7. august 1997
Jaga lugu:

Uus Mazda 626 on endisest pisem

Mootor:- 1840 cm³

Võimsus:- 90 hj

Kütusekulu:

linnas:10,1 l/100 km

maanteel: 6,2 l/100 km

keskmiselt: 7,6 l/100 km

Kiirendus 0--100 km/h:- 12,7 s

Maksimaalkiirus:- 180 km/h

Pikkus:- 4575 mm

Laius:- 1710 mm

Kõrgus:- 1430 mm

Teljevahe:- 2610 mm

Tühimass:- 1170 kg

Hind:- 199 900 kr

Mazda uuendas oma keskautot 626. Ajal, mil enamik autotootjad kipub oma uusi mudeleid «kasvatama» -- uus mudel on reeglina vanast suuremate mõõtmetega --, on Mazda valinud teise tee ja uus 626 on oma eelkäijast 12 cm võtta lühem ja 4 cm kitsam. Sisemuses see siiski ei kajastu, auto mahutavus on eelkäija omast isegi suurem -- suures osas tänu sedaani 3 või luukpära 4 cm võrra suurenenud kõrgusele.

Esialgu läheb tootmisse kaks keretüüpi -- sedaan ja luukpära. Järgmisel aastal lisandub universaalvariant STW (senisel mudelipõlvkonnal jäi STW vahele ja universaalkerega toodeti eelmist põlvkonda). Siis lisandub mootorivalikusse ka turbodiisel (esialgu toodetakse 626 juba tuttavate 1,8- ja 2,0-liitrise bensiinimootoritega (viimane on kas 115- või 136hobujõuline, kusjuures 136 hj versiooni vaid luukpärana).

Välimuselt on uus 626 segu vanast Mazda 626st, Miost ja Xedosest, aga ka Mitsubishi Carismast, ?koda Octaviast, Audi A4-st ja Volvo S40-st. Kahtlemata on uue mudeli näol tehniliselt tegu edasiminekuga, vana mudel oli aga siiski isikupärasem.

Mõneti ootamatu on autol näha võõrast embleemi -- 626 on esimene Mazda, mida hakatakse tootma Mazda uue logoga -- senise õie asemel on embleemil tiivakujuline motiiv.

Vana mudeliga võrreldes on märgatavalt on parandatud auto varustustaset. Kaks turvapatja kuulub kõigi modifikatsioonide standardvarustusse, nagu ka kesklukk, immobilaiser, tahhomeeter, esiuste elektriaknad, saadaval on külgturvapadjad.

Uue 626 hinnatase algab 199 900 kroonist, mis on 10 000 krooni võrra kallim kui seni odavaimal modifikatsioonil. Mõne nädala jooksul jõuab uus 626 ka Eestisse.

Jaga lugu:
Hetkel kuum