Artikkel
  • Kuula

    Tasuta veebinar “Kuidas Google’i reklaamidega rohkem (ja soodsama hinnaga) kliente saada”

    Turunduses pole enamasti kellelgi eelarvet ega aega üle, sellepärast on vaja targalt tegutseda ja raha õigesse kohta suunata. Kuna ostuotsused algavad endiselt peamiselt Google’ist, siis on vaja seal kohal olla. Ning ei, kohast teise lehekülje keskel ei piisa!

    Turunduseksperdid Timo Porval ja Argo Lipp korraldavad 16. veebruaril (neljapäev) kell 11:00–13:00 tasuta veebinari teemal Kuidas Google’i reklaamidega rohkem (ja soodsama hinnaga) kliente saada.
    Turunduseksperdid Timo Porval ja Argo Lipp
    Nii nagu spordis saab esimene koht säravaima medali ja suurema karika, saab Google’i parim positsioon kõige rohkem külastusi. Kui sa otsingutulemuste orgaanilises osas esimeste seas välja ei tule, siis on vaja ennast reklaamidega etteotsa osta. See pole aga niisama lihtne. Oskamatusest tehtud investeering võib kiiresti kuluks muutuda, eriti kui sinu sektor on konkurentsitihe. Veebinaril saad teada, kuidas sellist olukorda vältida ja reklaamid päriselt sinu heaks tööle panna.

    Tulu toov valem: Google’i reklaamid + usaldusväärne veebileht

    Üks pool valemist on reklaamid ja teine pool see, kui usaldusväärne sinu e-pood või veebileht reklaami abil lehele toodud külastaja jaoks on.

    Tule tasuta veebinarile ja saad teada:

    ● mida on Argo Lipp õppinud, aidates sadu kliente ja investeerides reklaamidesse rohkem kui 4,2 miljonit eurot;

    ● miks on õigesti paika pandud mõõtmine kriitilise tähtsusega ja kuidas sa ilma selleta sadu või tuhandeid eurosid raiskad;

    ● milline kampaaniate struktuur aitab Google’ist õiglase hinnaga kliente “osta”;

    ● millised on Timo Porvali 20 nõuannet, mille abil veebileht usaldusväärsemaks ja seeläbi kõik oma reklaamikanalid kasumlikumaks muuta. Pane need käiku ja sa saad väiksema turunduseelarvega rohkem kliente;

    kuidas jaotada kampaaniate vahel eelarvet nii, et maksimaalne tulemus minimaalse eelarvega kätte saada.

    Kliki ja vaata, milliseid teadmisi sa veel saad!

    Veebinarist saavad kõige rohkem kasu ettevõtjad, turundusjuhid, turundusspetsialistid ja müügiinimesed. Pole vahet, kas sa teed Google’i reklaame ise või tellid sisse, sul on vaja aru saada, kuidas neil päriselt läheb ja kas teenusepakkuja toob sulle sellise tulemuse, mille ta võiks tuua. Juttu tuleb ka sellest, kuidas teenusepakkujat valida ja tema töö tulemust hinnata.
    Ära jää kasulikest teadmistest ilma! Kliki ennast tasuta veebinarile.
  • Hetkel kuum
Asjatundja: autoturg seisab kaubandussõja lävel Tesla müük kidub, Musk hämab
Eesti autoostja on segaduses, Euroopa muretseb Hiina autode pealetungi pärast, Tesla kogeb kehva müüki, kirjutab KPMG juhtimiskonsultatsioonide valdkonna juht Tarmo Toiger Äripäeva Infopanga mootorsõidukite müügi konkurentsiraportile antud kommentaaris.
Eesti autoostja on segaduses, Euroopa muretseb Hiina autode pealetungi pärast, Tesla kogeb kehva müüki, kirjutab KPMG juhtimiskonsultatsioonide valdkonna juht Tarmo Toiger Äripäeva Infopanga mootorsõidukite müügi konkurentsiraportile antud kommentaaris.
USA aktsiaturg lõpetas nädala võidukalt
Kõik USA aktsiaindeksid lõpetasid nädala tõusuteel. Dow ja Nasdaq tõusid nädalaga vastavalt 1,14% ja 1,43%, samal ajal kui S&P 500 lisas 0,55%.
Kõik USA aktsiaindeksid lõpetasid nädala tõusuteel. Dow ja Nasdaq tõusid nädalaga vastavalt 1,14% ja 1,43%, samal ajal kui S&P 500 lisas 0,55%.
Articles republished from the Financial Times
Reaalajas börsiinfo
Luksusturismi ettevõtjad õpetavad, kuidas meelitada rikkad metsa raha kulutama
Saates “Turismitund” võeti luubi alla, kuidas rikkad inimesed majanduslanguse ajal enda hellitamisega toime tulevad.
Saates “Turismitund” võeti luubi alla, kuidas rikkad inimesed majanduslanguse ajal enda hellitamisega toime tulevad.
Gasellid
Kiiresti kasvavate firmade liikumist toetavad:
Gaselli KongressAJ TootedFinora BankGBC Team | Salesforce
Sääsepeletajate müüja: müüme toodet, millesse ise usume
Homeyard OÜ, mis on tuntud kodu- ja aiatoodete poolest, eristub läbimõeldud tooteportfelliga, keskendudes peamiselt sääsepeletajatele. Ettevõtte juht ja omanik Alari Ilves ütles saates “Kiired ja vihased”, et tema ei usu ütlusesse, et hea müügimees müüb kõik tooted maha.
Homeyard OÜ, mis on tuntud kodu- ja aiatoodete poolest, eristub läbimõeldud tooteportfelliga, keskendudes peamiselt sääsepeletajatele. Ettevõtte juht ja omanik Alari Ilves ütles saates “Kiired ja vihased”, et tema ei usu ütlusesse, et hea müügimees müüb kõik tooted maha.
Pauligi kontserni tippu jõudnud Mariell Toiger: tuleb lihtsalt pihta hakata
“Julgus peale hakata on ikkagi pool võitu ja läbi selle on võimalik jõuda ka kaugemale,” ütleb Soome Pauligi kontserni juhatusse jõudnud Mariell Toiger.
“Julgus peale hakata on ikkagi pool võitu ja läbi selle on võimalik jõuda ka kaugemale,” ütleb Soome Pauligi kontserni juhatusse jõudnud Mariell Toiger.
Äripäeva arvamusliider: kui tahame Euroopa toetust Ukrainale, peame andma midagi vastu
Kas eestlastest on saanud eurooplased? Lisaks: kui sügavaks osutub EKRE kriis ning kuidas teha päriselt rohepööret.
Kas eestlastest on saanud eurooplased? Lisaks: kui sügavaks osutub EKRE kriis ning kuidas teha päriselt rohepööret.
Asjatundja: autoturg seisab kaubandussõja lävel Tesla müük kidub, Musk hämab
Eesti autoostja on segaduses, Euroopa muretseb Hiina autode pealetungi pärast, Tesla kogeb kehva müüki, kirjutab KPMG juhtimiskonsultatsioonide valdkonna juht Tarmo Toiger Äripäeva Infopanga mootorsõidukite müügi konkurentsiraportile antud kommentaaris.
Eesti autoostja on segaduses, Euroopa muretseb Hiina autode pealetungi pärast, Tesla kogeb kehva müüki, kirjutab KPMG juhtimiskonsultatsioonide valdkonna juht Tarmo Toiger Äripäeva Infopanga mootorsõidukite müügi konkurentsiraportile antud kommentaaris.
Kaitsevägi värbas varasemast oluliselt rohkem tegevväelasi
2023. aastal asus tegevteenistusse läbi aegade suurim arv inimesi, teatas kaitseressursside amet.
2023. aastal asus tegevteenistusse läbi aegade suurim arv inimesi, teatas kaitseressursside amet.
RKASi uus juht: eesmärk on vähendada pinda ja energiakulu
Säästlikud ja nutikad lahendused on Riigi Kinnisvara ASi eesmärk ettepoole vaadates, et ühest küljest saaks kahanada energiakulu, aga samas vaatab riigifirma ka pinna vähendamise poole, ütles riigifirma värske juht Tarmo Leppoja.
Säästlikud ja nutikad lahendused on Riigi Kinnisvara ASi eesmärk ettepoole vaadates, et ühest küljest saaks kahanada energiakulu, aga samas vaatab riigifirma ka pinna vähendamise poole, ütles riigifirma värske juht Tarmo Leppoja.