• OMX Baltic0,16%270,44
  • OMX Riga0,13%868,76
  • OMX Tallinn0,03%1 711,75
  • OMX Vilnius0,08%1 055,82
  • S&P 5000,82%6 084,19
  • DOW 30−0,22%44 148,56
  • Nasdaq 1,77%20 034,9
  • FTSE 1000,22%8 320,08
  • Nikkei 2251,21%39 849,14
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,95
  • GBP/EUR0,00%1,21
  • EUR/RUB0,00%109,59
  • OMX Baltic0,16%270,44
  • OMX Riga0,13%868,76
  • OMX Tallinn0,03%1 711,75
  • OMX Vilnius0,08%1 055,82
  • S&P 5000,82%6 084,19
  • DOW 30−0,22%44 148,56
  • Nasdaq 1,77%20 034,9
  • FTSE 1000,22%8 320,08
  • Nikkei 2251,21%39 849,14
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,95
  • GBP/EUR0,00%1,21
  • EUR/RUB0,00%109,59
  • ST
  • 25.11.16, 11:20
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Miks osaleda Usaldusväärse Ettevõtte projektis?

Sertifikaadi Usaldusväärne Ettevõte näol on tegu ettevõtte CBOK poolt Poolas 2013. aastal loodud projektiga, mis kinnitab ettevõtte laitmatut mainet internetis. Eestis antakse sertifikaati välja 2016. aasta maist ja projekti juhib KAUK OÜ. Projekt on loodud ettevõtetele, mis võivad olla õnnelikud laitmatu maine üle internetis – kõnealune sertifikaat kinnitab seda fakti ning aitab kaasa edukale turundustegevusele.
www.usaldusvaarneettevote.ee
  • www.usaldusvaarneettevote.ee
Kuidas projekt toimib?
Kontrollimaks, kas ettevõtted kvalifitseeruvad projektis osalema, on loodud autentne süsteem. Uuring koosneb mitmest osast ning esmalt laaditakse alla ettevõtete informatsioon, millele lisandub nimekiri nii-öelda tundlike fraasidega. Tundlike fraaside all mõistetakse seejuures negatiivse olemusega sõnu, mida kliendid võiksid ettevõtete kohta kasutada.Järgmiseks filtreeritakse kogu interneti sisu ja tehakse kindlaks, kas neid fraase on kasutatud analüüsitava ettevõttega seoses. Kui nimetatud seost ei leita, on uuringu tulemus positiivne. Seose ilmnemisel eemaldatakse ettevõte projektist.Näide sarnasest projektist on maailma suurima reisipõhise sotsiaalvõrgustiku TripAdvisor väljastatav Certificate of Excellence’i auhind, mis on Eestis samuti juba aastaid tuntud. Selle sertifikaadi välja andmine põhineb samuti klientide hinnangutel, kuid piirneb turismivaldkonnaga.Erinevus seisneb selles, et Certificate of Excellence lubab teatud protsendilist negatiivset tagasisidet uuritava ettevõtte suhtes, käesoleva projekti puhul aga välistab ka üks negatiivne tagasiside projektis osalemise.Kui analüüsi tulemus on positiivne, teavitatakse sellest ettevõtte omanikku ja pakutakse talle võimalust luua endale e-visiitkaart meie projekti kodulehel. Lisaks on ettevõtetel võimalik ise uuringu läbiviimist taotleda. Sellisel juhul helistatakse pärast uuringu teostamist taotluse esitanud isikule ning antakse teada, kas tulemused osutusid positiivseks või negatiivseks. Taotlust saab esitada veebilehel: www.usaldusvaarneettevote.ee/signUp
Projektis osalemine annab märku klientide usaldusest
Kui ettevõtte tulemus on positiivne ja selle omanik on huvitatud projektis osalemisest, luuakse ettevõttele e-visiitkaart meie kodulehel, mis on omamoodi kataloog sertifikaadi vääriliseks hinnatud usaldusväärsetest ettevõtetest. Kuna pabersertifikaate on lihtne kopeerida ja printida, on e-visiitkaart kindlaim garantii, et ettevõte on tõepoolest süsteemi poolt kontrollitud ja positiivse hinnangu osaliseks saanud.Sertifikaadil on märgitud täpne uuringu teostamise kuupäev ja kellaaeg. Samas on klientidel võimalik ka uuringu järel anda ettevõtte kohta negatiivset hinnangut. Ettevõtted, mis on saanud klientide positiivse hinnangu osaliseks, saavad endale paberkandjal sertifikaadi ning ka e-visiitkaardi, mis toimib ühtlasi kodulehena.Meie kodulehel on võimalik leida ettevõtteid nime, registrikoodi või asukoha järgi. Lisaks tulevad projektiga liitunud ettevõtted esile erinevaid otsimootoreid kasutades.Rohkem informatsiooni projekti kohta leiab http://www.usaldusvaarneettevote.ee

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 11.12.24, 15:24
Tiktokist, tapeedist ja Trumpist: kuidas luua turundusstrateegia 2025. aastaks
Reklaamiagentuuri La Ecwador tegevjuht Heily Aavik ja loovjuht Taavi Lehari võtavad Äripäeva raadio värskes saates luubi alla järgmise aasta turundusstrateegia ja eelarve koostamise ning annavad soovitusi, kuidas kitsamal ajal targalt toimetada.

Äripäeva TOPid

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele