Artikkel
  • Wildix – uued võimalused, mida telco’d ei paku

    Rääkides uue põlvkonna kommunikatsioonilahendustest kangastuvad paljudele esimese asjana 5G mobiililahendused, mis on tasapisi teel meie taskutesse.

    “Sageli jääb varju, et mobiilside on loodud eelkõige personaalseks kasutamiseks ning vaikimisi puuduvad sellel mitmed ärikliendile vajalikud omadused, mis võiksid juba täna iga ettevõtte ja asutuse tööd kuni 25% tõhustada,” rääkis Wildix Põhjamaade regioonijuht Maidu Harjak.
    Wildix on loonud just ettevõtete vajadustest lähtuva uue põlvkonna turvalise terviklahenduse, mis hõlmab nii kõnesid, videot kui ka sõnumeid. Kõik-ühest-kohast-lahendus töötab nii veebibrauseris, äpina mobiilis kui ka lauatelefonis. Laua- või mobiiltelefoni numbri saab koos kõneringi ja kõnesalvestusega muuta tõeliselt mobiilseks, pakkudes seeläbi kõigile soovijatele kaugtööd. „Seejuures on kogu suhtlus krüpteeritud ja selle lahtimuukimine ei ole tänapäevaste vahenditega reaalne,“ kinnitas Harjak.

    Üks virtuaalne keskkond

    Virtuaaltelefoniks kutsutaval uuel kommunikatsioonilahendusel on kasutajale pakkuda mitmeid nutikaid erisusi.„Sageli koos numbriga nähtav helistaja nimi või teadmine kolleegi olekuinfost (räägib mobiiliga, puhkusel, koosolekul jne), enne talle valimist, tunduvad ju esmapilgul tühiste mugavusvõimalustena, kuid iga n-ö kiviajast paremini organiseeritud suhtlusvõimekus suurendab kokkuvõttes kõigi osapoolte rahulolu, vähendab stressitaset ning säästab aega,“ selgitas pikaaegse valdkonna kogemusega Esecom Internationali müügijuht Urmas Ruus. Suurema selguse saamiseks koostas Ruus ülevaatliku tabeli, et tuua esile mitmed valdkonna võimalused (vt allolev tabel).
    „Jah, nii mõnedki tabelis toodud lahendused on ka varem kasutuses olnud, kuid eraldiseisvate teenustena. See tähendab erinevaid sisselogimisi, mitmeid paroole ja kasutusjuhiste otsimist. Lisaks mitmed kitsendused, näiteks kõikidel kasutajatel peavad olema sama sideoperaatori liitumised või vaid ühte tüüpi keskkond-tarkvara, sama tootja lauatelefonid jms. Milleks kõik need piirangud – kas tõesti kasutajamugavuseks?“ imestab Ruus. „Ka turvalisuse küsimus on sagedasti lahendamata, sest laialdaselt Eestis tööks kasutatavate eraisiku Skype’i, Messengeri jms kaasaegsete keskkondade suhtlusest ja failijagamistest puudub ettevõtetel sageli paraku igasugunegi ülevaade.“
    Ruusi sõnul töötavad Wildixi virtuaaltelefoni kasutajad ilma piiranguteta, tingimuseks on vaid interneti ehk andmesideühenduse (nt 3G/4G, wifi) olemasolu. Tööalased funktsioonid on nii sama kasutusloogikaga kättesaadavad mitmest erinevast seadmest.
    „Kulda väärt on võimalus, kus nutiseadme äpist või veebilehitseja aknast saab leida alati kolleegide ja klientide telefoniraamatu. Inimesed meie ümber ikka vahetuvad, kuid enam ei pea kõigi numbreid isiklikku mobiiltelefoni salvestama – kogu info on virtuaaltelefonist alati kättesaadav! Lisaks klikiga kõne alustamine, äpist kõne edasisuunamine ning kõnesalvestuse kuulamine, videokõne võimalus ja sise-chat – see kõik on samas kasutajavaates,“ toob Ruus näite Wildixi lihtsusest ja lisavõimalustest.

    Kolme ekraaniga videokonverents

    “Tihtipeale kardavad inimesed konverentsitehnikaid videosuhtluseks kasutada, kuna need on tehniliselt keerulised ja kohmakad. Kui varasemalt on professionaalse videokõneluse pidamine eeldanud ka teistelt osalejatelt sama platvormi kasutamist ning sageli keerukate tehnoloogiliste lahendustega toimetulekut, siis Wildixi puhul on üritatud kõike seda vältida,” märgib Ruus.
    Videolahenduse loomine ja osalemine on tehtud maksimaalselt lihtsaks ja mugavaks. Videokonverentsil osalejale saadetakse e-kirjaga link, mis tuleb avada kas Chrome’i või Mozilla veebilehitsejas ning see tagabki kohe liitujale valmis keskkonna. Osaleja ei pea enne ega pärast videokonverentsis osalemist teadma midagi eraldi tarkvarast ega keskkonnast, videopilt avaneb vaid videoseansi ajaks ja otse veebilehitseja aknas.
    Uudisena jõudis 2019. aasta lõpus Wildixil turule uue põlvkonna video- ehk veebikonverentsi lisalahendus Wizyconf, mis pakub suurtele nõupidamisruumidele kõrgeima 4K kvaliteediga veebikonverentsi teostamise tehnoloogiat. Wizyconf võimaldab kasutada professionaalse video- ja veebikonverentsi tulemust kokku kolmel ekraanil ja kahe kaameraga. “Tekib ruumi täitev videosein, koos valikuvõimalusega, kas vaadata täislaotuses üle kolme ekraani vastaspoole videopilti, kuvada ühel-kahel ekraanil samaaegselt töödokumente või näha igalt ekraanilt ühte või mitut konverentsi osapoolt. Kaks kaamerat vahendavad reaalajas kordamööda nii esinejat kui ka lainurkset ruumi üldpilti. Kõik kokku pakub ettevõtetele uut ja kõrgeima taseme võimalust nii koosolekute läbiviimiseks, salvestamiseks kui ka seeläbi järelvaatamiseks,” võttis lühidalt Wizyconfi tugevused kokku Maidu Harjak.

    Kaasaegne klienditeenindus

    Ajal mil tööjõukulud kasvavad, ei saa ette­võtted enam töötajate arvu suurendada. Väljakutseks on efektiivsuse suurendamine. „Iga vastamata kõne või chat on ju tegelikult kaotatud võimalus!“ rõhutab Urmas Ruus. Saabuva siseneva kontakti süsteemne juhtimine, näiteks kõnekeskuse lahenduse kaudu on tõusnud 2019. aastal ettevõtete jaoks määrava tähtsusega tegevuseks. „Statistika, reaalaja ülevaade, kõnesalvestused ning liidestus erinevate chat- ja ticketing-kliendihaldustarkvaradega, näiteks Freshdeski või Zendeskiga, on Wildixiga lihtsalt teostatav. Kui senini on chat’i ja e-posti käsitletud ikka kõnedest eraldi, siis nüüd saab kogu kliendi varasema kirjaliku suhtluse ja kõned kuvada teenindaja arvutiekraanile ühes tervikvaates. “Seeläbi võidetud aeg, kiirem info ning asjalikum suhtlus klienditeenindajalt säästavad ettevõtetele nii töötunde kui ka tuhandeid eurosid,“ lausus Ruus.
    Wildixi teenus on sobilik kaugtöölistele ja harukontoritele. Kõnekeskuse klienditeenindajad saavad asuda Pärnus, Tartus, Jõhvis või hoopis mobiilses kodukontoris. Globaalset klienditeenindust luuakse täna üha julgemalt ka üle riigipiiride. Kui ettevõttel on kõnekeskus Eestis, aga tema harukontorid on nii Lätis kui ka Leedus, siis ei ole enam igas riigis vajalik näiteks perfektselt vene keelt valdav klienditeenindaja. „Ettevõte saab võtta meie kaudu neis riikides endale ühe numbri ning kõik venekeelsed kõned vastatakse keskselt näiteks Tallinnas,“ tõi Ruus välja ökonoomseima lahenduse.
    Hõlbustamaks teenindusettevõtete ja veebipoodide kontakti klientidega, pakub Ruus välja võimaluse lisada ette­võtte veebilehtedele „otsekõne nupp“. „Kui siiani peavad kliendid kodulehelt võtma numbri ja selle endale telefoni sisestama, siis Wildixiga on palju mugavam lisada kodulehele helistamise ja/või chat’i ikoon, kuhu vajutades toimub ilma numbrit valimata otsekõne ettevõttesse.” Selline lahendus on juba kasutusel mõneski Tallinna hotellis ning Esecomi enda kodulehel. Hotellidele on selle süsteemi eeliseks näiteks väljastpoolt Euroopat pärit klientidele pakutav kokkuhoid kaugkõne tasult. Ikooni lisamine on lihtne, soovitame seda julgelt proovida!
    Jaga lugu:
  • Hetkel kuum

Olulisemad lood

Tõnu Mertsina: ettevõtete kasvuväljavaade halveneb
Ettevõtetel on üha keerulisem suunata oma suureks paisunud kulusid edasi teistele ettevõtetele ja lõpptarbijatele, kirjutab Swedbanki peaökonomist Tõnu Mertsina.
Ettevõtetel on üha keerulisem suunata oma suureks paisunud kulusid edasi teistele ettevõtetele ja lõpptarbijatele, kirjutab Swedbanki peaökonomist Tõnu Mertsina.
Kristiina Saal: viis soovitust, kuidas leida meeskonda õiged inimesed
Värbamiskuulutuste põhjal pakub sageli tööd maailma ägedaim ettevõte. Selgem sõnum ning oma eripärade tundmine töötab paremini, kirjutab CVO Recruitmenti värbamispartner ja juhtgrupi liige Kristiina Saal.
Värbamiskuulutuste põhjal pakub sageli tööd maailma ägedaim ettevõte. Selgem sõnum ning oma eripärade tundmine töötab paremini, kirjutab CVO Recruitmenti värbamispartner ja juhtgrupi liige Kristiina Saal.
USA aktsiaturg lõpetas päeva väikeses miinuses
USA aktsiaturg langes teisipäeval kolmandat päeva järjest, kui investorid ootavad juba detsembrikuu Föderaalreservi istungit, mis näitab, millisel määral Föderaalreserv aeglustab intresside tõstmise tempot. Nafta hind teisipäeval kerkis, kui investorid eeldavad, et Hiina lõdvendab Covidi levikust tingitud liikumispiiranguid, mis tooks nafta nõudluse suuremalt tagasi, vahendab Reuters.
USA aktsiaturg langes teisipäeval kolmandat päeva järjest, kui investorid ootavad juba detsembrikuu Föderaalreservi istungit, mis näitab, millisel määral Föderaalreserv aeglustab intresside tõstmise tempot. Nafta hind teisipäeval kerkis, kui investorid eeldavad, et Hiina lõdvendab Covidi levikust tingitud liikumispiiranguid, mis tooks nafta nõudluse suuremalt tagasi, vahendab Reuters.
Reaalajas börsiinfo
Suures kahjumis Operaili kaubaveod on tänavu vähenenud poole võrra
Riigile kuuluva raudteevedude ettevõtte Operail kaubamahud on Vene sõja tõttu kokku kuivanud ning kasumi asemel vaatab esimese 9 kuu tulemustest vastu 3,5 miljoni euro suurune kahjum.
Riigile kuuluva raudteevedude ettevõtte Operail kaubamahud on Vene sõja tõttu kokku kuivanud ning kasumi asemel vaatab esimese 9 kuu tulemustest vastu 3,5 miljoni euro suurune kahjum.
Kas ennetada tööstressi või tegeleda tagajärgedega?
Vaimse tervise kuu on läbi, aga see ei tähenda sugugi, et vaimne tervis oleks sellega kuidagi korda saanud. Vastupidi: ees on ootamas rasked ajad – külm ja pime talv, teadmatus sõja asjus, toodete ja teenuste hinnatõusu tõttu ka majanduslikult keerulised ajad –, nii et pigem tasuks ennetavalt töötajate vaimsele tervisele rohkemgi tähelepanu pöörata.
Vaimse tervise kuu on läbi, aga see ei tähenda sugugi, et vaimne tervis oleks sellega kuidagi korda saanud. Vastupidi: ees on ootamas rasked ajad – külm ja pime talv, teadmatus sõja asjus, toodete ja teenuste hinnatõusu tõttu ka majanduslikult keerulised ajad –, nii et pigem tasuks ennetavalt töötajate vaimsele tervisele rohkemgi tähelepanu pöörata.
Milrem Robotics saadab Ukrainasse 14 robotsõidukit
Eestis loodud robootika ja autonoomsete süsteemide arendaja Milrem Robotics ja Saksa kaitsetööstus Krauss-Maffei Wegmann saadavad 14 mehitamata maasõidukit THeMIS Ukrainasse.
Eestis loodud robootika ja autonoomsete süsteemide arendaja Milrem Robotics ja Saksa kaitsetööstus Krauss-Maffei Wegmann saadavad 14 mehitamata maasõidukit THeMIS Ukrainasse.
Raadiohommikus: gaasi haalamisest ja koroonatestide lõppemisest
Kolmapäeva hommikul räägime Äripäeva raadio hommikuprogrammis nii meditsiiniärist, gaasiterminali haalamiskaist kui ka Eesti sisemajanduse koguproduktist ja mainekast arvamuskonkursist.
Kolmapäeva hommikul räägime Äripäeva raadio hommikuprogrammis nii meditsiiniärist, gaasiterminali haalamiskaist kui ka Eesti sisemajanduse koguproduktist ja mainekast arvamuskonkursist.

Olulisemad lood

Tallinkist läinud finantsjuht: oli sobilik hetk edasi liikuda
"Finantsdirektori positsioonil Tallinkis olin tõesti vaid kaks aastat, kuid minu lahkumise hetkeks oli selge, et kõige sügavam koroonakriisi põhi on ettevõttel seljataha jäetud ning edasised trendid liiguvad õiges suunas," ütles Tallinkist kinnisvaraarendusfirmasse Liven läinud finantsjuht Joonas Joost.
"Finantsdirektori positsioonil Tallinkis olin tõesti vaid kaks aastat, kuid minu lahkumise hetkeks oli selge, et kõige sügavam koroonakriisi põhi on ettevõttel seljataha jäetud ning edasised trendid liiguvad õiges suunas," ütles Tallinkist kinnisvaraarendusfirmasse Liven läinud finantsjuht Joonas Joost.

Küpsised

Äripäev kasutab küpsiseid parima ajakirjandusliku teenuse, huvipakkuvama sisu ja hea kasutajakogemuse võimaldamiseks. Meie veebilehel on järgmist liiki küpsised: vajalikud-, statistika-, eelistuste- ja turunduse küpsiseid. Küpsiste kasutamise eesmärkide ja töötlemise aluse osas saad rohkem infot Meie Küpsiste Poliitikast. Vajutades „Luban kõik“ nõustud Küpsiste kasutamisega meie ja kolmandate osapoolte poolt Meie Küpsiste poliitikas ja käesolevas Küpsiste lahenduses toodud tingimustel. Vajutades „Muudan eelistusi“ saad oma eelistusi alati muuta ja täiendavalt infot erinevate Küpsiste kohta.

Loe lähemalt meie Privaatsus - ja Küpsisepoliitikast.