• Jaga lugu:
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    OmniTrax soovib erastada RE Eesti Raudtee kaubavedu

    OmniTRAXi omanikfirma The Broe Companies president Patrick D. Broe ütlusel kaasaks ettevõte võimaluse korral erastamisprotsessi ka kohalikke ettevõtteid, nagu näiteks AS Pakterminal.
    OmniTRAXi tegevdirektor Dennis N. Lindberg lausus, et enne täielikku tehnilise informatsiooni omamist ja selle analüüsimist on investeeringute vajadusest raske rääkida. Ta märkis, et OmniTRAXil on plaanis veel enne selle aasta lõppu Eestisse tuua mõned spetsialistid, kes annaks oma hinnangu raudteede tehnilisele olukorrale. Investeeringute puhul kavatsetakse Lindbergi sõnul kasutada oma kapitali.
    Mõlema mehe hinnangul ei tohiks erastamisega venitada, sest Eesti Raudtee vajab juba praegu suuri investeeringuid, milliseid riigifirma ise enam rahuldavalt teha ei suuda. Broe sõnul saab aga investeeringuid teha alles pärast erastamist. «Mida rohkem venitada, seda rohkem tuleb hiljem investeerida,» lisas Lindberg.
    OmniTRAXil on Euroopas pooleli üks projekt Rumeenias ning tegutsetud on ka Suurbritannias.
    Lisaks Eesti Raudtee juhtkonnale kohtusid OmniTRAXi esindajad ka teede- sideminister Raivo Varega ja äriringkondade esindajatega.
    Peale OmniTRAXi on Eesti Raudtee erastamise vastu huvi ilmutanud ka üks Suurbritannia firma -- Laing Ltd ning Eesti Merelaevanduse erastamisel osalenud OÜ Arbonale.
    Vastavalt valitsuse otsusele, saab Eesti Raudtee erastamisega alustada 1998. aasta alguses.
    Eesti Raudtee eelmise aasta kasum oli 1,3 miljonit krooni, netokäive 756,8 miljonit krooni ja bilansimaht 841, 9 miljonit krooni.
    Jaga lugu:
  • Hetkel kuum

Mihkel Loorits: kas läheme taastuvenergiale üle või maksame miljard eurot aastas?
Tänane olukord elektriturul ei ole mitte taastuvenergiale ülemineku, vaid taastuvenergiale mitte ülemineku tulemus, kirjutab Kaamos Energy juht Mihkel Loorits.
Tänane olukord elektriturul ei ole mitte taastuvenergiale ülemineku, vaid taastuvenergiale mitte ülemineku tulemus, kirjutab Kaamos Energy juht Mihkel Loorits.
Tarneahela probleemide tõttu jääb tänavu tootmata ligi 8 miljonit autot
Globaalsed autotootjad võivad tänavu kaotada tarneahelatega seotud probleemide tõttu 210 miljardit dollarit käibest, mida on kaks korda rohkem kui aasta alguses prognoositi, teatas konsultatsioonifirma Alixpartners.
Globaalsed autotootjad võivad tänavu kaotada tarneahelatega seotud probleemide tõttu 210 miljardit dollarit käibest, mida on kaks korda rohkem kui aasta alguses prognoositi, teatas konsultatsioonifirma Alixpartners.
Enefit Green võib täna avaldada uudise börsile mineku kohta
Eesti Energia kontserni kuuluv taastuvaenergiaettevõte Enefit Green korraldab täna kell 11 pressikonverentsi, kus tahab jagada ettevõtte hetkeseisu ja arenguplaane.
Eesti Energia kontserni kuuluv taastuvaenergiaettevõte Enefit Green korraldab täna kell 11 pressikonverentsi, kus tahab jagada ettevõtte hetkeseisu ja arenguplaane.
Ruth Oltjer: börsilt raha küsida on minu jaoks liiga aeglane ja kohmakas
Tippjuht Ruth Oltjer kirjeldas Äriplaan 2022 konverentsil tagasivaatavalt, kuidas tema ettevõttele oli koroonakriisis prioriteediks Eesti riik. Ta ütles, et kriisi ajal oli tal riigiametitega suurepärane koostöökogemus, kuid mõned otsustamatud ametnikud on siiski tõrvatilgaks meepotis.
Tippjuht Ruth Oltjer kirjeldas Äriplaan 2022 konverentsil tagasivaatavalt, kuidas tema ettevõttele oli koroonakriisis prioriteediks Eesti riik. Ta ütles, et kriisi ajal oli tal riigiametitega suurepärane koostöökogemus, kuid mõned otsustamatud ametnikud on siiski tõrvatilgaks meepotis.