Üht ladu ja paari müü-gipunkti omava väikefirma juht võib kauba laialiveoks kasutatud vana Ford Transiti maha müüa ja tellida selle asemel lao ukse ette regulaarse kaubaveoliini auto.
Eesti-sisest regulaarset kaubaveoteenust pakkuv Scansped Eesti on jaotanud Tallinna kolmeks regiooniks. Väikesaadetiste (99 kilo ja ühe pakkeühiku brutokaal ei ületa 35 kilo) kogumiseks/jaotamiseks liigub kaubik igas regioonis kolm korda päevas. Kuni 7000kiloseid saadetisi transpordib kaks korda päevas tagaluuktõstukiga auto. Igalt veoringilt kogutud saadetised komplekteeritakse terminaalis sihtaadressi järgi ümber ja toimetatakse järgmise veoringiga sihtkohta.
Analoogselt toimib ka üle-eestiline veosüsteem. Tallinna ja Tartu terminaalidest väljuvad kaubaveoliiniautod korjavad klientide saadetised peale Eesti eri piirkondadest.
Tartu terminaali kogutakse regulaarvedudega Lõuna-Eesti piirkonna kaubad, Tallinna terminaali jõuavad kaubad Narva ja Pärnu suundadelt. Tallinna ja Tartu vahel liiguvad kaubad öösiti. Hommikul veetakse kaubad sihtkoha aadressi järgi laiali.
Eesti-sisest regulaarkaubaveo teenust on osutanud ka AS Kaubaekspress.
Iga toote ja teenuse puhul on oluline kvaliteet. Kvaliteetse siseriikliku jaotusvõrgu järele on Eestis nõudlus olemas.
Hetkel võiks sellist teenust pakkuvate firmade kvaliteet olla kõrgem. Eesti territoorium on väike ja seetõttu on väga oluline lubatud transpordiaegadest kinnipidamine, et tekiks usaldus teenuse vastu.
Scanspedi idee tundub vastavat nendele tingimustele. Jään huviga ootama selle süsteemi käivitumist.
Varem kasutasime Eesti- siseseks laialiveoks Cargobussi. Temal on aga bussivedudes monopol ja meil oli pidevalt probleeme teenuse kvaliteediga.
Scanspedi teenuse juures on täpsus aga kogu asja võlu. Alguses oli ka Scanspediga probleeme. Saadetised hilinesid paar korda ca 15 minutit. Leppisime Scanspedi projektijuhiga kokku, et ka üks minut on hilinemine. Nüüd on saadetised täpselt kell üheksa hommikul kohal.
Seotud lood
Enimloetud
5
Neli aktsiat, mille ostmist tasub kaaluda
Hetkel kuum
Neli aktsiat, mille ostmist tasub kaaluda
Tagasi Äripäeva esilehele