• Jaga lugu:
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Valika viimased päevad

    Viimased päevad on olnud autoomanike jaoks Tallinnas pidu, sest valesti pargitud sõidukitele pole kesklinnas klaasipuhastaja vahele trahvikviitungit jäetud, rääkimata autode teisaldamisest.
    «Iga firma likvideerimisel tekib teatud langus, mis on kahetsusväärne, kuid paratamatu,» tunnistab Kalev Kallo. Ta on kuulnud sellest, et mitmed Valika kontrolörid valmistuvad ettevõtte reorganiseerimisel munitsipaalsüsteemist lahkuma. Senise hea palga asemel ootaks neid tulevases linnaasutuses tunduvalt tagasihoidlikum teenistus.
    Kui parkimiskontrolörid lahkuvad, tuleb liikluskorralduse keskusel tööle võtta uued kontrolörid, abipolitseinikud ja linnaametnikud, räägib Kallo. Ta märgib, et liikluskorralduse keskus ise autode äravedamisega tegelema ei hakka, vaid kasutab selleks tulevikus kas ASi Signaal või mõne muu erafirma teenust.
    Tallinna transpordiameti juhataja Tiit Kivikase sõnul läheb Valika ümberkorraldamine maksma 5,2 miljonit krooni. Sellega tahetakse lõpule jõuda oktoobris.
    ME Signaal direktor Mart Pirk ütleb, et vastavalt linnavalitsuselt saadud juhistele püütakse tööle võtta ka Valika töötajaid. «Ega seal kõik nii hullud pole, seal on ikka kõlblikke ka,» väidab Pirk.
    Kesklinna vanem Hannes Kuhlbach tõdeb, et kuigi suurem osa tasulise parkimise korraldamisest toimub tema haldusalas, pole linnavalitsus parkimisega tegelevate organisatsioonide ümberkorraldusi kesklinna valitsusega arutanud.
    Parkimistasudest ja korjatavatest trahvidest ei laeku ühtegi senti kesklinna valitsusele. Kesklinn teenib ainult üksikute ajutiselt välja renditud parkimisväljakute pealt ja ka neist summadest tuleb 60 protsenti linnale maksta.
    Sügisel tahab linnavalitsus leida viis miljonit krooni, et paigaldada praegu ainult sentidega toimivate parkimisaparaatide kõrvale ka magnetkaardiaparaadid. Sellega tahetakse viia parkimise ja vanalinna sissesõidu korraldamine üle automaatselt avanevate tõkkepuude peale. «Lähim variant on magnetkaardid,» räägib Kalev Kallo parkimise hõlpsamaks muutmisest.
    Vastavalt uuele parkimissüsteemile saab iga soovija oma korduva laadimisega magnetkaardi, millega tal on võimalik tasuda parkimise eest igal pool Tallinnas.
    Samal ajal kui linnavalitsus, volikogu ja linnaosade valitsused püüavad omavahel selgusele jõuda parkimiskorralduse tuleviku üle, kehtestavad eramajade omanikud ja rentnikud oma hoovides reegleid palju kiiremini.
    Neljapäeval leidis Eesti muusikafondile ulualust pakkuva hoone hoovi parkinud Äripäeva töötaja oma auto tuuleklaasilt ähvardava sisuga kirja: «Palume edaspidi oma sõidukit siia mitte parkida, vastasel juhul rakendame sundviimist vastavasse kohta.»
    Kuna hoovi sissesõidul puudusid parkimist või sissesõitu keelavad märgid, pidas solvunud toimetaja ähvardust lubamatuks. «See tundus veel jubedam, kui lasta oma auto Valikal ära viia,» kommenteeris ta.
    Kalev Kallo ja Hannes Kuhlbach nõustuvad, et selline käitumine polnud korrektne ja hoovi peremees tegeleb isetegevusega nii parkimist keelustades, kui selle eest raha küsides.
    Parkijaid ähvardav muusikaakadeemia dotsent Boris Bagger ei näe oma tegutsemises midagi imelikku. Ta põhjendab käitumist sellega, et eelmisel päeval parkis sellesse hoovi oma autod hulk «kandilisi», kes keeldusid sealt lahkumast.
    Bagger kinnitab samas, et juba käib liiklusmärkide tellimine hoovi jaoks ja hoovi valdaja taotleb linnalt luba tasuliste parkimiskohtade loomiseks.
    Jaga lugu:
  • Hetkel kuum

Peapiiskop emeeritus: peame moraalselt toime tulema
Tuleb olla valvel, et me kriisiolukordades ei kaotaks iseenda ja ühiskonna inimlikku palet, kirjutab Eesti Evangeelse Luterliku Kiriku peapiiskop emeeritus Andres Põder vastuses Äripäeva arvamusliidrite küsitlusele.
Tuleb olla valvel, et me kriisiolukordades ei kaotaks iseenda ja ühiskonna inimlikku palet, kirjutab Eesti Evangeelse Luterliku Kiriku peapiiskop emeeritus Andres Põder vastuses Äripäeva arvamusliidrite küsitlusele.
JPMorgani analüütik: aktsiahinnad ronivad august välja
JPMorgan Chase & Co mõjuka analüütiku Marko Kolanovici sõnul tõusevad aktsiahinnad tagasi ja majanduslangust tänavu ei tule.
JPMorgan Chase & Co mõjuka analüütiku Marko Kolanovici sõnul tõusevad aktsiahinnad tagasi ja majanduslangust tänavu ei tule.
Kristi Saare juhtidele: sul on juba piisavalt, aita nüüd teisi
Teil kõigil on piisavalt raha, nüüd on aeg aidata ka teistel selleni jõuda, rääkis Naisinvestorite Klubi asutaja ja eestvedaja Kristi Saare Pärnu juhtimiskonverentsil.
Teil kõigil on piisavalt raha, nüüd on aeg aidata ka teistel selleni jõuda, rääkis Naisinvestorite Klubi asutaja ja eestvedaja Kristi Saare Pärnu juhtimiskonverentsil.
Muljetavaldav debüüt: uus Range Rover Sport näitas närvekõditava etteaste käigus oma tegelikku võimekust
Uus Range Rover Sport seljatas oma ülemaailmse debüüdi raames järjekordse närvekõditava väljakutse, ronides Islandil üle maailma suurima omataolise Karahnjukari tammi, pistes samal ajal rinda 750 tonni minutis langevate veevoogudega. Kriitilistel hetkedel haarduvuse kadumine tähendanuks uue sportliku linnamaasturi roolis istunud James Bondi ametlikule kaskadöörile Jessica Hawkinsile 90-meetrist langust tammi ülevoolukanali põhja.
Uus Range Rover Sport seljatas oma ülemaailmse debüüdi raames järjekordse närvekõditava väljakutse, ronides Islandil üle maailma suurima omataolise Karahnjukari tammi, pistes samal ajal rinda 750 tonni minutis langevate veevoogudega. Kriitilistel hetkedel haarduvuse kadumine tähendanuks uue sportliku linnamaasturi roolis istunud James Bondi ametlikule kaskadöörile Jessica Hawkinsile 90-meetrist langust tammi ülevoolukanali põhja.
Boroditš: ma ei tea, mida ma valesti tegin, aga ärge muretsege, mina saan hakkama
Viimast päeva ametis olev Tallinna Linnatranspordi (TLT) juhatuse esimees Deniss Boroditš kinnitas intervjuus, et ta tunneb ennast hästi ning hindab kõrgelt oma teadmisi ja oskusi. Samas ei tea ta, mida tegi valesti, et linnapea teatas usalduse kaotamisest.
Viimast päeva ametis olev Tallinna Linnatranspordi (TLT) juhatuse esimees Deniss Boroditš kinnitas intervjuus, et ta tunneb ennast hästi ning hindab kõrgelt oma teadmisi ja oskusi. Samas ei tea ta, mida tegi valesti, et linnapea teatas usalduse kaotamisest.

Küpsised

Äripäev kasutab küpsiseid parima ajakirjandusliku teenuse, huvipakkuvama sisu ja hea kasutajakogemuse võimaldamiseks. Meie veebilehel on järgmist liiki küpsised: vajalikud-, statistika-, eelistuste- ja turunduse küpsiseid. Küpsiste kasutamise eesmärkide ja töötlemise aluse osas saad rohkem infot Meie Küpsiste Poliitikast. Vajutades „Luban kõik“ nõustud Küpsiste kasutamisega meie ja kolmandate osapoolte poolt Meie Küpsiste poliitikas ja käesolevas Küpsiste lahenduses toodud tingimustel. Vajutades „Muudan eelistusi“ saad oma eelistusi alati muuta ja täiendavalt infot erinevate Küpsiste kohta.

Loe lähemalt meie Privaatsus - ja Küpsisepoliitikast.