Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Forbo kate edestas Armstrongi
PVC-põrandakatted Forbo (maa-letooja AS Auma Expo) ja Armstrong (AS Lincona Konsult) võistlevad omavahel nagu Vestmann ja Piibeleht «Pisuhännast» -- kord on üks peal, kord teine. IV kvartalis, mis on põrandakattemüüjate edukamaid müügiperioode, edestas Armstrong Forbot rohkem kui miljoniga, kuid langes esimeses kvartalis poolteise miljoni võrra. Forbo langus ühiskondlike ruumide põrandakatete (eurostandard 31--34) osas oli kõigest ligi paarsada tuhat.
Vaatamata sellele, et aasta esimene kvartal pole PVC-katete müügi tippaeg, tegi äriruumikatete osas rohkem kui miljonilise hüppe ülespoole Tarkett (AS Sveron). Tarketi läbimüüki on kahekordistanud ka AS Fanaal (Ehitusmaailm).
Eluruumide põrandakatete puhul (eurostandard 21--23) läks Lincona Konsuldi Armstrongist ette Arpeks Kaubandus, mis kaupleb mitmete kodukatete kaubamärkidega (Prantsusmaa, Soome, Ungari).
II kvartalis täheldavad PVC-katete maaletoojad tõusu. ÄP
Kulla hind tõusis kolmandas kvartalis viimase kaheksa aasta kiireimas tempos, jõudes septembris ka värskete rekorditeni. Kas praeguses tõusutsüklis on kullal veel ruumi kallineda ja mis saab edasi järgnevatel aastatel?