• Jaga lugu:
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    KIA maaletooja ei usu pankrotti

    «Asi ei saa lihtsalt nii kaugele minna,» väitis Jaak Heinola. Heinola sõnul on temani alates kevadest jõudnud mitteametlikku informatsiooni, mille kohaselt Lõuna-Korea suuruselt kaheksanda kontserni makseraskuste taga on hoopis teised mängud.
    Heinola ei olnud nõus tegelikke põhjusi kommenteerima, kuid väitis, et tegemist on võitlusega Lõuna-Korea siseturu pärast.
    Heinola kinnitusel pole KIA Autol praegu mingeid autode ja varuosade tarneprobleeme ning ka garantiiraha laekub normaalselt. Samas lisas ta, et praegu peavad kliendid ootama uue auto kättesaamist kuu aega. «Siin on tegu meie probleemiga, sest me ei suutnud ette näha sellist autoostubuumi,» seletas Heinola.
    Heinola sõnul on KIAde tellimisperiood neli kuud.
    Välismaised analüütikud on samas uudisteagentuuride kaudu teatanud, et kui makseraskustes olev KIA grupp ei saa lähiajal uut finantssüsti, variseb Lõuna-Korea tööstuskontsern hiljemalt kuu aja jooksul kokku.
    Kreeditorpangad on seadnud üheks laenu andmise tingimuseks kontserni juhtkonna väljavahetamise, millega praegused juhid pole nõus.
    Nädala alguses nõustusid pangad andma Lõuna-Korea kontsernile saneerimislaenu ligi 3,06 miljardi Eesti krooni väärtuses ja pikendama kontserni maksemoratooriumi kuni 29. septembrini. Mai lõpul moodustas KIA grupi koguvõlg ligi 115 miljardit Eesti krooni. Eelmise aasta lõpetas KIA 2,16 miljardi kroonise kahjumiga.
    Küsimusele, mis saab ASist KIA Auto KIA grupi võimaliku pankroti korral, vastas Heinola, et Korea valitsus ja riik hoolitsevad selle eest, et KIA kui automark alles jääb.
    KIA Auto on müünud käesoleval aastal Eestis 191 sõidukit, millest 146 on sõiduautod.
    Jaga lugu:
  • Hetkel kuum

Egle Heinsar: edukas Eesti algab vaesteta ühiskonnast – 220 eurot kuus kõige haavatavamatele
Tõeliselt edukas riik saame olla alles siis, kui meil pole vaeseid. Kui me ei jõua teha tervet kodanikupalka, tehkem sellest veerandki – kõige haavatavamale ühiskonnakihile, kirjutab sotsiaaldemokraat Egle Heinsar arvamuskonkursile Edukas Eesti saadetud artiklis.
Tõeliselt edukas riik saame olla alles siis, kui meil pole vaeseid. Kui me ei jõua teha tervet kodanikupalka, tehkem sellest veerandki – kõige haavatavamale ühiskonnakihile, kirjutab sotsiaaldemokraat Egle Heinsar arvamuskonkursile Edukas Eesti saadetud artiklis.
Sendipidude nõutuim artist Rahakratt hullutab masse
Eesti üks armastatumaid rahablogijaid Rahakratt avaldas nipid, kuidas palka juurde norida, pangaonudelt laenuintressi alla tingida ja rotina vetsu minnes sealt miljonärina väljuda.
Eesti üks armastatumaid rahablogijaid Rahakratt avaldas nipid, kuidas palka juurde norida, pangaonudelt laenuintressi alla tingida ja rotina vetsu minnes sealt miljonärina väljuda.
Tahe Outdoors suurendas kahjumit
Spordivarustuse tootja Tahe Outdoors kasvatas läinud aastal küll käivet, ent samas paisus ka kahjum.
Spordivarustuse tootja Tahe Outdoors kasvatas läinud aastal küll käivet, ent samas paisus ka kahjum.
Volkswageni autotarkvaraettevõte muudab oma äristrateegiat Eestis
Volkswagen Grupi tarkvaraalaseid kompetentse koondav ettevõte CARIAD SE muudab oma strateegiat ja äritegevuse fookust Eestis. Selle tulemusel hakkab CARIAD Estonia haldama kõiki ettevõtte rahvusvahelisi tütarettevõtteid.
Volkswagen Grupi tarkvaraalaseid kompetentse koondav ettevõte CARIAD SE muudab oma strateegiat ja äritegevuse fookust Eestis. Selle tulemusel hakkab CARIAD Estonia haldama kõiki ettevõtte rahvusvahelisi tütarettevõtteid.