Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Ka Lexus otsustas kurbade silmade kasuks
Mootor:- 2997 cm³, R6
Võimsus:- 165 kW
Kütusekulu:
linnas: 16,0 l/100 km
maanteel: 8,8 l/100 km
keskmiselt: 11,4 l/100 km
kiirendus 0--100 km/h:- 8,2 s
Maksimaalkiirus:- 230 km/h
Pikkus:- 4805 mm
Laius:- 1800 mm
Kõrgus:- 1445 mm
Teljevahe:- 2800 mm
Tühimass:- 1665 kg
Sarnaselt E-klassi Mercedesele, ühele oma põhikonkurendile, võttis ka Toyota tippmark Lexus oma uue GS300 juures kasutusele nn kurvad silmad. Toyota kinnitab, et auto disainimisel on eeskujuks eelkõige USAs müüdav Lexus Coupe, kuid vähemalt eurooplastel tekib kohe assotsiatsioon uue Toyota Corollaga, kus sarnaseid tulesid kasutatakse.
4805 mm pikkuse tagarattaveolise GS300 põhikonkurentideks Euroopas on 500-seeria BMW, Audi A6, E-klassi Mercedes ja Saab 9-5.
GS300 jõuallikaks on vanal versioonil kasutatud jõuallika baasil konstrueeritud kolmeliitriline kuuesilindriline mootor, käigukast on automaatne ja viiekäiguline.
Võrreldes eelkäijaga on uus GS300 parema aerodünaamika (ehkki väliselt on auto kuju silma järgi hinnates praktiliselt sama, enne 0,31, nüüd 0,29) ja uue käigukasti tõttu 10% ökonoomsem.
Standardvarustuses on nii tavalised kui külgturvapadjad. Armatuurlaud on sportlik, sügavale uputatud näidikutega.
Vana GS300 oli uustulnukast välismõõtmetelt pisut suurem (pikkuse vahe 160 mm), kuid see ei kajastu sisemõõtmetes, mis uuel mudelil on kasvanud (tänu teljevahele, mis nüüd on 20 mm pikem).
Mõnedes Euroopa riikides varustatakse uus Lexus satelliitnavigatsioonisüsteemiga, mille juhtpaneel töötab samaaegselt ka konditsioneeri, pardaarvuti ja audiosüsteemi juhtplokina.
Seni toodetud GS300 maksis Eestis 605 000 krooni. Uue mudeli Eesti turule tuleku nüansid pole veel päris selged, kuid sel aastal teda Eestist veel kindlasti osta ei saa.