Päev läheb aina pikemaks ning loomulikku valgust tuleb juurde.
Ometi ei näita paljude valgustimüüjate statistikagraafiku joon erilist langustendentsi.
Nagu eelmiselgi tabeli koostamise korral on ka veebruaris müüdud kõige rohkem kaubamärki Glamox, mille müüginumber on võrreldes jaanuariga pea poolesaja võrra tõusnud. Küll on pisut vähenenud kaubamärgi Lival müük.
Kuid lambimüüjate esmaeesmärk pole niivõrd ühe kaubamärgi müügitulemuste suureks ajamine kuivõrd just laia valikuvõimaluse pakkumine.
Lambitabelis nagu suuremas osas müügitabelitestki on esikohal odavamat sorti valgustid -- võib-olla mängib siin riiklik tellimus oma osa. Olgugi, et ka enamik firmajuhte valib ikka hinna ning kvaliteedi suhet arvestades. Eesti firmajuht on väga kõrgete nõudmistega ning tahab seda kõige odavamat ja kõige paremat. Kes võtab pisut kvaliteedilt, ilult ning mugavuselt matti ja kes pisut oma rahakotilt, oodates, et see hiljem siiski kasu kannab.
Muidugi ei pane eesti inimene valgusti omapära eriti tähelegi, sest ega ole vähe neid, kes veel laes rippuvat paljast pirni mäletavad, ent tänapäev pakub ikkagi rohkem võimalusi.
Seotud lood
Ajalugu kordub: möödunud aasta 26. septembril esitleti Berliinis intrigeerivaid telefone Xiaomi 13T ja Xiaomi 13T Pro, tänavu, samuti 26. septembril ja samuti Berliinis esitles Xiaomi oma uusimaid telefone
Xiaomi 14T ja
Xiaomi 14T Pro. Hetkel kuum
Inflatsioon võib lähikuudel uuesti kiireneda
Tagasi Äripäeva esilehele