Artikkel
  • Kuula
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Enn Pant suundus riigitöölt laevandust saneerima

    Enn Pant ütles, et see oli tema isiklik otsus, mida oli juba ammu kaalunud.
    Hansatee aktsiatest 42,25 protsenti omava Eesti Ühispanga juhatuse esimehe Ain Hanschmidti ütlusel otsustati finantssfääris hästi orienteeruvale Inreko Laevade ASi juhatuse esimehele Henn Ruubelile Inreko Laevade ja Hansatee vaheliste finantsvaidluste lahendamiseks vastu seada samuti rahanduses hästi orienteeruv Enn Pant.
    45 protsendiga Hansatee suurima aktsionäri ASi Eesti Merelaevandus juhatuse esimees Toivo Ninnas ütles, et Pant peab eelkõige leidma lahenduse Hansatee ja Inreko Laevade vahel tekkinud juriidilistele probleemidele, mis on tekkinud seoses Vana Tallinnaga.
    Inreko Laevad, kes on tänaseni seisukohal, et Hansatee on neile Vana Tallinna rendina võlgu 35 mln krooni, peatas laeva 12. novembril. Hansatee seisukoht on, et Inreko Laevad on omakorda neile 16 mln krooni võlgu.
    Veidi aega tagasi jätsid Inreko Laevad omanikuna Vana Tallinna remondi eest tasumata ning arved maksis Hansatee, kuigi rentnik poleks pidanud seda rendilepingu järgi tegema. Kuna laeva tehnilise seisukorra eest vastutab Inreko Laevade AS, oleks just tema pidanud remondi kinni maksma. Hiljuti tegi Hansatee Inreko Laevadele ettepaneku remondiraha arvel tasaarveldus teha, kuid viimane keeldus.
    Ninnas ütles, et Inreko Laevad on Hansateele võlgu, mitte vastupidi. Taoline olukord tekkis Ninnase sõnul lepingute puuduliku vormistamise tõttu. Tema sõnul vormistas lepingud ebatäiuslikult algul Inreko Laevades finantsasju korraldanud ning hiljem Hansatee finantsdirektorina töötanud Henn Ruubel. Ruubel esindas tema sõnul Hansatees töötades kindlasti ka teise poole huvisid.
    Ruubel ise ütles, et Vana Tallinna remondisummade väljamaksmine sai toimuda vaid Hansatee juhatuse nõusolekul.
    Täna hommikul alustab Pant tüli lahendamiseks läbirääkimisi Henn Ruubeliga. Pandi sõnul tuleb kõigepealt vaadata läbi mõlema poole pretensioonid ning arutada, kuidas leida lahendus. Tema sõnul ongi probleem selles, et sisulist arutelu kahe osapoole vahel seni toimunud pole. Pandi sõnul on ta optimistlik ja loodab lähiajal kompromissini jõuda.
  • Hetkel kuum
Myraka ettevõtlusblogi: Ford Transit gloria mundi
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Netflix sai miljoneid kliente juurde, kuid aktsia langes ikka
Voogedastusplatvorm Netflix üllatas Wall Streeti esimeses kvartalis miljonite uute klientidega, kuid aktsia taandus järelturul sellegipoolest.
Voogedastusplatvorm Netflix üllatas Wall Streeti esimeses kvartalis miljonite uute klientidega, kuid aktsia taandus järelturul sellegipoolest.
Articles republished from the Financial Times
Reaalajas börsiinfo
Myraka ettevõtlusblogi: Ford Transit gloria mundi
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Gasellid
Kiiresti kasvavate firmade liikumist toetavad:
Gaselli KongressAJ TootedFinora BankGBC Team | Salesforce
Metallitööstus sunnib end raskel ajal vastu võtma iga töö
Ekspordile suunatud Viljandimaa metallitööstusettevõte Metest tunnetab praegu kõige raskemat aega. See tähendab, et enam ei saa valida tehtavat tööd, vaid vastu tuleb võtta kõik pakutav.Kuigi praegu valitseb majanduslikult keeruline aeg, kavatseb Metest Steel siiski kindlalt laieneda.
Ekspordile suunatud Viljandimaa metallitööstusettevõte Metest tunnetab praegu kõige raskemat aega. See tähendab, et enam ei saa valida tehtavat tööd, vaid vastu tuleb võtta kõik pakutav.Kuigi praegu valitseb majanduslikult keeruline aeg, kavatseb Metest Steel siiski kindlalt laieneda.
Amazoni rüpes edu nautiv Eesti ettevõtja: Jeff Bezose juhtimisprintsiibid sobivad meile hästi
Mari Jolleri esimene firma läks põhja, teise müüs ta maha ning kolmas müüdi ligi kaks aastat tagasi hiiglaslikule Amazonile. Selle kaisus on ettevõte Jolleri teatel uue tuule tiibadesse saanud.
Mari Jolleri esimene firma läks põhja, teise müüs ta maha ning kolmas müüdi ligi kaks aastat tagasi hiiglaslikule Amazonile. Selle kaisus on ettevõte Jolleri teatel uue tuule tiibadesse saanud.
Kas rohepööre tähendab eurokommunismi? Või on see lihtsalt üks utoopia?
Küsimusele, kas rohepööre tähendab seda, et oleme sunnitud hakkama ehitama eurokommunismi, vastab Erik Moora, et kahetsusväärselt on keskkonnateemad, mis muidu vabades ühiskondades ei ole vaidlusobjekt, ära ideologiseeritud, nii et praegu näeme, kuidas poliitilised vastased vaidlevad mitte sisu üle, vaid selle üle, miks midagi teha ei saa. Samas on ilmne, et kuna inimtegevus ületab planeedi talumisvõime piire mitmekordselt, pole samamoodi jätkamine võimalik.
Küsimusele, kas rohepööre tähendab seda, et oleme sunnitud hakkama ehitama eurokommunismi, vastab Erik Moora, et kahetsusväärselt on keskkonnateemad, mis muidu vabades ühiskondades ei ole vaidlusobjekt, ära ideologiseeritud, nii et praegu näeme, kuidas poliitilised vastased vaidlevad mitte sisu üle, vaid selle üle, miks midagi teha ei saa. Samas on ilmne, et kuna inimtegevus ületab planeedi talumisvõime piire mitmekordselt, pole samamoodi jätkamine võimalik.
Elektrifirma kogemus särtsuautodega: kõikide kulude ennustamisega pole pihta läinud
Eesti Energia autoparki on kuulunud enam kui kümme aastat elektriautod ning ettevõte peab vaatamata muutunud kuludele särtsuautosid mõistlikeks.
Eesti Energia autoparki on kuulunud enam kui kümme aastat elektriautod ning ettevõte peab vaatamata muutunud kuludele särtsuautosid mõistlikeks.
Eesti sai Euroopa rahakotist 122 miljonit eurot
Euroopa Komisjon tegi reedel taaste- ja vastupidavusrahastust (RRF) Eestile järjekorras teise väljamakse mahus 122,3 miljonit eurot, kuna Eesti on täitnud kõik taastekava kolmanda osamakse eeltingimuseks seatud eesmärgid.
Euroopa Komisjon tegi reedel taaste- ja vastupidavusrahastust (RRF) Eestile järjekorras teise väljamakse mahus 122,3 miljonit eurot, kuna Eesti on täitnud kõik taastekava kolmanda osamakse eeltingimuseks seatud eesmärgid.
Usaldamatus valitsuse majanduspoliitika suhtes on järsult kasvanud
Üheks suuremaks ettevõtteid mõjutavaks probleemiks on tõusnud vähene usaldus valitsuse majanduspoliitika suhtes, selgus täna esitletud majanduse konjunktuuri kvartaalsest ülevaatest.
Üheks suuremaks ettevõtteid mõjutavaks probleemiks on tõusnud vähene usaldus valitsuse majanduspoliitika suhtes, selgus täna esitletud majanduse konjunktuuri kvartaalsest ülevaatest.