Meediaettevõte Digiposter sõlmis koostöölepingu Postimaja keskusega Tallinna kesklinnas ja võtab juulikuust üle kogu keskuse meediahalduse: nii ekraanid, audioprogrammi kui ambient-valdkonna.

- Digipostri juht Priit Pedanik ja müügijuht Hardi Potter.
- Foto: Äripäev
Välimeedia on erinevalt paljudest teistest traditsioonilistest meediakanalitest heas vormis, rääkisid sisuturunduslikus saates "Password. Make marketing Fun again" Digipostri juht Priit Pedanik ja müügijuht Hardi Potter. Digitaliseerumine küll hilines ja liikus aeglaselt, kuid nüüdseks katab digitaalne osa juba kolmandiku sektorist.
Levinud mure seoses suurte digiekraanidega – autojuhtide tähelepanu hajumine – ei pea paika. Välimeediaettevõtted on kehtestanud ranged sisureeglid: ei mingeid sähvivaid efekte ega pikki videoid.
Reklaami mõju mõõdetakse Telia andmetega praktiliselt reaalajas – anonüümselt ja asukohapõhiselt. Täpsus ja kiirus on hüppeliselt paranenud.
Saatekülaliste sõnul pole hea digivälimeedia reklaam mitte TV-klipp, vaid lihtne ja fokuseeritud visuaal, mille sisu on hästi loetav ja asukoht läbimõeldud. Tihti töötab ka lihtsalt staatiline sõnum väga hästi.
Välimeediast saab lähemalt kuulata saatest, saatejuht on Hando Sinisalu.
Digiposter laieneb: uus partner Postimaja ja suuremad ekraanid linnas
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!