Artikkel
  • Kuula
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Daewoo uute mudelite laviin ei taha vaibuda

    Mootor:- 0,8 l, R3
    Võimsus:- 52 hj
    Maksimaalkiirus:- 143 km/h
    Pikkus:- 3495 mm
    Laius:- 1495 mm
    Kõrgus:- 1485 mm
    Teljevahe:- 2340 mm
    Tühimass:- 770 kg
    Rehvid:- 175/80R13 (185/50R14)
    Kütusepaak:- 35 l
    Piduridees:- ketas
    taga: trummel
    - Korea autotootja Daewoo paiskas paari nädala eest Euroopas turule kolm uut mudelit -- Lanos, Nubira ja Leganza.
    Sellega pole aga korealaste suured vallutusplaanid Euroopas veel sugugi ammendatud, sest juba aasta pärast jõuab turule uus auto, mis nii välimuselt kui ka sisemuses meenutab esmapilgul suvel esitletud uut A-klassi Mercedest. Mõõtmetesse ja jõuallikasse süvenedes on uustulnuk siiski pigem meilgi tuntud-teatud Renault Twingo konkurent.
    Viieukseline ja neljakohaline d'Arts on pisimersust 75 mm lühem ja Twingost 65 mm pikem. Võrreldes Twingoga on d'Arts ka üle 6 cm kõrgem. Sarnasust Twingoga suurendab ka d'Artsi tagasihoidlik jõuallikas -- 800 cm³ ja 52hobujõuline kolmesilindriline bensiinimootor. See on siiski piisav, et autole kuni 143 km/h lõppkiirus anda (peaaegu sama, mis 1,2-liitrise mootoriga Twingol). 1999. aastal lisatakse mudelivalikusse ka 1,0- ja 1,2-liitrise mootoriga autod.
    Koreas jõuab Daewoo d'Arts müüki juba veebruaris, Euroopasaasta pärast ja siis kohe kolmes modifikatsioonis.
    d'Artsi baasversioon hakkab kandma nime City, laiemate esitiibade ja madalama vedrustusega versiooni nimeks saab Sport, luksuslikum, kroomitud kaitseraudade ja 14-tolliste velgede ning kahevärvilise kerega variandi nimeks tuleb Style.
    Ehkki baasversioon on suhteliselt lihtsa varustusega, saab d'Artsile paigutada praktiliselt kogu autodele paigutatavat lisavarustust -- kuni freoonivaba konditsioneeri ja nahksisuni välja.
    d´Artsi sihtgrupina näeb Daewoo eelkõige noori perekondi, kellele see võiks olla esimeseks autoks. Samuti peaks Daewoo d'Arts huvi pakkuma «sõitva ostukäruna» -- näiteks pensionäridele, samuti on d'Artsil oma koht efektse vaba aja sõidukina -- siis juba pere teise või kolmanda autona.
    Aastal 2000 loodab Daewoo müüa üle maailma 300 000 pisiautot. Lisaks Koreale hakatakse d'Artsi tootma ka Poolas, Rumeenias ja Indias.
  • Hetkel kuum
Statistikaamet vastab kriitikale: kuidas kujuneb elektrihinnaindeks?
Elektrihinnaindeksi arvutamist mõjutab ka riigipoolne sekkumine, muutust hinnaindeksis näeme peagi, selgitab statistikaameti juhtivanalüütik Lauri Veski vastukajana Äripäeva “Makromaania” uudiskirjale.
Elektrihinnaindeksi arvutamist mõjutab ka riigipoolne sekkumine, muutust hinnaindeksis näeme peagi, selgitab statistikaameti juhtivanalüütik Lauri Veski vastukajana Äripäeva “Makromaania” uudiskirjale.
Kui Mars kutsub: Musk soovib 55,8 miljardit Tesla varadest
Tesla autod kutsutakse jälle tagasi uue ohtliku defekti tõttu. Elon Musk on aga hõivatud mujal rindel ning tegeleb oma mitmekümnemiljardilise kompensatsioonipaketi väljanõudmisega.
Tesla autod kutsutakse jälle tagasi uue ohtliku defekti tõttu. Elon Musk on aga hõivatud mujal rindel ning tegeleb oma mitmekümnemiljardilise kompensatsioonipaketi väljanõudmisega.
Articles republished from the Financial Times
Reaalajas börsiinfo
Myraka ettevõtlusblogi: Ford Transit gloria mundi
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Gasellid
Kiiresti kasvavate firmade liikumist toetavad:
Gaselli KongressAJ TootedFinora BankGBC Team | Salesforce
Metallitööstus sunnib end raskel ajal vastu võtma iga töö
Ekspordile suunatud Viljandimaa metallitööstusettevõte Metest tunnetab praegu kõige raskemat aega. See tähendab, et enam ei saa valida tehtavat tööd, vaid vastu tuleb võtta kõik pakutav.Kuigi praegu valitseb majanduslikult keeruline aeg, kavatseb Metest Steel siiski kindlalt laieneda.
Ekspordile suunatud Viljandimaa metallitööstusettevõte Metest tunnetab praegu kõige raskemat aega. See tähendab, et enam ei saa valida tehtavat tööd, vaid vastu tuleb võtta kõik pakutav.Kuigi praegu valitseb majanduslikult keeruline aeg, kavatseb Metest Steel siiski kindlalt laieneda.
Politseijuht: nõrkustele keskendumine teeb keskpäraseks
Kas rohepööre tähendab eurokommunismi? Või on see lihtsalt üks utoopia?
Küsimusele, kas rohepööre tähendab seda, et oleme sunnitud hakkama ehitama eurokommunismi, vastab Erik Moora, et kahetsusväärselt on keskkonnateemad, mis muidu vabades ühiskondades ei ole vaidlusobjekt, ära ideologiseeritud, nii et praegu näeme, kuidas poliitilised vastased vaidlevad mitte sisu üle, vaid selle üle, miks midagi teha ei saa. Samas on ilmne, et kuna inimtegevus ületab planeedi talumisvõime piire mitmekordselt, pole samamoodi jätkamine võimalik.
Küsimusele, kas rohepööre tähendab seda, et oleme sunnitud hakkama ehitama eurokommunismi, vastab Erik Moora, et kahetsusväärselt on keskkonnateemad, mis muidu vabades ühiskondades ei ole vaidlusobjekt, ära ideologiseeritud, nii et praegu näeme, kuidas poliitilised vastased vaidlevad mitte sisu üle, vaid selle üle, miks midagi teha ei saa. Samas on ilmne, et kuna inimtegevus ületab planeedi talumisvõime piire mitmekordselt, pole samamoodi jätkamine võimalik.
Elektrifirma kogemus särtsuautodega: kõikide kulude ennustamisega pole pihta läinud
Eesti Energia autoparki on kuulunud enam kui kümme aastat elektriautod ning ettevõte peab vaatamata muutunud kuludele särtsuautosid mõistlikeks.
Eesti Energia autoparki on kuulunud enam kui kümme aastat elektriautod ning ettevõte peab vaatamata muutunud kuludele särtsuautosid mõistlikeks.
Raadiohitid: kinnisvara- ja ehitusturu elavnemiseks kulub aastaid
Turu elavnemine on ilmselt aastatepikkune lugu, rääkis Merko eksjuht Andres Trink nädala kuulatuimas saates “Kuum tool”. Huviga kuulati ka podcaste, mis keskendusid eri nurkade alt investeerimisele.
Turu elavnemine on ilmselt aastatepikkune lugu, rääkis Merko eksjuht Andres Trink nädala kuulatuimas saates “Kuum tool”. Huviga kuulati ka podcaste, mis keskendusid eri nurkade alt investeerimisele.
Balticconnector läheb uuel nädalal taas tööle
Tegevused Balticconnectori kasutuselevõtuks on edenenud plaanipäraselt ning mere- ja maismaaosa taasühendamise tööd Eestis ja Soomes viidi lõpule edukalt, selgub pressiteatest.
Tegevused Balticconnectori kasutuselevõtuks on edenenud plaanipäraselt ning mere- ja maismaaosa taasühendamise tööd Eestis ja Soomes viidi lõpule edukalt, selgub pressiteatest.