• OMX Baltic−0,17266,92
  • OMX Riga−1,49866,71
  • OMX Tallinn0,141 739,38
  • OMX Vilnius0,00993,09
  • S&P 5001,115 459,1
  • DOW 301,6440 589,34
  • Nasdaq 1,0317 357,88
  • FTSE 1001,218 285,71
  • Nikkei 225−0,5337 667,41
  • CMC Crypto 2000,000,00
  • USD/EUR0,000,92
  • GBP/EUR0,001,18
  • EUR/RUB0,0093,47
  • OMX Baltic−0,17266,92
  • OMX Riga−1,49866,71
  • OMX Tallinn0,141 739,38
  • OMX Vilnius0,00993,09
  • S&P 5001,115 459,1
  • DOW 301,6440 589,34
  • Nasdaq 1,0317 357,88
  • FTSE 1001,218 285,71
  • Nikkei 225−0,5337 667,41
  • CMC Crypto 2000,000,00
  • USD/EUR0,000,92
  • GBP/EUR0,001,18
  • EUR/RUB0,0093,47
  • 14.11.96, 00:00

Telefon maksab

Eesti Telefon ja Telemedia pakuvad ööpäev läbi tasulist informatsiooni. Pruugib vaid valida totaalse reklaamikampaania tõttu meeles püsiv number ja viisakas naishääl teatabki, mida tal oma arvutist võimalik leida on. Helistaja arvele lisandub esimese 20 sekundi eest kroon ja 40 senti ning iga järgnev sekund maksab 14 senti.
Juba on jõutud välja arvutada, et keskmine kõne läheb helistajale maksma 2 krooni ja 25 senti. Idee järgi lubatakse kliendile tagasi helistada, kui mõne minuti jooksul ei õnnestu soovitud teavet leida. Ühel helistajal tuli aga näiteks Tartu 6. elamuvalitsuse telefoninumbri küsimise eest maksta 15 krooni ja õiget numbrit ta ei saanudki.
Tasulist infoliini haldava ASi Teabeliin paarkümmend agenti käib päevast päeva tänavate kaupa läbi Eesti firmasid, et neile pakkuda tasulist infotelefoni teabekataloogis olemise võimalust. Hinnakiri algab 500 kroonist aastas ja lõpeb seal, kus kokku lepitakse.
Mida aasta edasi, seda rohkem harjutatakse meid mõttega, et kõik telefonisse puutuv maksab. Korduvalt on kallinenud minutimaks, kuumaks on ettevõttel 230 krooni telefoni kohta. Numbri saamiseks tuleb firmal välja käia 4500 krooni jne. Nüüd küsib telefoninumbri andnu juba ka selle eest raha, et tema kliendi välja ostetud telefoninumbrit teistele tasu eest teada anda.
Ka Ekspress Hotline'i infopanka pääsemine on tasuline, kuid helistajate käest vähemalt praegu raha ei küsita. Ilmselt seetõttu ongi Hotline'i liinid viimasel ajal üle koormatud ja sinna sissehelistamine ei õnnestu just alati. Tasulise teabeliini numbri valimise järel hakatakse aga helistajaga kohe viisakalt rääkima ja ei unustata tänada. Mis siis, et see viisakus tuleb helistajal kinni maksta -- ilus kuulata ikkagi.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 24.07.24, 15:46
Eesti inimesed eelistavad suvel üha enam alkoholivaba õlut, siidrit või longdrinki
Käes on suur suvi ning põhiline puhkuste aeg. Ekslikult arvatakse, et soe suveaeg kipub paljudele eestlastele koos alkoholiga mööduma. Aastast aastasse on kasvanud aga just alkoholivabade toodete populaarsus ning seda mitte üksnes suvel, vaid üleüldiselt – kasvanud on nii alkoholivabade toodete hulk kui ka tarbijate nõudlus.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele