Õliliidu teatel istutab iga üritusega «Oma puu» liitunud firma Kadrioru parki nimelise puu, mida jääb tähistama ka firma nimega tahvlike. Puude istutamisel osaleb kokku poolsada firmat õliliidust, kütusefirmade ühingust, autode müügi- ja teenindusettevõtete liidust ning pangaliidust.
Peale liitudesse koondunud kütusefirmade istutab oma puu Kadrioru parki ka enamik Eestis tegutsevaid välisosalusega kütusefirmasid, v.a Statoil Eesti.
Ühe istutatava puu hind on vahemikus 1000--3000 krooni, ütles linnale kuuluva väikeettevõtte Kadrioru Park direktor Ain Järve. Tema sõnul on sponsorfirmade abi pargi rikastamisel mujal maailmas loomulik nähtus.
Kadrioru pargi hooldusraha on seni tulnud enamasti Tallinnalt. Tänavu võttis aga linn raha ära ja suunas selle Toompea raietöödeks, sõnas Järve.
Keskkonnaministeeriumi nõunik Veljo Ranniku kommenteeris õliliidu algatust, et firmad tunnevad moraalset kohustust seda teha, kuna neile on varem tehtud etteheiteid looduse reostamise pärast. «Imetore võimalus näidata, et neilgi on roheline hingelaad,» ütles Ranniku. «Nüüd saab park oma tagakülje armetusse ossa aukartustäratavaid puid, mitte mingeid vitsu.»
Kadrioru pargi pakkus aktsiooniks välja keskkonnaministeeriumi kantsler Rein Ratas, et pargi taastamine rahapuudusel ei seiskuks.
«Kadriorg sobis imehästi,» rääkis puude istutamise mõtte kohta õliliidu tegevdirektor Henn Pärn.
Seotud lood
Kui 2015. aastal tuli Spotifys lauale idee Discover Weekly funktsiooni loomiseks, ei olnud ettevõtte asutaja sellest eriti vaimustuses. Sellele vaatamata oli töötajatel piisavalt autonoomsust funktsiooni edasi arendada, luues seeläbi ülipopulaarse toote. CVKeskus.ee uuris Eesti tippjuhtidelt Kai Realolt ja Toomas Tamsarelt, kuidas mõjutab juhtimiskultuur töötajate lojaalsust ja tööandja ihaldusväärsust.