• OMX Baltic0,21%293,43
  • OMX Riga0,28%913,34
  • OMX Tallinn0,05%1 962,35
  • OMX Vilnius0,26%1 230,91
  • S&P 5000,48%6 631,96
  • DOW 300,27%46 142,42
  • Nasdaq 0,94%22 470,73
  • FTSE 1000,21%9 228,11
  • Nikkei 2250,82%45 672,96
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,15
  • EUR/RUB0,00%98,13
  • OMX Baltic0,21%293,43
  • OMX Riga0,28%913,34
  • OMX Tallinn0,05%1 962,35
  • OMX Vilnius0,26%1 230,91
  • S&P 5000,48%6 631,96
  • DOW 300,27%46 142,42
  • Nasdaq 0,94%22 470,73
  • FTSE 1000,21%9 228,11
  • Nikkei 2250,82%45 672,96
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,15
  • EUR/RUB0,00%98,13
  • 06.02.98, 00:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

ETA ei ole Koonderakonna pressiteenistus

Tähelepanuvääriva hoo ja kõiketeadmisega kinnitas 4. veebruari Äripäev oma repliigis, et ETA on Koonderakonna aeglane, tendentslik ja kahjumiga töötav pressiteenistus.
ETA on klassikaline infoagentuur, kelle töö on toota uudiseid meediaväljaannetele nii Eestis kui ka välismaal. Süüdistusi asjade ühepoolses valgustamises pole ETA-le viimasel kahel aastal esitanud keegi meie tarbijatest. ETA tänane juhtkond ei tea nimetada ühtki juhtumit, kus kas valitsus või mõni muu riiklik institutsioon oleks püüdnud määrata agentuuri uudiste sisu. ETA nimetamine Koonderakonna hääletoruks näitab lihtsalt seda, et repliigi anonüümsel autoril polnud muid argumente meie agentuuri mustamiseks. Kellele ETA mahategemine tänases Eestis vajalik on, seda pole konkurentsiolukorda silmas pidades raske arvata.
Äripäev nimetas oma repliigis tõendeid esitamata uudisteagentuuri ETA ühe erakonna häälekandjaks. Pean seda meil töötavate sõltumatute ajakirjanike, kaasa arvatud iseenda, solvamiseks. Sellest lähtuvalt kaalun olemasolevaid võimalusi minu kui ajakirjaniku au ja väärikuse kaitseks avaliku laimu eest Äripäevas.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Seotud lood

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele