• Jaga lugu:
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Suurimaid koolituskulutusi teevad Eestis pangad

    Küsitlus viidi läbi mais 23 suurima koolitusteenust ostva ettevõtte vahel. Osalesid seitse panka, kümme teenindus- ja müügiettevõtet ning kuus tööstusettevõtet. Küsitluse läbiviija PRO Konsultatsioonide konsultant Erika Tarve ütles, et majanduse arenedes on muutunud ka firmade koolitusvajadus. «Koolitus on vahend, mis paneb meeskonnaliikmed ühtmoodi mõtlema ja ühes keeles rääkima,» ütles Erika Tarve.
    Erika Tarve sõnul selgus uuringust, et kõige põhjalikumalt planeerivad koolitustegevust pangad. Pankade koolituseelarve on aastaga kasvanud kuni 20 protsenti, ütles Tarve.
    Pankade koolituskavad haakuvad organisatsiooni üldise arengustrateegiaga. Väiksema töötajate arvuga teenindusettevõtted lähtuvad aga igast üksikust töötajast.
    Pankades ja üle tuhande töötajaga ettevõtetes planeeritakse koolituseelarve väga detailselt, näiteks kuude lõikes. Erika Tarve lisas, et palju sõltub ka koolitusjuhi tööst.
    Kiiresti kasvavates tööstusettevõtetes on iga töötaja enda teha, kuidas ta suudab juhtkonnalt endale koolituse välja kaubelda, rääkis Erika Tarve.
    PRO Konsultatsioonide konsultandi tähelepanekute järgi tegeldakse põhjalikuma planeerimisega stabiliseerunud töötajaskonnaga ettevõtetes.
    «Kui ühes firmas planeeritakse igale inimesele aastas kindel arv koolituspäevi, siis teises määratakse koolituskuludeks ühe inimese kohta kindel summa, mis kõigub 5000 ja 10 000 krooni vahel,» ütles Tarve.
    Küsitletute sõnutsi on kõige suuremad vajakajäämised koolituse osas panganduses, hotellinduses, kindlustuses, ehituses ja energeetikas.
    Ühispanga koolitusjuht Külli Peet ütles, et koolituseelarve on Ühispangas osa personalikuludest. Eelarve koostatakse eelmise aasta lõpul ja seda korrigeeritakse aasta jooksul, ütles Peet.
    Aasta jooksul tehakse eelarvesse muutusi, sest muutuvad koolituse hinnad ja koolituskulud on sõltuvuses panga koguressurssidest. «Tihti on häid pakkumusi ja kui on ressursse, siis võtame need vastu,» rääkis Külli Peet.
    Jaga lugu:
  • Hetkel kuum

Sille Pettai: rohepööre vajab heas mõttes survet
Me ei saa eeldada, et ühiskonna meel muutub pelgalt riigi võetud rohepöörde eesmärkide najal. Vajame sotsiaalset ja seadusandlikku survet ning raami, kirjutab SmartCapi fondijuht Sille Pettai Äripäeva idufirmade portaalis foundME.
Me ei saa eeldada, et ühiskonna meel muutub pelgalt riigi võetud rohepöörde eesmärkide najal. Vajame sotsiaalset ja seadusandlikku survet ning raami, kirjutab SmartCapi fondijuht Sille Pettai Äripäeva idufirmade portaalis foundME.
USA aktsiate pika mõõnaperioodi lõpetas rallinädal
USA peamine börsiindeks S&P 500 tõusis täna 2,47% ja tänasega lõppenud nädalal 6,5%, lõpetades seitsmenädalase langusperioodi.
USA peamine börsiindeks S&P 500 tõusis täna 2,47% ja tänasega lõppenud nädalal 6,5%, lõpetades seitsmenädalase langusperioodi.
Pea püsti, see on normaalne kriisiaeg
Kobarkriiside raskuse all optimismi säilitamine on võimalik ja annab tugeva efekti, kirjutab Äripäev juhtkirjas.
Kobarkriiside raskuse all optimismi säilitamine on võimalik ja annab tugeva efekti, kirjutab Äripäev juhtkirjas.
Sunly juht ametnikele: otsustage ja kaitske otsuseid ka kohtus, aga lõpetage venitamine
Ehkki meretuulikud võiksid katta Eesti elektrivajaduse, pole ühtegi tuulikut veel püsti pandud. Küsimus, kas sel kümnendil selleni jõutakse, lööb asjaosalised kahte lehte.
Ehkki meretuulikud võiksid katta Eesti elektrivajaduse, pole ühtegi tuulikut veel püsti pandud. Küsimus, kas sel kümnendil selleni jõutakse, lööb asjaosalised kahte lehte.
Venemaa autovedajad virelevad siseturul
Üle kuue miljoni Venemaa veoki, mille tee välismaale on lukku keeratud, on püüdnud leida tööd siseturul, kuid kaks korda langenud transpordihinnad ei tõota midagi head: enamik autodest lihtsalt seisab, vahendab logistikauudised.ee.
Üle kuue miljoni Venemaa veoki, mille tee välismaale on lukku keeratud, on püüdnud leida tööd siseturul, kuid kaks korda langenud transpordihinnad ei tõota midagi head: enamik autodest lihtsalt seisab, vahendab logistikauudised.ee.

Küpsised

Äripäev kasutab küpsiseid parima ajakirjandusliku teenuse, huvipakkuvama sisu ja hea kasutajakogemuse võimaldamiseks. Meie veebilehel on järgmist liiki küpsised: vajalikud-, statistika-, eelistuste- ja turunduse küpsiseid. Küpsiste kasutamise eesmärkide ja töötlemise aluse osas saad rohkem infot Meie Küpsiste Poliitikast. Vajutades „Luban kõik“ nõustud Küpsiste kasutamisega meie ja kolmandate osapoolte poolt Meie Küpsiste poliitikas ja käesolevas Küpsiste lahenduses toodud tingimustel. Vajutades „Muudan eelistusi“ saad oma eelistusi alati muuta ja täiendavalt infot erinevate Küpsiste kohta.

Loe lähemalt meie Privaatsus - ja Küpsisepoliitikast.