Artikkel
  • Piiriülese e-kaubanduse edu võti: logistika optimeerimine ja kliendilojaalsuse kasvatamine

    Tänapäeval seisavad piiriülese e-kaubandusega tegelevad kauplejad silmitsi mitmesuguste logistiliste väljakutsetega, mis võivad saada saatuslikuks teel edu suunas. Edu saavutamiseks ja konkurentsivõime tagamiseks on väga oluline keskenduda logistika optimeerimisele ja kliendilojaalsuse kasvatamisele. Käesolevas artiklis käsitleme mõningaid olulisi aspekte, mis aitavad kaupmeestel piiriüleses e-kaubanduses edu saavutada.

    Packeta ja Logistika Plussi koostöö aluseks on pakkuda Eesti veebipoodidele terviklikku lahendust saatmaks pakke välismaale ja teeme üheskoos kõik selleks, et logistiline pool oleks suurepäraselt lahendatud. Järgnevalt selgitame, et millest tuleks lähtuda logistikapartneri valikul ning samuti toome punktidena välja teemad, millele tasuks kindlasti enne alustamist mõelda.

    Logistiliste protsesside optimeerimine

    Sujuv logistika on võtmetähtsusega, et püsida konkurentsivõimelisena ning suurendada klientide rahulolu ja lojaalsust. Seetõttu on mõistlik logistika haldamine jätta partneri hooleks. Kõige olulisemad aspektid logistiliste protsesside optimeerimisel ja logistikapartneri valikul on:
    • Teenindatavad turud: Üks peamisi näitajaid potentsiaalse logistikapartneri valimisel. Oluline on valida partner, kes suudab pakkuda teenuseid mitmel turul. Mida rohkem riike on valikus, seda suuremad on teie e-poe võimalused saada uusi kliente ja laieneda kiiremini rohkematesse riikidesse. Laia geograafilise haardega partneri valimine võib lihtsustada liikumist välisturgudele ilma suurte täiendavate kuludeta.
    • Tarne paindlikkus ja kiirus: Valiku tegemisel tasub lähtuda tarneaegadest ja paindlikkusest erinevate tarnemeetodite osas. Soovitame uurida, et kuidas on teenusepakkuja lahendanud tarneahela optimeerimisele, muutes riikidevahelise pakkide liikumise võimalikult sujuvaks. Pidage meeles, et piiriüleste saadetiste liikumise sujuvuse tagamine eeldab tihedat koostööd ka erineva riikide tolliasutustega.
    • Paki toimetamine saajani: Logistikapartner peaks sihtriigis tegema koostööd tunnustatud partneritega, kes pakuvad täiustatud paki jälgimise võimalusi (Track & Trace) ja paindlikke tarnemeetodeid, suurendamaks klientide rahulolu pakkudes kvaliteetset teenust.
    • Ettevalmistused pakkide saatmiseks: Uurige, milliseid võimalusi pakub logistikapartner saadetise ettevalmistamise etapis ja kuidas liidestamine toimub, võimaldamaks lihtsat integreerimist e-poega. Liidestus aitab muuta logistilised protsessid efektiivsemaks ning saadetiste haldamise lihtsamaks. Tänu automatiseerimisele saate pakisildid printida kõigest paari klikiga ja hoiate kokku väärtuslikku aega.
    • Kaubaterminal: Kas logistikapartneri infrastruktuur sobib teie pakkide tüübi ja suurusega? Kas terminali saab viia nii üksikuid pakke, kui ka näiteks euroaluseid? Packeta usaldusväärseks partneriks Eestis on Logistika Pluss, kes pakub väga laiapõhjalist teenustevalikut. Näiteks täisteenuslahenduse puhul on e-poe jaoks lahendatud ladustamine, pakendamine ja pakkide väljasaatmine. Praktiliselt kõik Packeta Eesti klientide pakid liiguvad läbi Logistika Plussi Punasel tänaval asuva terminali laia maailma suunas. Koos anname panuse sellesse, et Eesti kaupmees saaks suunata pilgud välisturgudele, tehes seda mõistlikke hindasid ja kõrget teenusekvaliteeti järgides.
    Foto: Lukas Wagneter

    Kliendilojaalsuse kasvatamine

    Lojaalne klient on vähemalt sama oluline kui logistika pidev optimeerimine ja täiustamine. Järgnevalt mõned viisid ja ideed:
    • Lai valik maksevõimalusi: Pakkuge paindlikke makseviise nagu järelmaks ja tasumine paki kättesaamisel (COD ehk Cash On Delivery), mis on eriti populaarsed lahendused Kesk- ja Ida-Euroopa klientide seas. Järelmaksu võimalus võib aidata kallimate kaupade puhul maksed hajutada mitme kuu peale ja suureneb tõenäosus, et klient e-poes ostu lõpuni viib. COD annab ostjale suurema turvatunde ja kontrolli tehingu üle, mistõttu valitakse see sageli välismaiste ostude või vähemtuntud e-poodide puhul.
    • Klienditeenindus: Efektiivne, kiire ja kergesti kättesaadav klienditeenindus aitab hoida kliendid rahulolevana, andes kindluse, et probleemide korral on professionaalne abi alati olemas. Kindlasti tasub e-poe klientide jaoks koostada põhjalik Korduma Kippuvate Küsimuste (KKK) nimekiri.
    • Saadetiste kindlustamine: Üheltpoolt lisakulu, kuid teisalt annab kliendile meelerahu, et isegi paku kadumisel või purunemisel saab ta kindlasti tasutud summa tagasi või uue toote. Tasub välja selgitada, kas logistikapartner pakub erinevaid kindlustusvõimalusi ning millised on tingimused ja piirmäärad. Ennekõike kontrollige, millise summa väärtuses kindlustust tarnija pakub ning kas tegu on fikseeritud summa või protsendiga paki väärtusest. Packeta lahenduses on iga paki kindlustamine standardne, lisatasu tuleb maksta ainult siis, kui transpordite väärtuslikumaid saadetisi.
    • Tagastuste haldamine: Lihtne tagastusprotsess ja meeldiv kogemus suurendavad tõenäosust, et kliendid ostlevad teie veebipoes ka edaspidi.
    • Kaebuste käsitlemine: Ettevõtte maine säilitamiseks on tähtis transportida pakid tervelt kliendini ja kahjude ilmnemisel tegutseda otsustavalt kliendi huvidest lähtudes. Uurige kindlasti oma logistikapartnerilt, kuidas pakke sorteeritakse ja transporditakse, et mõista, milliseid meetmeid kasutatakse kahjustuste riskide vähendamiseks. Tähtis on jälgida ja analüüsida kahjustada saanud pakkide hulka. Tegu peaks olema harvaesinevate eranditega, mitte regulaarselt esinevate juhtumitega. Loomulikult tuleks eeldada ja õigustatult oodata, et kõik pakid saabuvad kliendini ideaalses seisukorras.
    Piiriüleses e-kaubanduses edu saavutamiseks on oluline läheneda logistika juhtimisele ja kliendisuhtlusele terviklikult. Logistikapartneriks tasub valida teie vajaduste ning muutuva turuga kiiresti kohanduv teenusepakkuja, kes aitab teil tagada oma klientidele esmaklassilise klienditeeninduse ning seeläbi võimaldada teil kiiremini kasvatada e-poodi ja laieneda edukalt välisturgudele.

    Kui soovite oma e-poe välisturgudele viia või olete piiriülese e-kaubandusega juba aktiivselt tegelemas, siis võtke Packetaga julgelt ühendust. Teeme teile personaalse pakkumise ning jagame oma kogemusi ja ideid iga turu kohta detailsemalt. Lisainfo saamiseks palume kirjutada aadressil [email protected].

    Eesti klientidele on toeks ja abiks Packeta võtmekliendihaldur Rainer Põld, kellega saab ühendust võtta kirjutades [email protected] või helistades +372 5892 4708.

    Juhul, kui teile pakuvad huvi laoteenused ja soovite, et teie pakid oleksid turvaliselt hoiustatud ning läheksid alati korrektselt pakendatult klientide poole teele, siis Logistika Pluss on suurepäraseks lahenduseks. Kiired vastused küsimustele saab kirjutades e-kirja teel [email protected].

    Kõikide küsimuste puhul on hea meelega abiks ka müügidirektor Andri Piik, kellega saab ühendust [email protected] või helistades numbril +372 5918 7600.

    Oleme kindlal veendumusel, et Eesti e-poodidel peab olema taskukohane võimalus laieneda ka Eestist ja Baltikumist välja, tehes seda tarnekvaliteedi osas järeleandmisi tegemata. Kihvtid ja omanäolised Eesti e-poed välismaale!
  • Hetkel kuum
Mart Võrklaev: Eesti seisab Euroopas väikeettevõtete, mitte Bolti ärihuvide eest
Euroopa Liidu käibemaksureform, millega Eesti ei nõustu, ei too Bolti-sugustele platvormidele ühtegi uut maksukohustust, küll aga neidsamu platvorme kasutavatele väikeettevõtetele ja eraisikutele, kirjutab rahandusminister Mart Võrklaev.
Euroopa Liidu käibemaksureform, millega Eesti ei nõustu, ei too Bolti-sugustele platvormidele ühtegi uut maksukohustust, küll aga neidsamu platvorme kasutavatele väikeettevõtetele ja eraisikutele, kirjutab rahandusminister Mart Võrklaev.
Nullist tuhandeteni: kuidas investeerida kasumlikult väikeste summadega
Nagu ütleb vanasõna, siis tasa sõuad, kaugele jõuad. Noored investorid, kes oma rahamasinad käima on lükanud, räägivad miks ja kuidas nad väikseid summasid investeerides tuhandeteni on jõudnud.
Nagu ütleb vanasõna, siis tasa sõuad, kaugele jõuad. Noored investorid, kes oma rahamasinad käima on lükanud, räägivad miks ja kuidas nad väikseid summasid investeerides tuhandeteni on jõudnud.
Articles republished from the Financial Times
Reaalajas börsiinfo
Kohalikud kosmeetikaärid sirutavad tiibu. Ettevõtja: konnatiigis elamise mentaliteedist võiks üle saada Uus artiklisari “Tiir väikeärides”
Ühe jaoks algas kõik isepruunistajast, mida kuskil polnud. Teise jaoks mürgistest liimiaurudest, mis silmi ärritasid. Nüüdseks on neist saanud tõelised maailmavallutajad: kodumaist kosmeetikakaupa võib leida USAst, Dubaist ja üle terve Euroopa ning hoog ei paista raugevat.
Ühe jaoks algas kõik isepruunistajast, mida kuskil polnud. Teise jaoks mürgistest liimiaurudest, mis silmi ärritasid. Nüüdseks on neist saanud tõelised maailmavallutajad: kodumaist kosmeetikakaupa võib leida USAst, Dubaist ja üle terve Euroopa ning hoog ei paista raugevat.
Gasellid
Kiiresti kasvavate firmade liikumist toetavad:
Gaselli KongressAJ TootedFinora BankGBC Team | Salesforce
Uusi turge vallutava Eesti firma toodet jäljendavad nii hiinlased kui britid
Pärnumaal toodetud kännupuurid viisid masinatööstuse Dipperfox Euroopa kõige kiiremini kasvavate ettevõtete etteotsa, kuid ainulaadse toote menu sütitab jäljendajaid Hiinast kuni Ühendkuningriigini.
Pärnumaal toodetud kännupuurid viisid masinatööstuse Dipperfox Euroopa kõige kiiremini kasvavate ettevõtete etteotsa, kuid ainulaadse toote menu sütitab jäljendajaid Hiinast kuni Ühendkuningriigini.
Nädala lood: vahetusid juhid, müüdi ärisid ja mõtted kaitsetööstuse osas Eestis
Sel nädalal kõnetasid Äripäeva lugejaid erinevad lood, mis olid juhtimise, äride müügi ja kaitsetööstuse teemadel.
Sel nädalal kõnetasid Äripäeva lugejaid erinevad lood, mis olid juhtimise, äride müügi ja kaitsetööstuse teemadel.
Villu Zirnask: üle poole ESGst on udukudumine. Saatana advokaadid au sisse!
Kuna eurodirektiividega lisandub ettevõtteid, mis peavad kestlikkusinfot avaldama, siis kehvasti põhjendatud roheinfo kogus pigem kasvab, kirjutab majandusajakirjanik, Äripäeva teemaveebi Finantsuudised.ee juht Villu Zirnask.
Kuna eurodirektiividega lisandub ettevõtteid, mis peavad kestlikkusinfot avaldama, siis kehvasti põhjendatud roheinfo kogus pigem kasvab, kirjutab majandusajakirjanik, Äripäeva teemaveebi Finantsuudised.ee juht Villu Zirnask.
Peeter Koppel: elektriautode uudsus on kadunud, turuosa on raske edasi võita Kaubandussõjast Hiina tootjatega kaotaksid tarbijad
Elektriautode esialgne vaimustus on hakanud lahtuma, kuna elektriautode kasutusmugavus pole oluliselt kasvanud ning hinnad on oodatust aeglasemalt langenud, rääkis investeerimisspetsialist ja autohuviline Peeter Koppel.
Elektriautode esialgne vaimustus on hakanud lahtuma, kuna elektriautode kasutusmugavus pole oluliselt kasvanud ning hinnad on oodatust aeglasemalt langenud, rääkis investeerimisspetsialist ja autohuviline Peeter Koppel.
Nädala lood: vahetusid juhid, müüdi ärisid ja mõtted kaitsetööstuse osas Eestis
Sel nädalal kõnetasid Äripäeva lugejaid erinevad lood, mis olid juhtimise, äride müügi ja kaitsetööstuse teemadel.
Sel nädalal kõnetasid Äripäeva lugejaid erinevad lood, mis olid juhtimise, äride müügi ja kaitsetööstuse teemadel.
Soome valmistub müüma osalust neljas firmas
Soome valitsus teeb parlamendile ettepaneku vähendada riigi osaluse limiiti neljas ettevõttes – lennujaamafirma Finavia ja raudteetranspordifirma VR osalus väheneks seniselt 100 protsendilt 50,1 protsendile, gaasifirma Gasumi ja postifirma Posti osalus väheneks seniselt 50,1 protsendilt 33,4 protsendile.
Soome valitsus teeb parlamendile ettepaneku vähendada riigi osaluse limiiti neljas ettevõttes – lennujaamafirma Finavia ja raudteetranspordifirma VR osalus väheneks seniselt 100 protsendilt 50,1 protsendile, gaasifirma Gasumi ja postifirma Posti osalus väheneks seniselt 50,1 protsendilt 33,4 protsendile.