• OMX Baltic0,26%269,96
  • OMX Riga0,66%882,35
  • OMX Tallinn0,5%1 709,09
  • OMX Vilnius0,41%1 032,89
  • S&P 5000,71%5 792,04
  • DOW 301,03%42 512
  • Nasdaq 0,6%18 291,62
  • FTSE 1000,65%8 243,74
  • Nikkei 2250,87%39 277,96
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,91
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%106,11
  • OMX Baltic0,26%269,96
  • OMX Riga0,66%882,35
  • OMX Tallinn0,5%1 709,09
  • OMX Vilnius0,41%1 032,89
  • S&P 5000,71%5 792,04
  • DOW 301,03%42 512
  • Nasdaq 0,6%18 291,62
  • FTSE 1000,65%8 243,74
  • Nikkei 2250,87%39 277,96
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,91
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%106,11
  • 13.02.98, 00:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Kaubikuturgu jagavad Ford ja VW

Väikekaubikute jaanuari müügitabeli esimesel-teisel kohal on sisuliselt üks ja seesama mudel -- kõige enam müüdi Volkswagen Caddyt -- 13, järgnes Caddy sõsarmudel Seat Inca 6 autoga.
Caddyt ja Incat toodetakse samas tehases ja autod on hinnatasemelt enam-vähem võrdsed, ehkki võiks oletada Seati odavamat hinda. Põhjuseks on asjaolu, et Põhjamaade varustustase, millega Eestis Seate müüakse, on Lääne-Euroopa varustuses Volkswagenite omast rikkalikum. Japautos maksab bensiinimootoriga Inca 149 900 krooni, diiselmootoriga mudel 169 900 krooni. Saksa Autos algab bensiinimootoriga Caddy hind 149 900 kroonist, diiselmootoriga mudelil 159 900 kroonist.
Suurte kaubikute (kaubaruumi maht üle 4 m³) liider on endiselt Ford Transit. Kuna uuel aastal täienes Transiti varustus mitmesuguste sõidumugavust ja -ohutust parandavate seadmetega, võib arvata, et juba aastaid turuliider olnud Transit ei loovuta positsioone veel niipea.
Veoautode müügiülevaated leiate alates käesolevast kuust teisipäeviti ilmuvast Äripäeva transpordirubriigist (jaanuarikuu kokkuvõte ilmus 10.veebruaril).

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 08.10.24, 14:49
Sustinere: toote mõju tuleb jälgida kogu väärtusahelas
Kestlikkusaruandlus puudutab üha rohkemaid ettevõtteid, sest lisaks suurusest tulenevale kohustusele tekib raporteerimise vajadus ka tarneahela kaudu.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele