Turunduses pole enamasti kellelgi eelarvet ega aega üle, sellepärast on vaja targalt tegutseda ja raha õigesse kohta suunata. Kuna ostuotsused algavad endiselt peamiselt Google’ist, siis on vaja seal kohal olla. Ning ei, kohast teise lehekülje keskel ei piisa!
Tule tasuta veebinarile ja saad teada:
● mida on Argo Lipp õppinud, aidates sadu kliente ja investeerides reklaamidesse rohkem kui 4,2 miljonit eurot;
● miks on õigesti paika pandud mõõtmine kriitilise tähtsusega ja kuidas sa ilma selleta sadu või tuhandeid eurosid raiskad;
● milline kampaaniate struktuur aitab Google’ist õiglase hinnaga kliente “osta”;
● millised on Timo Porvali 20 nõuannet, mille abil veebileht usaldusväärsemaks ja seeläbi kõik oma reklaamikanalid kasumlikumaks muuta. Pane need käiku ja sa saad väiksema turunduseelarvega rohkem kliente;
● kuidas jaotada kampaaniate vahel eelarvet nii, et maksimaalne tulemus minimaalse eelarvega kätte saada.
Äripäev kasutab küpsiseid parima ajakirjandusliku teenuse, huvipakkuvama sisu ja hea kasutajakogemuse võimaldamiseks. Meie veebilehel on järgmist liiki küpsised: vajalikud-, statistika-, eelistuste- ja turunduse küpsiseid. Küpsiste kasutamise eesmärkide ja töötlemise aluse osas saad rohkem infot Meie Küpsiste Poliitikast. Vajutades „Luban kõik“ nõustud Küpsiste kasutamisega meie ja kolmandate osapoolte poolt Meie Küpsiste poliitikas ja käesolevas Küpsiste lahenduses toodud tingimustel. Vajutades „Muudan eelistusi“ saad oma eelistusi alati muuta ja täiendavalt infot erinevate Küpsiste kohta.