• Jaga lugu:
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Hansatee tahab saada endale Silja Line'i turuosa

    Hansatee Grupi direktor Viljar Jaamu ütles, et teoreetiliselt võiks Silja Line'i ostmine kõne alla tulla. Samas lausus ta, et seda sammu tuleks hoolikalt kaaluda, kuna Silja kontserni finantsseis on raske. «Minu andmeil on pankadele võlgade katteks panditud kõik Silja Line'i laevad,» ütles Jaamu.
    Jaamu sõnul pakkus Silja Line Hansateele rendile reisilaeva Finnjet, mis sõidab kuni kevadeni liinil Helsingi--Tallinn. Jaamu ütles, et Hansatee ei võtnud Silja Line'i pakkumist vastu, kuna tegemist on suhteliselt kalli laevaga. Varem sõitis Finnjet Soome ja Saksamaa vahet.
    Silja Line'i Tallinna esinduse operatiivjuht Meelis Laido väitis eile, et Finnjeti pole Hansateele pakutud.
    Silja Line'i Tallinna projekti juht Markus Fabritsius lisas, et Silja Line pole pidanud Hansateega läbirääkimisi, mida võiks käsitleda koostööna või Silja aktsiate ostmisena. «Oleme konkurendid, seega pole nii mõeldav,» lisas ta.
    Fabritsiuse sõnul on üle paisutatud ajakirjanduses ilmunud väited, nagu ostaks Hansatee Silja Line'i. «Kui aga Hansatee kavatseb osta Silja aktsiaid, võib ta seda vabalt börsil teha,» lausus ta.
    Hansatee Grupi nõukogu esimees Toivo Ninnas ütles, et tema juuresolekul pole arutatud võimalikku Silja aktsiate ostmist. «Mina isiklikult ei suhtu plaanidesse Silja Line'i osta eriti optimistlikult, sest laevakompaniil on suured võlad,» lausus Ninnas.
    Silja kontserni selle aasta üheksa kuu kahjum oli üle 180 miljoni Eesti krooni. Silja kahjum tekkis Prantsusmaa ja Suurbritannia vahelisel laevaliinil opereeriva Sally UK kahjumist.
    Silja Line on edukas Soome ja Rootsi vahelistel laevaliinidel ja tema kasum Läänemerelt oli üheksa kuuga 165 mln krooni. Silja Line'i turuosa Tallinna ja Helsingi vahelisel laevaliinil on vähenenud aastaga kaheksa protsenti 19 protsendini septembri lõpuks.
    Hansatee Grupp on reisilaeva Vana Tallinn omandamisega kasvatanud oma turuosa sellel laevaliinil ligi 69 protsendini. Veebruaris on Hansatee Grupil kavas tuua Tallinna--Helsingi laevaliinile veel üks reisiparvlaev.
    Jaga lugu:
  • Hetkel kuum

Roheelektrifirma uuendas börsiga tõotusi
Enefit Greeni börsile tulekuks on üliviljaka pinnase ette valmistanud nii pensionireform kui elektri kõrge hind, aga kas sellele langev tera on kasvujõuline, see alles hakkab selguma, kirjutab Äripäev juhtkirjas.
Enefit Greeni börsile tulekuks on üliviljaka pinnase ette valmistanud nii pensionireform kui elektri kõrge hind, aga kas sellele langev tera on kasvujõuline, see alles hakkab selguma, kirjutab Äripäev juhtkirjas.
Norra tegi otsa lahti - intressimäärad hakkavad tõusma
Norra keskpank tegi esimesena sammu ülilõdva finantspoliitika karmistamiseks, tõstes baasintressimäärasid 0,25 protsendile. Mitu keskpanka on varsti Norrast eeskuju võtmas.
Norra keskpank tegi esimesena sammu ülilõdva finantspoliitika karmistamiseks, tõstes baasintressimäärasid 0,25 protsendile. Mitu keskpanka on varsti Norrast eeskuju võtmas.
Raadiohommikus: Enefiti börsidebüüt, krüptovarad ja mure hariduse pärast
Nädala viimases hommikuprogrammis on fookus paljulubavatel investeerimisideedel ja Eesti haridussüsteemi tulevikul.
Nädala viimases hommikuprogrammis on fookus paljulubavatel investeerimisideedel ja Eesti haridussüsteemi tulevikul.
Eesti majaehituse pärandihoidja: aastas jõuan teha kuni 15 palkmaja
Eesti traditsioonilise ehituse hoidmise eripreemia pälvis tänavusel aasta tehasemaja konkursil Võrumaal Vastseliinas asuvas firmas Vipson Projekt käsitööna valminud palkmaja.
Eesti traditsioonilise ehituse hoidmise eripreemia pälvis tänavusel aasta tehasemaja konkursil Võrumaal Vastseliinas asuvas firmas Vipson Projekt käsitööna valminud palkmaja.