• Jaga lugu:
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Ka Lexus otsustas kurbade silmade kasuks

    Mootor:- 2997 cm³, R6
    Võimsus:- 165 kW
    Kütusekulu:
    linnas: 16,0 l/100 km
    maanteel: 8,8 l/100 km
    keskmiselt: 11,4 l/100 km
    kiirendus 0--100 km/h:- 8,2 s
    Maksimaalkiirus:- 230 km/h
    Pikkus:- 4805 mm
    Laius:- 1800 mm
    Kõrgus:- 1445 mm
    Teljevahe:- 2800 mm
    Tühimass:- 1665 kg
    Sarnaselt E-klassi Mercedesele, ühele oma põhikonkurendile, võttis ka Toyota tippmark Lexus oma uue GS300 juures kasutusele nn kurvad silmad. Toyota kinnitab, et auto disainimisel on eeskujuks eelkõige USAs müüdav Lexus Coupe, kuid vähemalt eurooplastel tekib kohe assotsiatsioon uue Toyota Corollaga, kus sarnaseid tulesid kasutatakse.
    4805 mm pikkuse tagarattaveolise GS300 põhikonkurentideks Euroopas on 500-seeria BMW, Audi A6, E-klassi Mercedes ja Saab 9-5.
    GS300 jõuallikaks on vanal versioonil kasutatud jõuallika baasil konstrueeritud kolmeliitriline kuuesilindriline mootor, käigukast on automaatne ja viiekäiguline.
    Võrreldes eelkäijaga on uus GS300 parema aerodünaamika (ehkki väliselt on auto kuju silma järgi hinnates praktiliselt sama, enne 0,31, nüüd 0,29) ja uue käigukasti tõttu 10% ökonoomsem.
    Standardvarustuses on nii tavalised kui külgturvapadjad. Armatuurlaud on sportlik, sügavale uputatud näidikutega.
    Vana GS300 oli uustulnukast välismõõtmetelt pisut suurem (pikkuse vahe 160 mm), kuid see ei kajastu sisemõõtmetes, mis uuel mudelil on kasvanud (tänu teljevahele, mis nüüd on 20 mm pikem).
    Mõnedes Euroopa riikides varustatakse uus Lexus satelliitnavigatsioonisüsteemiga, mille juhtpaneel töötab samaaegselt ka konditsioneeri, pardaarvuti ja audiosüsteemi juhtplokina.
    Seni toodetud GS300 maksis Eestis 605 000 krooni. Uue mudeli Eesti turule tuleku nüansid pole veel päris selged, kuid sel aastal teda Eestist veel kindlasti osta ei saa.
    Jaga lugu:
  • Hetkel kuum

Henry Auväärt: kes jääb praegusajal töötuks?
Hiljutine tööandjate küsitlus viitab, et värbamisrallile lähikuudel veel pidurit ei tõmmata, kirjutab CVKeskus.ee turundusjuht Henry Auväärt.
Hiljutine tööandjate küsitlus viitab, et värbamisrallile lähikuudel veel pidurit ei tõmmata, kirjutab CVKeskus.ee turundusjuht Henry Auväärt.
Hiina telefonitootja avab elektriautode tehase
Hiina nutitelefonide valmistaja Xiaomi ehitab riigi pealinna Pekingisse tehase, kus saab aastas toota 300 000 elektriautot, vahendab Reuters.
Hiina nutitelefonide valmistaja Xiaomi ehitab riigi pealinna Pekingisse tehase, kus saab aastas toota 300 000 elektriautot, vahendab Reuters.
Raamatupidamisbüroode TOP 2: uisuta sinna, kus litter saab olema, mitte sinna, kus ta oli
BDO Eesti tegi tänaseks edu toonud põhimõttelised muudatused ära kolm-neli aastat tagasi, ütles firma juhtiv partner ja tegevjuht Sulev Luiga.
BDO Eesti tegi tänaseks edu toonud põhimõttelised muudatused ära kolm-neli aastat tagasi, ütles firma juhtiv partner ja tegevjuht Sulev Luiga.
Raadiohommikus: muljed Dubai Expolt, räägime ka Rail Balticu hetkeseisust
Hommikuprogrammi saatejuht Hando Sinisalu saabus äsja Dubai Expo maailmanäituselt ja vahendab saates muljeid ning intervjuusid Eesti ettevõtjatega. Kuulame intervjuusid ETS-Nordi juhi Urmas Hiie, Yanu baarirobotite asutaja Alan Adojaaniga ning EASi Dubai esindaja Ege Devoni ja Expo Eesti paviljoni äriesindaja Jaan Kelderiga.
Hommikuprogrammi saatejuht Hando Sinisalu saabus äsja Dubai Expo maailmanäituselt ja vahendab saates muljeid ning intervjuusid Eesti ettevõtjatega. Kuulame intervjuusid ETS-Nordi juhi Urmas Hiie, Yanu baarirobotite asutaja Alan Adojaaniga ning EASi Dubai esindaja Ege Devoni ja Expo Eesti paviljoni äriesindaja Jaan Kelderiga.