• Jaga lugu:
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Uus Mazda 626 on endisest pisem

    Mootor:- 1840 cm³
    Võimsus:- 90 hj
    Kütusekulu:
    linnas:10,1 l/100 km
    maanteel: 6,2 l/100 km
    keskmiselt: 7,6 l/100 km
    Kiirendus 0--100 km/h:- 12,7 s
    Maksimaalkiirus:- 180 km/h
    Pikkus:- 4575 mm
    Laius:- 1710 mm
    Kõrgus:- 1430 mm
    Teljevahe:- 2610 mm
    Tühimass:- 1170 kg
    Hind:- 199 900 kr
    Mazda uuendas oma keskautot 626. Ajal, mil enamik autotootjad kipub oma uusi mudeleid «kasvatama» -- uus mudel on reeglina vanast suuremate mõõtmetega --, on Mazda valinud teise tee ja uus 626 on oma eelkäijast 12 cm võtta lühem ja 4 cm kitsam. Sisemuses see siiski ei kajastu, auto mahutavus on eelkäija omast isegi suurem -- suures osas tänu sedaani 3 või luukpära 4 cm võrra suurenenud kõrgusele.
    Esialgu läheb tootmisse kaks keretüüpi -- sedaan ja luukpära. Järgmisel aastal lisandub universaalvariant STW (senisel mudelipõlvkonnal jäi STW vahele ja universaalkerega toodeti eelmist põlvkonda). Siis lisandub mootorivalikusse ka turbodiisel (esialgu toodetakse 626 juba tuttavate 1,8- ja 2,0-liitrise bensiinimootoritega (viimane on kas 115- või 136hobujõuline, kusjuures 136 hj versiooni vaid luukpärana).
    Välimuselt on uus 626 segu vanast Mazda 626st, Miost ja Xedosest, aga ka Mitsubishi Carismast, ?koda Octaviast, Audi A4-st ja Volvo S40-st. Kahtlemata on uue mudeli näol tehniliselt tegu edasiminekuga, vana mudel oli aga siiski isikupärasem.
    Mõneti ootamatu on autol näha võõrast embleemi -- 626 on esimene Mazda, mida hakatakse tootma Mazda uue logoga -- senise õie asemel on embleemil tiivakujuline motiiv.
    Vana mudeliga võrreldes on märgatavalt on parandatud auto varustustaset. Kaks turvapatja kuulub kõigi modifikatsioonide standardvarustusse, nagu ka kesklukk, immobilaiser, tahhomeeter, esiuste elektriaknad, saadaval on külgturvapadjad.
    Uue 626 hinnatase algab 199 900 kroonist, mis on 10 000 krooni võrra kallim kui seni odavaimal modifikatsioonil. Mõne nädala jooksul jõuab uus 626 ka Eestisse.
    Jaga lugu:
  • Hetkel kuum

Vastukaja: kolm mõtet vanalinna käima tõmbamiseks, öölinnapeast pensionäride aktiivsuskontoni
Mõtteid Tallinna vanalinnale uue hingamise andmiseks on üksjagu, kuid nende elluviimise eelduseks on mõtteviisi muutus Vabaduse väljak 7 majas, kirjutab Tallinna linnavolikogu Reformierakonna fraktsiooni nõunik Sander Andla vastukajana Äripäeva juhtkirjale.
Mõtteid Tallinna vanalinnale uue hingamise andmiseks on üksjagu, kuid nende elluviimise eelduseks on mõtteviisi muutus Vabaduse väljak 7 majas, kirjutab Tallinna linnavolikogu Reformierakonna fraktsiooni nõunik Sander Andla vastukajana Äripäeva juhtkirjale.
Dalio: valitsused võivad bitcoini hävitada
Tuntud investor Ray Dalio hoiatas, et investorid ei peaksid liialt rahas olema ja kuigi ta omab ka veidi bitcoini, siis ohustavad krüptorahasid valitsused, kes võivad turu hävitada, vahendab Bloomberg.
Tuntud investor Ray Dalio hoiatas, et investorid ei peaksid liialt rahas olema ja kuigi ta omab ka veidi bitcoini, siis ohustavad krüptorahasid valitsused, kes võivad turu hävitada, vahendab Bloomberg.
Töötajaid pole! Ettevõtjad küsivad rohkem välismaalasi ja vaatavad peeglisse
Tööjõudu napib enamikul tegevusaladel ja see on Eesti arengu lähiaja suurim takistus, leiavad kolmapäeval Äriplaani konverentsil lavale astuvad tippettevõtjad, kellel on nii riigile kui ka teistele ettevõtjatele välja pakkuda mitu mõtet, kuidas olukorda parandada.
Tööjõudu napib enamikul tegevusaladel ja see on Eesti arengu lähiaja suurim takistus, leiavad kolmapäeval Äriplaani konverentsil lavale astuvad tippettevõtjad, kellel on nii riigile kui ka teistele ettevõtjatele välja pakkuda mitu mõtet, kuidas olukorda parandada.
Anti Orav: tööta nii, et saaksid end koondada
"Ideaalne tarneahel toimib inimese sekkumiseta - selle lause ütlesin ma kunagi ketse kinni sidudes Äripäevale kommentaari andes ja see vastab siiani tõele, aga enne seda on vaja teha väga pädevatel inimestel väga palju töötunde," ütles plastist torusüsteeme valmistava ettevõtte Pipelife Eesti juht Anti Orav Tartus toimuval Pärnu Tarneahelakonverentsil, kus ta rääkis BI-tarkvara rakendamisest tarneahelas.
"Ideaalne tarneahel toimib inimese sekkumiseta - selle lause ütlesin ma kunagi ketse kinni sidudes Äripäevale kommentaari andes ja see vastab siiani tõele, aga enne seda on vaja teha väga pädevatel inimestel väga palju töötunde," ütles plastist torusüsteeme valmistava ettevõtte Pipelife Eesti juht Anti Orav Tartus toimuval Pärnu Tarneahelakonverentsil, kus ta rääkis BI-tarkvara rakendamisest tarneahelas.