• Jaga lugu:
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Reklaamiringkonnad koondavad oma jõud

    ASi Meediakorp meediadirektor Priit Hõbemägi avaldas lootust, et IAA Eesti organisatsiooni moodustamisel esmaspäeval ei teki vastuseisu. Ta sõnas, et hästi organiseeritud ajalehtede liidu ja ringhäälingute liidu kõrval puudub Eestis reklaamifirmade organiseeritus. «Ajalehtede liidus oleme näinud, et kui tekib vajadus mõjutada mõnda ühiseid huve kahjustavat seadust, siis puudub meil reklaamivaldkonnas partner,» ütles Hõbemägi. Hõbemägi tõi näiteks praegu menetluses oleva reklaamiseaduse ning käibemaksuseadusesse sisse viidud punktid, mis on kahjulikud nii meediale kui reklaamiagentuuridele. Ametliku vastuväite mõlema seaduse kohta on esitanud nii ajalehtede kui ringhäälingute liit, reklaamiagentuuride poolt võtavad sõna aga üksikud persoonid, märkis ta.
    Hõbemägi ütles, et seadusloome väljatöötajatele mõju avaldamiseks peab nende poole pöörduma soliidsel tasemel, tõsiseltvõetava organisatsioonina. Tema sõnutsi peaks IAA Eesti osakond koondama väljaandeid, ringhäälinguid, reklaami- ja meediaorganisatsioone, suuremaid reklaamikliente jt reklaamiga seotud asutusi, et teha riigi tasandil lobby ühiste eesmärkide nimel.
    Üks ürituse organiseerijatest, ASis EMOR töötav Katrin Hommuk ütles, et esmaspäeval toimuvale koosviibimisele hotellis Olümpia on registreerunud umbes 70 reklaami, meedia ja turundusvallas tegutsevatest inimest, et arutada ühise assotsatsiooni moodustamise vajalikkust. IAA juhatuse liikme Kaarina Iltaneni sõnutsi on reklaamivaldkonna iseregulatsiooni pooldava IAA ülesanne kaitsta reklaamiandjate, agentuuride ja meedia huve seadusloomes ning soodustada valdkonna arengut.
    ASi Kolm Karu juht Olav Osolin ütles, et reklaamivaldkonnaga seotud inimeste koondumine Eestis on vajalik. «Paraku teadvustatakse liidu vajadus Eestis alati liiga hilja -- siis kui valdkonda ohustab mõni tobe seadus,» märkis Osolin. «Muidu nokitsevad kõik omaette nurgas ega tunne üksteisest mingit puudust,» iseloomustas ta agentuuride suhtumist.
    Agentuuri Zoom juht Kaur Hanson ütles, et ta ei näe tungivat vajadust ametliku reklaamifirmasid koondava liidu järele. «Kui tegemist on väljastpoolt tulnud initsiatiivil loodava assotsiatsiooniga, kes tahab kehtestada mingeid reegleid, siis me sellega kaasa ei lähe,» märkis ta ja lisas, et ei usu, et mõni organisatsioon suudab Eestis mõjutada seadusloomet. Mitu aastat on reklaamiagentuuride ringis arutatud reklaamifirmade liidu vajalikkust, kuid seni pole liidu tegemisest midagi välja tulnud.
    IAA-l on maailmas üle 3600 üksikliikme ja 106 liikmesfirmat 90 riigis.
    Jaga lugu:
  • Hetkel kuum

Elektri hind lööb gongi: ongi aeg!
Inimene hakkab ikka tegutsema siis, kui viimane häda käes ja surm silme ees. Ent miks oodata selg-vastu-seina-hetke, kui antakse juba ilmseid märguandeid, kirjutab Äripäev juhtkirjas.
Inimene hakkab ikka tegutsema siis, kui viimane häda käes ja surm silme ees. Ent miks oodata selg-vastu-seina-hetke, kui antakse juba ilmseid märguandeid, kirjutab Äripäev juhtkirjas.
"Ma ei investeeri aktsiatesse eraisikuna. Kas tahate teada, miks?"
Kui 10 aastat tagasi loodud investeerimiskonto süsteem oli omal ajal oluline samm eraisikuna investeerimise soodustamiseks, siis nüüdseks kannatab see väheste uuenduste all ja muudatused üldises maksukeskkonnas on teinud ettevõtte alt aktsiatesse investeerimise üha atraktiivsemaks.
Kui 10 aastat tagasi loodud investeerimiskonto süsteem oli omal ajal oluline samm eraisikuna investeerimise soodustamiseks, siis nüüdseks kannatab see väheste uuenduste all ja muudatused üldises maksukeskkonnas on teinud ettevõtte alt aktsiatesse investeerimise üha atraktiivsemaks.
Linnamäe Postimees Grupp vähendas kahjumit
Margus Linnamäe suurosalusega Postimees Grupp vähendas eelmisel majandusaastal ärikahjumit ning käivet.
Margus Linnamäe suurosalusega Postimees Grupp vähendas eelmisel majandusaastal ärikahjumit ning käivet.
Poliitikud alustasid võitlust elektri hinna alandamise pärast
Keskerakonna ministritel on mitu ideed, kuidas elektri hinnatõusu tarbijatele kompenseerida, kas ja milliseni jõutakse, sõltub eelarveläbirääkimistest. Opositsioonil on aga juba valmis eelnõud.
Keskerakonna ministritel on mitu ideed, kuidas elektri hinnatõusu tarbijatele kompenseerida, kas ja milliseni jõutakse, sõltub eelarveläbirääkimistest. Opositsioonil on aga juba valmis eelnõud.