Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Raske on üht teisele eelistada -- igal autol on omad head ja vead
Nissan Almera 1,4i LX
- Almera tundus vedrustuselt pehme, aga see võis olla tingitud sellest, et erinevalt konkureerinud uhiuutest autodest oli tal 50 000 km läbisõitu.
Pimedas sõites oli Almera parim -- tal on väga head esituled. Ainus auto neljast, mille esituledel ka kojamehed olid, need õigustasid end täielikult. Võib-olla on see minu kasvust tingitud, aga tundus, et Almera rool asub pisut liiga kõrgel. Seetõttu ei olnud nähtavus kuigi hea.
Peugeot 306 XN 1,4i
- Kiita tuleb pidurit, mis oli konkurentide omast tunduvalt efektiivsem. Vedrustus jättis esialgu pisut ebaleva mulje, seda oma konstruktsiooni tõttu. Nimelt kinnitub tagasild kere külge läbi kummipukside, mis tekitab kurvides ülejuhitavuse tunde. See on aga rohkem harjumise küsimus. Rool istus väga hästi kätte ja sõidutunne oli hea. Head muljet rikkus 1500 km järel juhtunud intsident, kui tuli lahti käiguvahetusmehhanismi hoovastik. Testi lõpus vilkus ka turvapadja signaallamp. Uuel autol oli pisut ootamatu selliseid vigu kohata, aga ehk oli tegu juhuslike vigadega.Toyota Corolla 1,3i Linea Vega
- Corolla salong on meeldivalt lahe ja avar. Kui kritiseerida, siis seda, et esiistme reguleeritavus pikisuunas jääb teistele alla. Varustus avaldab muljet -- ABS, kaks turvapatja standardvarustuses -- tuleb arvestada, et tegu oli uusima mudeliga. Autos on meeldivalt palju panipaiku. Ehkki mootor on töömahult neljast pisim, on auto kiirusomadused igati tasemel. Corolla näib konkurentidega võrreldes kõige vaiksem. Möödasõitudel tundus, et IV käiguga jätab soovida kiirendus.Honda Civic
- Civicu mootor on sportlikult erk, auto kiirendus väga hea. Slaalomirada näitas, et kiiresti manööverdamine on raske -- rool tahab rohkem kruttimist kui konkurentidel (sama kogesin kevadel Leedus toimunud vigursõiduvõistlustel -- T.O- ). Civicu latern jätab küll ilusa mulje, aga valgustab paraku kehvalt. Pagasiruumi kinni tõmbamine oli poriseid ilmasid arvestades ebamugav, sest polnud, kust luuki haarata. Ebapiisav on tagaklaasi kojamehe suurus -- liiga suur pind jääb puhastamata.