konkurentsiraportile antud kommentaaris.
Eesti autoostja on segaduses, Euroopa muretseb Hiina autode pealetungi pärast, Tesla kogeb kehva müüki, kirjutab KPMG juhtimiskonsultatsioonide valdkonna juht Tarmo Toiger Äripäeva Infopanga mootorsõidukite müügi konkurentsiraportile antud kommentaaris.
Suurbritannia jagas kümneid litsentse fossiilsete kütuste puurimiseks
Põhjamerel võib naftapuurimine jätkuda kuni kümme aastat üle Suurbritannia valitsuse 2050. aastaks seatud net zero tähtaja, sest fossiilkütuste ettevõtetele on jagatud kümneid uusi litsentse.
Põhjamerel võib naftapuurimine jätkuda kuni kümme aastat üle Suurbritannia valitsuse 2050. aastaks seatud net zero tähtaja, sest fossiilkütuste ettevõtetele on jagatud kümneid uusi litsentse.
Articles republished from the Financial Times
Reaalajas börsiinfo
Luksusturismi ettevõtjad õpetavad, kuidas meelitada rikkad metsa raha kulutama
Saates “Turismitund” võeti luubi alla, kuidas rikkad inimesed majanduslanguse ajal enda hellitamisega toime tulevad.
Saates “Turismitund” võeti luubi alla, kuidas rikkad inimesed majanduslanguse ajal enda hellitamisega toime tulevad.
Gasellid
Kiiresti kasvavate firmade liikumist toetavad:
Gaselli KongressAJ TootedFinora BankGBC Team | Salesforce
Sääsepeletajate müüja: müüme toodet, millesse ise usume
Homeyard OÜ, mis on tuntud kodu- ja aiatoodete poolest, eristub läbimõeldud tooteportfelliga, keskendudes peamiselt sääsepeletajatele. Ettevõtte juht ja omanik Alari Ilves ütles saates “Kiired ja vihased”, et tema ei usu ütlusesse, et hea müügimees müüb kõik tooted maha.
Homeyard OÜ, mis on tuntud kodu- ja aiatoodete poolest, eristub läbimõeldud tooteportfelliga, keskendudes peamiselt sääsepeletajatele. Ettevõtte juht ja omanik Alari Ilves ütles saates “Kiired ja vihased”, et tema ei usu ütlusesse, et hea müügimees müüb kõik tooted maha.
Pauligi kontserni tippu jõudnud Mariell Toiger: tuleb lihtsalt pihta hakata
“Julgus peale hakata on ikkagi pool võitu ja läbi selle on võimalik jõuda ka kaugemale,” ütleb Soome Pauligi kontserni juhatusse jõudnud Mariell Toiger.
“Julgus peale hakata on ikkagi pool võitu ja läbi selle on võimalik jõuda ka kaugemale,” ütleb Soome Pauligi kontserni juhatusse jõudnud Mariell Toiger.
Äripäeva arvamusliider: kui tahame Euroopa toetust Ukrainale, peame andma midagi vastu
Kas eestlastest on saanud eurooplased? Lisaks: kui sügavaks osutub EKRE kriis ning kuidas teha päriselt rohepööret.
Kas eestlastest on saanud eurooplased? Lisaks: kui sügavaks osutub EKRE kriis ning kuidas teha päriselt rohepööret.
Asjatundja: autoturg seisab kaubandussõja lävel Tesla müük kidub, Musk hämab
Eesti autoostja on segaduses, Euroopa muretseb Hiina autode pealetungi pärast, Tesla kogeb kehva müüki, kirjutab KPMG juhtimiskonsultatsioonide valdkonna juht Tarmo Toiger Äripäeva Infopanga mootorsõidukite müügi konkurentsiraportile antud kommentaaris.
Eesti autoostja on segaduses, Euroopa muretseb Hiina autode pealetungi pärast, Tesla kogeb kehva müüki, kirjutab KPMG juhtimiskonsultatsioonide valdkonna juht Tarmo Toiger Äripäeva Infopanga mootorsõidukite müügi konkurentsiraportile antud kommentaaris.
Elcogen ehitab Tallinna külje alla uue tehase
Tehnoloogiatootja Elcogen rajab Tallinna külje all asuvasse Loovälja Tehnoparki tehase, mis suurendab märkimisväärselt ettevõtte senist tahkeoksiid-kütuseelementide tootmisvõimsust.
Tehnoloogiatootja Elcogen rajab Tallinna külje all asuvasse Loovälja Tehnoparki tehase, mis suurendab märkimisväärselt ettevõtte senist tahkeoksiid-kütuseelementide tootmisvõimsust.
Raadiohommikus: kinnisvarast ja planeeringutest
Äripäeva raadio neljapäevane hommikuprogramm võtab luubi alla kinnisvaraturu erinevad tahud ning heidab pilgu ka Tallinna linnaplaneeringule.
Äripäeva raadio neljapäevane hommikuprogramm võtab luubi alla kinnisvaraturu erinevad tahud ning heidab pilgu ka Tallinna linnaplaneeringule.