• Jaga lugu:
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Soome suunal jätkub vaikne hinnatõus

    Soome
    Veokitele ei ole kehtestatud pühadel ja puhkepäevadel sõidukeelde
    Kommentaar
    Logistika täispakett. Maiwest vihjab oma pakkumises võimalusele tellida täispakett. Täispakett sisaldab peale veoteenuse ka deklaratsiooni vormistamist (200 krooni) ja tollimaakleri teenust (tasu 1--1,5% maksmisele kuuluvast summast).
    Logistiline täispakett annab kliendile võimaluse loobuda ka oma lao pidamisest. Välismaalt tulev kaup ladustatakse ekspedeerija lattu, kust ekspedeerija selle laekuvate korralduste kohaselt laiali veab. Niimoodi turustatakse Eestis näiteks Nokia mobiiltelefone.
    Kirjeldatud teenust osutavad paljud suuremad ekspedeerimisfirmad.
    Transport ümberlaadimiseta. Skaneksped loeb enda pakkumuse eeliseks vedu ilma ümberlaadimiseta ehk terminaalide vältimist. Suhtlemine toimub ainult ühe veofirmaga, kelle auto korjab koorma Soomest kokku ja toob Eestisse. Vahelülide väike arv viib miinimumini võimalike viivituste tekkimise.
    Pakutud veoaegadest, vähemalt Soome puhul, Skanekspedi pakkumine siiski kuigivõrd ei erine. Pikem veoaeg on vaid In Time'il ja EE Transil. ASG Eesti veoaeg on teadmata. Tema pakkumine sisaldas väga põhjalikku informatsiooni (deklareerimisteenuse hinnad, ladustamine, tarneklauslid jne), paraku ei olnud seal midagi kirjas aegadest. Puudus info transpordivajadusest etteteatamise ja võimaliku veoaaja kohta, mis on kliendile kindlasti olulised suurused.
    Jaga lugu:
  • Hetkel kuum

Saksa majandusajakirjanik valimiste eel: taastame Hansa Liidu!
Miks ei võiks Tallinn, Riia, Bremen ja Hamburg, aga ka teised endised hansalinnad puhuda uuesti elu sisse kunagisele Hansa Liidule? See oleks uut tüüpi linnade ja ettevõtete liit, mida juhiks mitte nostalgia, vaid soov astuda vastu Hiina hegemoniaalsetele ambitsioonidele Euroopas, kirjutab Saksamaa majandusajakirjanik Manfred Sieg (Sieg-Tech).
Miks ei võiks Tallinn, Riia, Bremen ja Hamburg, aga ka teised endised hansalinnad puhuda uuesti elu sisse kunagisele Hansa Liidule? See oleks uut tüüpi linnade ja ettevõtete liit, mida juhiks mitte nostalgia, vaid soov astuda vastu Hiina hegemoniaalsetele ambitsioonidele Euroopas, kirjutab Saksamaa majandusajakirjanik Manfred Sieg (Sieg-Tech).
Sigade hinnad kukkusid Hiinas tagasi maa peale
Pärast kahe aasta pikkust perioodi kõrgeid sealiha hindu seisab Hiina silmitsi vastupidise probleemiga: sealiha on nüüd ligikaudu poole odavam, vahendab Wall Street Journal.
Pärast kahe aasta pikkust perioodi kõrgeid sealiha hindu seisab Hiina silmitsi vastupidise probleemiga: sealiha on nüüd ligikaudu poole odavam, vahendab Wall Street Journal.
Autojuhtide puudus sundis Briti valitsust järele andma
Suurbritannia peaks varsti teatama ajutistest viisadest autovedajatele, et vähendada suurt tööjõupuudust, vahendab Reuters.
Suurbritannia peaks varsti teatama ajutistest viisadest autovedajatele, et vähendada suurt tööjõupuudust, vahendab Reuters.
Raadiohommikus: Enefiti börsidebüüt, krüptovarad ja mure hariduse pärast
Nädala viimases hommikuprogrammis on fookus paljulubavatel investeerimisideedel ja Eesti haridussüsteemi tulevikul.
Nädala viimases hommikuprogrammis on fookus paljulubavatel investeerimisideedel ja Eesti haridussüsteemi tulevikul.