Artikkel
  • Kuula
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Liikluskindlustusse hakkavad tulema soodustused

    Liikluskindlustuse seaduse kohaselt läheb liikluskindlustuse preemiatest 73% väljamakseteks, 15 % kindlustusseltsi tegevuskulude katteks ja 8% liikluskindlustuse fondile ning 4% moodustab kindlustusseltsi kasum. Valitsuse 11. märtsi 1997 määruse kohaselt võib kindlustusselts prognoositust väiksema kahjususe korral moodustada tasandusreservi, mida on õigus kasutada hinnasoodustuste tegemiseks või tulevaste perioodide suuremate väljamaksete katteks.
    ASi Eesti Kindlustus müügigrupi direktor Eduard Saul ütles, et firma aktsionärid otsustasid mais luua 11,5 mln krooni suuruse tasandusreservi, mille arvel kehtib liikluskindlustuse klientidele 16. juunist aasta lõpuni vähemalt 5% hinnasoodustus.
    «Kui soodusmüük läheb hästi ja kahjusus jääb senistesse piiridesse, pole välistatud soodustuse tõstmine ka näiteks 10protsendini,» teatas Saul.
    Liikluskindlustuse fondi peadirektor Veljo Tinn märkis, et eelmise aasta kasuminumbrite põhjal võiksid soodushindade pakkumisest mõelda sellised kindlustusseltsid nagu Salva, Nordika või ETAS.
    Nordika Kindlustuse ASi juhatuse liige Jaanus Reisner ei välistanud, et lähiajal otsustavad ka Nordika aktsionärid liikluskindlustuse tasandusreservi loomise. «Küsimus on muidugi, kas kliendile on lõppkokkuvõttes kasulikum madalam hind või reservi hoidmine tulevasteks väljamakseteks,» ütles Reisner.
    Tema väitel on Eesti Varakindlustuse otsus igal juhul huvitav, kuid Nordika võib hinnaalanduse asemel hakata pakkuma muid boonuseid, mida on täna veel vara nimetada.
    ETAS Kindlustuse ASi juhatuse esimees Kalle Kaldjärv nentis, et hinnasoodustuste pakkumine on igati normaalne, kuid seda saavad teha vaid suuremad seltsid, mille ülenormatiivne kasum on märkimisväärne. «Meil andis liikluskindlustus mullu 600 000 krooni ülenormatiivset kasumit ja sellest on soodustuste pakkumiseks vähe,» ütles Kaldjärv.
    Veljo Tinn kinnitas, et soodustusi võib iga selts rakendada ka valikuliselt. «Miks ei võiks väiksem selts hindu alla lasta näiteks neile klientidele, kes pole avariisid teinud või kes sõlmivad poliisi vähemalt aastaks,» lausus Tinn. «Kuni selleni välja, et soodustust saaksid näiteks ainult sinised autod.»
    Eduard Saul tunnistas, et soodushinna kaudu soovib Eesti Varakindlustus ennekõike kliente juurde võita. «Liikluskindlustuse klient pole truu,» nentis Saul. «Täna kindlustab end ühes seltsis, homme teises. Palju sõltub sellest, mida selts pakub.»
    Sauli sõnul on konkurents liikluskindlustusturul küllaltki karm, kuna just see kindlustusliik tagab suuresti seltside tuntuse. «Kui inimesel kindlustusega ka muud pistmist ei ole, siis ühe või teise seltsi logoga liikluskindlustuspoliis on tal enamasti taskus,» märkis Saul.
    Ta avaldas veendumust, et Eesti Varakindlustus peab hinnasoodustusest tulenevale finantskoormusele vastu. Mullu kogus selts liikluskindlustusest 93,5 mln krooni preemiaid ja kui tänavu kujuneb suurusjärk samaks, jääb hinnaalanduse tõttu laekumata alla 5 mln krooni.
  • Hetkel kuum
Kui riigikaitsemaks, siis nüüd, aga kärped enne
Riigikaitsemaksu maha hõikamiseks on jõudnud kätte õige hetk, ent ühe väga olulise eeldusega, kirjutab Äripäev juhtkirjas.
Riigikaitsemaksu maha hõikamiseks on jõudnud kätte õige hetk, ent ühe väga olulise eeldusega, kirjutab Äripäev juhtkirjas.
Balti indeks tõusis jõudsalt
Balti reguleeritud turul ja Balti alternatiivturul First North tehti kokku 6309 tehingut nind kogukäive oli Balti aktsiaturul 2 943 668,06 eurot.
Balti reguleeritud turul ja Balti alternatiivturul First North tehti kokku 6309 tehingut nind kogukäive oli Balti aktsiaturul 2 943 668,06 eurot.
Articles republished from the Financial Times
Reaalajas börsiinfo
Aastaaruande esitamine saab olla lihtne ehk rakendus, mis muudab mikroettevõtjate elu
Paljud väikeettevõtted on hädas majandusaasta aruande koostamisega. Tänavu aasta alguses kustutati äriregistrist koguni 23 000 ettevõtet, kellel oli pikem aruande esitamise võlgnevus. Väikefirmade valupunkti aitab leevendada tööriist nimega minuaastaaruanne.ee.
Paljud väikeettevõtted on hädas majandusaasta aruande koostamisega. Tänavu aasta alguses kustutati äriregistrist koguni 23 000 ettevõtet, kellel oli pikem aruande esitamise võlgnevus. Väikefirmade valupunkti aitab leevendada tööriist nimega minuaastaaruanne.ee.
Gasellid
Kiiresti kasvavate firmade liikumist toetavad:
Gaselli KongressAJ TootedFinora BankGBC Team | Salesforce
Uusi turge vallutava Eesti firma toodet jäljendavad nii hiinlased kui britid
Pärnumaal toodetud kännupuurid viisid masinatööstuse Dipperfox Euroopa kõige kiiremini kasvavate ettevõtete etteotsa, kuid ainulaadse toote menu sütitab jäljendajaid Hiinast kuni Ühendkuningriigini.
Pärnumaal toodetud kännupuurid viisid masinatööstuse Dipperfox Euroopa kõige kiiremini kasvavate ettevõtete etteotsa, kuid ainulaadse toote menu sütitab jäljendajaid Hiinast kuni Ühendkuningriigini.
Rektor: tehisintellektile saab anda osa juhtimisülesandeid
Mainori rektor Andrus Pedai andis ülevaate, kuidas saaksid juhid kasutada tehisintellekti enda töö hõlbustamiseks.
Mainori rektor Andrus Pedai andis ülevaate, kuidas saaksid juhid kasutada tehisintellekti enda töö hõlbustamiseks.
Juhtimisekspert: enne muudatuste tegemist peab jalgealune stabiilne olema
Küsimusele, kuidas käib ettevõtte muutuste suhtes vastupidavamaks muutmine, ütleb organisatsioonijuhtimise ekspert Liina Randmann saates “Rohepöörde praktikud“, et sellist ühest retsepti, et “hakkame nüüd nii tegema ja korras!”, ei ole.
Küsimusele, kuidas käib ettevõtte muutuste suhtes vastupidavamaks muutmine, ütleb organisatsioonijuhtimise ekspert Liina Randmann saates “Rohepöörde praktikud“, et sellist ühest retsepti, et “hakkame nüüd nii tegema ja korras!”, ei ole.
Kas raskevõitu jalaga Auto-Marko on liikluses probleemiks?
Autoentusiast võib olla keskmisest oluliselt teadlikum ja tähelepanelikum autojuht, ent teistest kiiremini sõites muudab ta end kaasliiklejate vigade suhtes ohustatumaks, selgitab staažikas liikluskoolitaja Indrek Madar.
Autoentusiast võib olla keskmisest oluliselt teadlikum ja tähelepanelikum autojuht, ent teistest kiiremini sõites muudab ta end kaasliiklejate vigade suhtes ohustatumaks, selgitab staažikas liikluskoolitaja Indrek Madar.
Eksport kahanes märtsis kuuendiku jagu
Märtsis vähenes kaupade eksport aastaga 16%, eksport Euroopa Liidu riikidesse kahanes koguni 22 protsenti, teatas statistikaamet.
Märtsis vähenes kaupade eksport aastaga 16%, eksport Euroopa Liidu riikidesse kahanes koguni 22 protsenti, teatas statistikaamet.
Postimees sai loa müüa suure osa reklaamifirmast
Konkurentsiamet andis Postimees Grupile loa müüa suurema osa otsepostitustega tegelevast reklaamifirmast Target Master.
Konkurentsiamet andis Postimees Grupile loa müüa suurema osa otsepostitustega tegelevast reklaamifirmast Target Master.