Artikkel
  • Kuula
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Ka Lexus otsustas kurbade silmade kasuks

    Mootor:- 2997 cm³, R6
    Võimsus:- 165 kW
    Kütusekulu:
    linnas: 16,0 l/100 km
    maanteel: 8,8 l/100 km
    keskmiselt: 11,4 l/100 km
    kiirendus 0--100 km/h:- 8,2 s
    Maksimaalkiirus:- 230 km/h
    Pikkus:- 4805 mm
    Laius:- 1800 mm
    Kõrgus:- 1445 mm
    Teljevahe:- 2800 mm
    Tühimass:- 1665 kg
    Sarnaselt E-klassi Mercedesele, ühele oma põhikonkurendile, võttis ka Toyota tippmark Lexus oma uue GS300 juures kasutusele nn kurvad silmad. Toyota kinnitab, et auto disainimisel on eeskujuks eelkõige USAs müüdav Lexus Coupe, kuid vähemalt eurooplastel tekib kohe assotsiatsioon uue Toyota Corollaga, kus sarnaseid tulesid kasutatakse.
    4805 mm pikkuse tagarattaveolise GS300 põhikonkurentideks Euroopas on 500-seeria BMW, Audi A6, E-klassi Mercedes ja Saab 9-5.
    GS300 jõuallikaks on vanal versioonil kasutatud jõuallika baasil konstrueeritud kolmeliitriline kuuesilindriline mootor, käigukast on automaatne ja viiekäiguline.
    Võrreldes eelkäijaga on uus GS300 parema aerodünaamika (ehkki väliselt on auto kuju silma järgi hinnates praktiliselt sama, enne 0,31, nüüd 0,29) ja uue käigukasti tõttu 10% ökonoomsem.
    Standardvarustuses on nii tavalised kui külgturvapadjad. Armatuurlaud on sportlik, sügavale uputatud näidikutega.
    Vana GS300 oli uustulnukast välismõõtmetelt pisut suurem (pikkuse vahe 160 mm), kuid see ei kajastu sisemõõtmetes, mis uuel mudelil on kasvanud (tänu teljevahele, mis nüüd on 20 mm pikem).
    Mõnedes Euroopa riikides varustatakse uus Lexus satelliitnavigatsioonisüsteemiga, mille juhtpaneel töötab samaaegselt ka konditsioneeri, pardaarvuti ja audiosüsteemi juhtplokina.
    Seni toodetud GS300 maksis Eestis 605 000 krooni. Uue mudeli Eesti turule tuleku nüansid pole veel päris selged, kuid sel aastal teda Eestist veel kindlasti osta ei saa.
  • Hetkel kuum
Karmo Tüür: kuriusklikkus saadab ökosurma
Rohepööre on viinud ususõjani, mille ohvriks võivad langeda ettevõtted või koguni majandusharud, kirjutab poliitikavaatleja ja väikeettevõtja Karmo Tüür Äripäeva essees.
Rohepööre on viinud ususõjani, mille ohvriks võivad langeda ettevõtted või koguni majandusharud, kirjutab poliitikavaatleja ja väikeettevõtja Karmo Tüür Äripäeva essees.
Nordecon ehitab lennujaama militaarlennukite platsi
Nordecon AS ja AS Tallinna Lennujaam sõlmisid lepingu Tallinna Lennujaama E-klassi seisuplatside ehitustöödeks, selgub börsiteatest.
Nordecon AS ja AS Tallinna Lennujaam sõlmisid lepingu Tallinna Lennujaama E-klassi seisuplatside ehitustöödeks, selgub börsiteatest.
Articles republished from the Financial Times
Reaalajas börsiinfo
Myraka ettevõtlusblogi: Ford Transit gloria mundi
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Gasellid
Kiiresti kasvavate firmade liikumist toetavad:
Gaselli KongressAJ TootedFinora BankGBC Team | Salesforce
Metallitööstus sunnib end raskel ajal vastu võtma iga töö
Ekspordile suunatud Viljandimaa metallitööstusettevõte Metest tunnetab praegu kõige raskemat aega. See tähendab, et enam ei saa valida tehtavat tööd, vaid vastu tuleb võtta kõik pakutav.Kuigi praegu valitseb majanduslikult keeruline aeg, kavatseb Metest Steel siiski kindlalt laieneda.
Ekspordile suunatud Viljandimaa metallitööstusettevõte Metest tunnetab praegu kõige raskemat aega. See tähendab, et enam ei saa valida tehtavat tööd, vaid vastu tuleb võtta kõik pakutav.Kuigi praegu valitseb majanduslikult keeruline aeg, kavatseb Metest Steel siiski kindlalt laieneda.
Kriis pani juhid liikuma. „Rahapakiga enam kedagi üle ei osta“
Viimaste aastate kriisid on muutunud erinevatel põhjustel juhtide vahetused tavapärasemaks, kuid ainult suurema palgaga üldjuhul enam tippjuhti konkurendi juurest üle ei meelita, rääkis värbamisagentuuri Fontese partner Eva Lelumees.
Viimaste aastate kriisid on muutunud erinevatel põhjustel juhtide vahetused tavapärasemaks, kuid ainult suurema palgaga üldjuhul enam tippjuhti konkurendi juurest üle ei meelita, rääkis värbamisagentuuri Fontese partner Eva Lelumees.
Karmo Tüür: kuriusklikkus saadab ökosurma
Rohepööre on viinud ususõjani, mille ohvriks võivad langeda ettevõtted või koguni majandusharud, kirjutab poliitikavaatleja ja väikeettevõtja Karmo Tüür Äripäeva essees.
Rohepööre on viinud ususõjani, mille ohvriks võivad langeda ettevõtted või koguni majandusharud, kirjutab poliitikavaatleja ja väikeettevõtja Karmo Tüür Äripäeva essees.
Tesla plaan keskenduda odavamatele sõidukitele kergitas aktsia hinda
Tesla avaldas eile plaani, mille kohaselt hakatakse tootma soodsamaid sõidukeid juba selle aasta lõpus. Tootmine hakkaks toimuma olemasolevates tehastes, mis lööb plaani segamini seoses Mehhikosse ja Indiasse kavandatavate uute tehastega. Pärast seda teadet on Tesla aktsia hind hakanud taas tõusma.
Tesla avaldas eile plaani, mille kohaselt hakatakse tootma soodsamaid sõidukeid juba selle aasta lõpus. Tootmine hakkaks toimuma olemasolevates tehastes, mis lööb plaani segamini seoses Mehhikosse ja Indiasse kavandatavate uute tehastega. Pärast seda teadet on Tesla aktsia hind hakanud taas tõusma.
Raadiohommikus: tippjuhtide värbamine, noorte palk ja börsitulemusi
Neljapäeva hommikuprogrammis tuleb juttu tippjuhtide värbamisest, noorte palgaootusest ning mitme börsifirma tulemustest.
Neljapäeva hommikuprogrammis tuleb juttu tippjuhtide värbamisest, noorte palgaootusest ning mitme börsifirma tulemustest.
Järgmine eestlane viis oma frantsiisi Dubaisse
Eesti rullmassaažikett Beautiful Me avab nutisalongid mai keskpaigas Araabia Ühendemiraatides Dubais ja aprilli lõpus Portugalis Leirias.
Eesti rullmassaažikett Beautiful Me avab nutisalongid mai keskpaigas Araabia Ühendemiraatides Dubais ja aprilli lõpus Portugalis Leirias.