• Jaga lugu:
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Mai toob taas mootorrattad välja

    Eesti riiklikus autoregistrikeskuses (ARK) möödus maikuu töiselt. Esmakordne registrisse kandmine suureneb kuust kuusse. Nii registreeriti ka maikuus rohkem sõidukeid kui eelnevatel kuudel -- arvele võeti 4111 sõidukit
    Senine tipptulemus käesolevast aastast oli aprillikuine 3747 sõidukit. Siiski pole tegu absoluutse rekordiga, sest mullu juulis registreeris ARK esmaselt 4216 liiklusvahendit.
    Eesti kohta lausa rekordiliselt palju kanti mais esmaselt registrisse mootorrattaid -- tervelt 30. Neist uusi oli 13. Sõiduautosid kanti registrisse 3296, veoautosid 507, busse 53 ja haagiseid 225.
    Võrreldes aprilliga on kasv toimunud kõigi sõidukiliikide osas, välja arvatud haagised, mida kanti registrisse ühe võrra vähem kui aprillis.
    Büroode juhtkolmik püsib muutumatu: esimene Tartu büroo -- 967 esmaregistreerimist, teine ja kolmas koht on aga seekord jagamisel Tallinna ja Harju büroo vahel, kus mõlemas kanti mais esimest korda registrisse 883 sõiduvahendit.
    Sõiduautode TOP 10 esikolmik jäi eelmise kuuga võrreldes samaks: Forde registreeriti 521, Opeleid 472 ja Mazdasid 274. Siinkohal on huvitav märkida, et mais on muutunud populaarsemaks Opel. Vahe Fordiga on vähenenud ja võrreldes aprilliga on esmakordne registreerimine peaaegu 200 auto võrra suurenenud (Forde registreeriti mais aprillist 14 võrra enam). Siiski on Opel Fordist veel kaugel -- vahe on ligi 500 autot.
    Veel ühe koha on tõusnud Honda -- neljas koht 232 autoga. Nissan on eelmise kuu kuuendalt kohalt tõusnud viiendaks (208 autot) ja BMW üheksandalt kohalt kuuendaks -- 201 autot.
    Langenud on Volkswagen, kaua kolmanda ja viienda koha vahel pendeldanuna asub ta seekord tagasihoidlikul seitsmendal kohal 195 autoga. Esikümne tabeli lõpetavad seekord Toyota (187 autot) ja kaht viimast kohta sõbralikult jagavad Audi ja Mitsubishi (159 autot).
    Jaga lugu:
  • Hetkel kuum

Vastukaja: kolm mõtet vanalinna käima tõmbamiseks, öölinnapeast pensionäride aktiivsuskontoni
Mõtteid Tallinna vanalinnale uue hingamise andmiseks on üksjagu, kuid nende elluviimise eelduseks on mõtteviisi muutus Vabaduse väljak 7 majas, kirjutab Tallinna linnavolikogu Reformierakonna fraktsiooni nõunik Sander Andla vastukajana Äripäeva juhtkirjale.
Mõtteid Tallinna vanalinnale uue hingamise andmiseks on üksjagu, kuid nende elluviimise eelduseks on mõtteviisi muutus Vabaduse väljak 7 majas, kirjutab Tallinna linnavolikogu Reformierakonna fraktsiooni nõunik Sander Andla vastukajana Äripäeva juhtkirjale.
Dalio: valitsused võivad bitcoini hävitada
Tuntud investor Ray Dalio hoiatas, et investorid ei peaksid liialt rahas olema ja kuigi ta omab ka veidi bitcoini, siis ohustavad krüptorahasid valitsused, kes võivad turu hävitada, vahendab Bloomberg.
Tuntud investor Ray Dalio hoiatas, et investorid ei peaksid liialt rahas olema ja kuigi ta omab ka veidi bitcoini, siis ohustavad krüptorahasid valitsused, kes võivad turu hävitada, vahendab Bloomberg.
Töötajaid pole! Ettevõtjad küsivad rohkem välismaalasi ja vaatavad peeglisse
Tööjõudu napib enamikul tegevusaladel ja see on Eesti arengu lähiaja suurim takistus, leiavad kolmapäeval Äriplaani konverentsil lavale astuvad tippettevõtjad, kellel on nii riigile kui ka teistele ettevõtjatele välja pakkuda mitu mõtet, kuidas olukorda parandada.
Tööjõudu napib enamikul tegevusaladel ja see on Eesti arengu lähiaja suurim takistus, leiavad kolmapäeval Äriplaani konverentsil lavale astuvad tippettevõtjad, kellel on nii riigile kui ka teistele ettevõtjatele välja pakkuda mitu mõtet, kuidas olukorda parandada.
Anti Orav: tööta nii, et saaksid end koondada
"Ideaalne tarneahel toimib inimese sekkumiseta - selle lause ütlesin ma kunagi ketse kinni sidudes Äripäevale kommentaari andes ja see vastab siiani tõele, aga enne seda on vaja teha väga pädevatel inimestel väga palju töötunde," ütles plastist torusüsteeme valmistava ettevõtte Pipelife Eesti juht Anti Orav Tartus toimuval Pärnu Tarneahelakonverentsil, kus ta rääkis BI-tarkvara rakendamisest tarneahelas.
"Ideaalne tarneahel toimib inimese sekkumiseta - selle lause ütlesin ma kunagi ketse kinni sidudes Äripäevale kommentaari andes ja see vastab siiani tõele, aga enne seda on vaja teha väga pädevatel inimestel väga palju töötunde," ütles plastist torusüsteeme valmistava ettevõtte Pipelife Eesti juht Anti Orav Tartus toimuval Pärnu Tarneahelakonverentsil, kus ta rääkis BI-tarkvara rakendamisest tarneahelas.