• Jaga lugu:
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Daewoo uute mudelite laviin ei taha vaibuda

    Mootor:- 0,8 l, R3
    Võimsus:- 52 hj
    Maksimaalkiirus:- 143 km/h
    Pikkus:- 3495 mm
    Laius:- 1495 mm
    Kõrgus:- 1485 mm
    Teljevahe:- 2340 mm
    Tühimass:- 770 kg
    Rehvid:- 175/80R13 (185/50R14)
    Kütusepaak:- 35 l
    Piduridees:- ketas
    taga: trummel
    - Korea autotootja Daewoo paiskas paari nädala eest Euroopas turule kolm uut mudelit -- Lanos, Nubira ja Leganza.
    Sellega pole aga korealaste suured vallutusplaanid Euroopas veel sugugi ammendatud, sest juba aasta pärast jõuab turule uus auto, mis nii välimuselt kui ka sisemuses meenutab esmapilgul suvel esitletud uut A-klassi Mercedest. Mõõtmetesse ja jõuallikasse süvenedes on uustulnuk siiski pigem meilgi tuntud-teatud Renault Twingo konkurent.
    Viieukseline ja neljakohaline d'Arts on pisimersust 75 mm lühem ja Twingost 65 mm pikem. Võrreldes Twingoga on d'Arts ka üle 6 cm kõrgem. Sarnasust Twingoga suurendab ka d'Artsi tagasihoidlik jõuallikas -- 800 cm³ ja 52hobujõuline kolmesilindriline bensiinimootor. See on siiski piisav, et autole kuni 143 km/h lõppkiirus anda (peaaegu sama, mis 1,2-liitrise mootoriga Twingol). 1999. aastal lisatakse mudelivalikusse ka 1,0- ja 1,2-liitrise mootoriga autod.
    Koreas jõuab Daewoo d'Arts müüki juba veebruaris, Euroopasaasta pärast ja siis kohe kolmes modifikatsioonis.
    d'Artsi baasversioon hakkab kandma nime City, laiemate esitiibade ja madalama vedrustusega versiooni nimeks saab Sport, luksuslikum, kroomitud kaitseraudade ja 14-tolliste velgede ning kahevärvilise kerega variandi nimeks tuleb Style.
    Ehkki baasversioon on suhteliselt lihtsa varustusega, saab d'Artsile paigutada praktiliselt kogu autodele paigutatavat lisavarustust -- kuni freoonivaba konditsioneeri ja nahksisuni välja.
    d´Artsi sihtgrupina näeb Daewoo eelkõige noori perekondi, kellele see võiks olla esimeseks autoks. Samuti peaks Daewoo d'Arts huvi pakkuma «sõitva ostukäruna» -- näiteks pensionäridele, samuti on d'Artsil oma koht efektse vaba aja sõidukina -- siis juba pere teise või kolmanda autona.
    Aastal 2000 loodab Daewoo müüa üle maailma 300 000 pisiautot. Lisaks Koreale hakatakse d'Artsi tootma ka Poolas, Rumeenias ja Indias.
    Jaga lugu:
  • Hetkel kuum

Roheelektrifirma uuendas börsiga tõotusi
Enefit Greeni börsile tulekuks on üliviljaka pinnase ette valmistanud nii pensionireform kui elektri kõrge hind, aga kas sellele langev tera on kasvujõuline, see alles hakkab selguma, kirjutab Äripäev juhtkirjas.
Enefit Greeni börsile tulekuks on üliviljaka pinnase ette valmistanud nii pensionireform kui elektri kõrge hind, aga kas sellele langev tera on kasvujõuline, see alles hakkab selguma, kirjutab Äripäev juhtkirjas.
Morgan Stanley strateeg: tulekul korrektsioon või karuturg
Morgan Stanley strateeg Michael Wilson prognoosib, et praegune pulliturg lõpeb enne aastavahetust korrektsiooni või karuturuga.
Morgan Stanley strateeg Michael Wilson prognoosib, et praegune pulliturg lõpeb enne aastavahetust korrektsiooni või karuturuga.
Raadiohommikus: Enefiti börsidebüüt, krüptovarad ja mure hariduse pärast
Nädala viimases hommikuprogrammis on fookus paljulubavatel investeerimisideedel ja Eesti haridussüsteemi tulevikul.
Nädala viimases hommikuprogrammis on fookus paljulubavatel investeerimisideedel ja Eesti haridussüsteemi tulevikul.
Eesti majaehituse pärandihoidja: aastas jõuan teha kuni 15 palkmaja
Eesti traditsioonilise ehituse hoidmise eripreemia pälvis tänavusel aasta tehasemaja konkursil Võrumaal Vastseliinas asuvas firmas Vipson Projekt käsitööna valminud palkmaja.
Eesti traditsioonilise ehituse hoidmise eripreemia pälvis tänavusel aasta tehasemaja konkursil Võrumaal Vastseliinas asuvas firmas Vipson Projekt käsitööna valminud palkmaja.