• Jaga lugu:
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Liikluskindlustusse hakkavad tulema soodustused

    Liikluskindlustuse seaduse kohaselt läheb liikluskindlustuse preemiatest 73% väljamakseteks, 15 % kindlustusseltsi tegevuskulude katteks ja 8% liikluskindlustuse fondile ning 4% moodustab kindlustusseltsi kasum. Valitsuse 11. märtsi 1997 määruse kohaselt võib kindlustusselts prognoositust väiksema kahjususe korral moodustada tasandusreservi, mida on õigus kasutada hinnasoodustuste tegemiseks või tulevaste perioodide suuremate väljamaksete katteks.
    ASi Eesti Kindlustus müügigrupi direktor Eduard Saul ütles, et firma aktsionärid otsustasid mais luua 11,5 mln krooni suuruse tasandusreservi, mille arvel kehtib liikluskindlustuse klientidele 16. juunist aasta lõpuni vähemalt 5% hinnasoodustus.
    «Kui soodusmüük läheb hästi ja kahjusus jääb senistesse piiridesse, pole välistatud soodustuse tõstmine ka näiteks 10protsendini,» teatas Saul.
    Liikluskindlustuse fondi peadirektor Veljo Tinn märkis, et eelmise aasta kasuminumbrite põhjal võiksid soodushindade pakkumisest mõelda sellised kindlustusseltsid nagu Salva, Nordika või ETAS.
    Nordika Kindlustuse ASi juhatuse liige Jaanus Reisner ei välistanud, et lähiajal otsustavad ka Nordika aktsionärid liikluskindlustuse tasandusreservi loomise. «Küsimus on muidugi, kas kliendile on lõppkokkuvõttes kasulikum madalam hind või reservi hoidmine tulevasteks väljamakseteks,» ütles Reisner.
    Tema väitel on Eesti Varakindlustuse otsus igal juhul huvitav, kuid Nordika võib hinnaalanduse asemel hakata pakkuma muid boonuseid, mida on täna veel vara nimetada.
    ETAS Kindlustuse ASi juhatuse esimees Kalle Kaldjärv nentis, et hinnasoodustuste pakkumine on igati normaalne, kuid seda saavad teha vaid suuremad seltsid, mille ülenormatiivne kasum on märkimisväärne. «Meil andis liikluskindlustus mullu 600 000 krooni ülenormatiivset kasumit ja sellest on soodustuste pakkumiseks vähe,» ütles Kaldjärv.
    Veljo Tinn kinnitas, et soodustusi võib iga selts rakendada ka valikuliselt. «Miks ei võiks väiksem selts hindu alla lasta näiteks neile klientidele, kes pole avariisid teinud või kes sõlmivad poliisi vähemalt aastaks,» lausus Tinn. «Kuni selleni välja, et soodustust saaksid näiteks ainult sinised autod.»
    Eduard Saul tunnistas, et soodushinna kaudu soovib Eesti Varakindlustus ennekõike kliente juurde võita. «Liikluskindlustuse klient pole truu,» nentis Saul. «Täna kindlustab end ühes seltsis, homme teises. Palju sõltub sellest, mida selts pakub.»
    Sauli sõnul on konkurents liikluskindlustusturul küllaltki karm, kuna just see kindlustusliik tagab suuresti seltside tuntuse. «Kui inimesel kindlustusega ka muud pistmist ei ole, siis ühe või teise seltsi logoga liikluskindlustuspoliis on tal enamasti taskus,» märkis Saul.
    Ta avaldas veendumust, et Eesti Varakindlustus peab hinnasoodustusest tulenevale finantskoormusele vastu. Mullu kogus selts liikluskindlustusest 93,5 mln krooni preemiaid ja kui tänavu kujuneb suurusjärk samaks, jääb hinnaalanduse tõttu laekumata alla 5 mln krooni.
    Jaga lugu:
  • Hetkel kuum

Romek Kosenkranius: kolm probleemi, mille lahendamine toob investeeringud suvepealinna
Kohtumistel Pärnusse investeerida soovivate ettevõtjatega on koorunud välja kolm olulisemat ootust või probleemi, millele investorid lahendusi ootavad, kirjutab valimisliidu Pärnu Ühendab esinumber kohalikel valimistel Romek Kosenkranius vastuses Äripäeva küsitlusele.
Kohtumistel Pärnusse investeerida soovivate ettevõtjatega on koorunud välja kolm olulisemat ootust või probleemi, millele investorid lahendusi ootavad, kirjutab valimisliidu Pärnu Ühendab esinumber kohalikel valimistel Romek Kosenkranius vastuses Äripäeva küsitlusele.
Kinnisvara areneb – tahaks ka sellest osa
Käes on uus nädal ja uus märkimisperiood. Eilsest on võimalik märkida endale Arco Vara osalust. Mina hetkel aktsionär pole, aga kuna Arco Vara tundub huvitav ettevõte, siis otsustasin analüüsida, kas on aeg seda muuta.
Käes on uus nädal ja uus märkimisperiood. Eilsest on võimalik märkida endale Arco Vara osalust. Mina hetkel aktsionär pole, aga kuna Arco Vara tundub huvitav ettevõte, siis otsustasin analüüsida, kas on aeg seda muuta.
Venipak avab Eestis kaks uut pakisorteerimise keskust
Venipak kavatseb Eestis investeerida 200 000 eurot, avada kaks uut pakkide sorteerimiskeskust Türil ja Viljandis.
Venipak kavatseb Eestis investeerida 200 000 eurot, avada kaks uut pakkide sorteerimiskeskust Türil ja Viljandis.
Raadiohommikus: kaua tants kinnisvaraturul ja pinged tööturul veel kestavad?
Äripäeva raadio esmaspäevases hommikuprogrammis lahatakse kinnisvaraturu huvitavamaid arenguid, otsitakse lahendusi tööjõu nappusele ning arutletakse, miks naistele head tootlust börsidel ei andestata.
Äripäeva raadio esmaspäevases hommikuprogrammis lahatakse kinnisvaraturu huvitavamaid arenguid, otsitakse lahendusi tööjõu nappusele ning arutletakse, miks naistele head tootlust börsidel ei andestata.