• Jaga lugu:
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Liikluskindlustusse hakkavad tulema soodustused

    Liikluskindlustuse seaduse kohaselt läheb liikluskindlustuse preemiatest 73% väljamakseteks, 15 % kindlustusseltsi tegevuskulude katteks ja 8% liikluskindlustuse fondile ning 4% moodustab kindlustusseltsi kasum. Valitsuse 11. märtsi 1997 määruse kohaselt võib kindlustusselts prognoositust väiksema kahjususe korral moodustada tasandusreservi, mida on õigus kasutada hinnasoodustuste tegemiseks või tulevaste perioodide suuremate väljamaksete katteks.
    ASi Eesti Kindlustus müügigrupi direktor Eduard Saul ütles, et firma aktsionärid otsustasid mais luua 11,5 mln krooni suuruse tasandusreservi, mille arvel kehtib liikluskindlustuse klientidele 16. juunist aasta lõpuni vähemalt 5% hinnasoodustus.
    «Kui soodusmüük läheb hästi ja kahjusus jääb senistesse piiridesse, pole välistatud soodustuse tõstmine ka näiteks 10protsendini,» teatas Saul.
    Liikluskindlustuse fondi peadirektor Veljo Tinn märkis, et eelmise aasta kasuminumbrite põhjal võiksid soodushindade pakkumisest mõelda sellised kindlustusseltsid nagu Salva, Nordika või ETAS.
    Nordika Kindlustuse ASi juhatuse liige Jaanus Reisner ei välistanud, et lähiajal otsustavad ka Nordika aktsionärid liikluskindlustuse tasandusreservi loomise. «Küsimus on muidugi, kas kliendile on lõppkokkuvõttes kasulikum madalam hind või reservi hoidmine tulevasteks väljamakseteks,» ütles Reisner.
    Tema väitel on Eesti Varakindlustuse otsus igal juhul huvitav, kuid Nordika võib hinnaalanduse asemel hakata pakkuma muid boonuseid, mida on täna veel vara nimetada.
    ETAS Kindlustuse ASi juhatuse esimees Kalle Kaldjärv nentis, et hinnasoodustuste pakkumine on igati normaalne, kuid seda saavad teha vaid suuremad seltsid, mille ülenormatiivne kasum on märkimisväärne. «Meil andis liikluskindlustus mullu 600 000 krooni ülenormatiivset kasumit ja sellest on soodustuste pakkumiseks vähe,» ütles Kaldjärv.
    Veljo Tinn kinnitas, et soodustusi võib iga selts rakendada ka valikuliselt. «Miks ei võiks väiksem selts hindu alla lasta näiteks neile klientidele, kes pole avariisid teinud või kes sõlmivad poliisi vähemalt aastaks,» lausus Tinn. «Kuni selleni välja, et soodustust saaksid näiteks ainult sinised autod.»
    Eduard Saul tunnistas, et soodushinna kaudu soovib Eesti Varakindlustus ennekõike kliente juurde võita. «Liikluskindlustuse klient pole truu,» nentis Saul. «Täna kindlustab end ühes seltsis, homme teises. Palju sõltub sellest, mida selts pakub.»
    Sauli sõnul on konkurents liikluskindlustusturul küllaltki karm, kuna just see kindlustusliik tagab suuresti seltside tuntuse. «Kui inimesel kindlustusega ka muud pistmist ei ole, siis ühe või teise seltsi logoga liikluskindlustuspoliis on tal enamasti taskus,» märkis Saul.
    Ta avaldas veendumust, et Eesti Varakindlustus peab hinnasoodustusest tulenevale finantskoormusele vastu. Mullu kogus selts liikluskindlustusest 93,5 mln krooni preemiaid ja kui tänavu kujuneb suurusjärk samaks, jääb hinnaalanduse tõttu laekumata alla 5 mln krooni.
    Jaga lugu:
  • Hetkel kuum

Sille Pettai: rohepööre vajab heas mõttes survet
Me ei saa eeldada, et ühiskonna meel muutub pelgalt riigi võetud rohepöörde eesmärkide najal. Vajame sotsiaalset ja seadusandlikku survet ning raami, kirjutab SmartCapi fondijuht Sille Pettai Äripäeva idufirmade portaalis foundME.
Me ei saa eeldada, et ühiskonna meel muutub pelgalt riigi võetud rohepöörde eesmärkide najal. Vajame sotsiaalset ja seadusandlikku survet ning raami, kirjutab SmartCapi fondijuht Sille Pettai Äripäeva idufirmade portaalis foundME.
USA aktsiate pika mõõnaperioodi lõpetas rallinädal
USA peamine börsiindeks S&P 500 tõusis täna 2,47% ja tänasega lõppenud nädalal 6,5%, lõpetades seitsmenädalase langusperioodi.
USA peamine börsiindeks S&P 500 tõusis täna 2,47% ja tänasega lõppenud nädalal 6,5%, lõpetades seitsmenädalase langusperioodi.
Pea püsti, see on normaalne kriisiaeg
Kobarkriiside raskuse all optimismi säilitamine on võimalik ja annab tugeva efekti, kirjutab Äripäev juhtkirjas.
Kobarkriiside raskuse all optimismi säilitamine on võimalik ja annab tugeva efekti, kirjutab Äripäev juhtkirjas.
Sunly juht ametnikele: otsustage ja kaitske otsuseid ka kohtus, aga lõpetage venitamine
Ehkki meretuulikud võiksid katta Eesti elektrivajaduse, pole ühtegi tuulikut veel püsti pandud. Küsimus, kas sel kümnendil selleni jõutakse, lööb asjaosalised kahte lehte.
Ehkki meretuulikud võiksid katta Eesti elektrivajaduse, pole ühtegi tuulikut veel püsti pandud. Küsimus, kas sel kümnendil selleni jõutakse, lööb asjaosalised kahte lehte.
Venemaa autovedajad virelevad siseturul
Üle kuue miljoni Venemaa veoki, mille tee välismaale on lukku keeratud, on püüdnud leida tööd siseturul, kuid kaks korda langenud transpordihinnad ei tõota midagi head: enamik autodest lihtsalt seisab, vahendab logistikauudised.ee.
Üle kuue miljoni Venemaa veoki, mille tee välismaale on lukku keeratud, on püüdnud leida tööd siseturul, kuid kaks korda langenud transpordihinnad ei tõota midagi head: enamik autodest lihtsalt seisab, vahendab logistikauudised.ee.

Küpsised

Äripäev kasutab küpsiseid parima ajakirjandusliku teenuse, huvipakkuvama sisu ja hea kasutajakogemuse võimaldamiseks. Meie veebilehel on järgmist liiki küpsised: vajalikud-, statistika-, eelistuste- ja turunduse küpsiseid. Küpsiste kasutamise eesmärkide ja töötlemise aluse osas saad rohkem infot Meie Küpsiste Poliitikast. Vajutades „Luban kõik“ nõustud Küpsiste kasutamisega meie ja kolmandate osapoolte poolt Meie Küpsiste poliitikas ja käesolevas Küpsiste lahenduses toodud tingimustel. Vajutades „Muudan eelistusi“ saad oma eelistusi alati muuta ja täiendavalt infot erinevate Küpsiste kohta.

Loe lähemalt meie Privaatsus - ja Küpsisepoliitikast.