Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Tasuta teenuseid Digiplussi kasutajatele
Kui olete digitaaltelefonijaama abonent ja teil on toonvalimisega telefon, siis saate kasutada Digiplussi teenuseid, mis annavad mitmeid lisavõimalusi telefoni kasutamisel. Digiplussi teenused on Eesti Telefonis jagatud pakettidesse. Esimene pakett (ennetav ümbersuunamine ja ümbersuunamine, kui number ei vasta), kuum liin ja väljuvate kõnede piirang on kliendile tasuta.
Nende teenuste kasutamiseks on vaja, et aparaadil oleksid klahvid *, # ja R. Kui teie aparaadil neid klahve ei ole, siis tasub uurida, millised teie aparaadi klahvid võiksid neid funktsioone täita.
Digiplussi teenuste kasutamisel tuleb meeles pidada seda, et kui olete teenuse oma aparaadil aktiviseerinud ja mõne aja pärast seda enam ei vaja, peab teenuse vahepeal kindlasti tühistama. Kõikidel teenustel on tühistamiseks oma valimiskord, kuid valides #001#, saate tühistada kõik aktiviseeritud teenused, välja arvatud väljuvate kõnede piirangud.
Millistes olukordades võib Digipluss kasulik olla?
1. Ennetav ümbersuunamine: lähete sõbrale külla ja soovite, et kõik kõned, mis teie telefonile tulevad, ikkagi teieni jõuaksid. Teil on võimalus suunata oma numbrile tulevad kõned sõbra telefonile.
2. Ümbersuunamine, kui number ei vasta: kui teil on vaja palju ringi liikuda ja te ei saa alati ise oma telefonikõnedele vastata, siis kasutades ümbersuunamisteenust, saate oma kõned saata teisele numbrile nii, et need suunduvad sinna alles seejärel, kui te oma telefoni pärast mõnda kutsesignaali vastu võtnud ei ole.
3. Kuum liin: kui teil on kodus näiteks väikesed lapsed või haige vanur, saate võimaldada neile telefoniga ühenduse saamise ilma numbreid valimata. Lihtsalt telefonitoru tõstes saab 5--10 sekundi pärast ühenduse numbriga, mis on teenuse aktiviseerimisel määratud. Kui soovite sama aparaadiga valida mõnd teist numbrit, tuleb numbri valimist alustada enne viie sekundi möödumist.
4. Väljuvate kõnede piirang (tellimine ainult teeninduskeskusest)
Teenus võimaldab soovi kohaselt tõkestada numbrilt väljuvaid kõnesid. Korraga saab kasutada ainult ühte piirangut. Hetkel saab valida kaheksa erineva piirangukategooria vahel.
Väjuvate kõnede piirangu puhul saab välja helistada ainult, teades PIN-koodi, mille saate teenuse tellimisel Eesti Telefoni teeninduskeskusest, ning see ongi põhjus, mis väljuvate kõnede piirangut telefoni teel tellida ei saa.