Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Kaubikuturgu jagavad Ford ja VW
Väikekaubikute jaanuari müügitabeli esimesel-teisel kohal on sisuliselt üks ja seesama mudel -- kõige enam müüdi Volkswagen Caddyt -- 13, järgnes Caddy sõsarmudel Seat Inca 6 autoga.
Caddyt ja Incat toodetakse samas tehases ja autod on hinnatasemelt enam-vähem võrdsed, ehkki võiks oletada Seati odavamat hinda. Põhjuseks on asjaolu, et Põhjamaade varustustase, millega Eestis Seate müüakse, on Lääne-Euroopa varustuses Volkswagenite omast rikkalikum. Japautos maksab bensiinimootoriga Inca 149 900 krooni, diiselmootoriga mudel 169 900 krooni. Saksa Autos algab bensiinimootoriga Caddy hind 149 900 kroonist, diiselmootoriga mudelil 159 900 kroonist.
Suurte kaubikute (kaubaruumi maht üle 4 m³) liider on endiselt Ford Transit. Kuna uuel aastal täienes Transiti varustus mitmesuguste sõidumugavust ja -ohutust parandavate seadmetega, võib arvata, et juba aastaid turuliider olnud Transit ei loovuta positsioone veel niipea.
Veoautode müügiülevaated leiate alates käesolevast kuust teisipäeviti ilmuvast Äripäeva transpordirubriigist (jaanuarikuu kokkuvõte ilmus 10.veebruaril).