• Jaga lugu:
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Mercedes uuendas oma lipulaeva

    Maailma esmaesitlusega Pariisi autonäitusel peaaegu samal ajal ka Tallinnas ja Tartus esitletud uus S-klassi Mercedes on firma lipulaevaks kuni 2002. aastani. Siis jõuab tootmisse Rolls-Royce'idega konkureerima kippuv luksusauto Maybach.
    Uus S-klass alustab ühe kuuesilindrilise (3,2 l, 224 hj) ja kahe kaheksasilindrilise (4,3 l, 279 hj ja 5,0 l, 306 hj) jõuallikaga. Kõik jõuallikad on V-kujulised. Järgmise aasta lõpus lisandub 12silindriline 5,8-liitrine bensiinimootor, samuti uus neljaliitrine diiselmootor.
    Luksusautole kohaselt on saadaval ka pikendatud teljevahega (vahe standardmudeliga 120 mm) modifikatsioonid. Käigukast on automaatne, viiekäiguline.
    Kui E-klassi Mercedes teenis tänu neljale ümmargusele esitulele kurvasilmse tiitli, siis uuel autol on kaks tuld «kokku sulanud» ja tulemuseks on kergelt kolmnurkse kujuga esilaternad.
    Uue S-Mercedese siseruum on kasvanud 17 mm, mis ei tundu küll teab mis saavutusena, kuid tuleb silmas pidada, et auto kere on eelkäijaga võrreldes 75 mm lühenenud.
    Auto on «kokku tõmmanud» ka muudes põhimõõtmetes -- kõrgus on vähenenud 41 mm, laius 31 mm võrra, teljevahe sarnaselt kogupikkusele samuti 75 mm võrra. Samuti on auto eelkäijast 300 kg võrra kergem.
    Varustus on luksusautole kohaselt rikkalik ja muutub veelgi rikkalikumaks. Nii lisandub 1999. aasta kevadel varustusse näiteks TV-vastuvõtja. Tavapärased audioseadmed, satelliitnavigatsioonisüsteem, telefonid jms on juba praegu loomulikult olemas. Kokku on Mercedese pressiosakonna kinnitusel auto juures tehtud üle 30 tehnilise uuenduse.
    Sel aastal jõuab Eestisse kümmekond uut S-Mercedest. Silberauto andmetel maksab odavaim luks-Mercedes 919 220 krooni, kallimate eest tuleb välja anda 1 244 900 krooni.
    Jaga lugu:
  • Hetkel kuum

Anu Lill: oma head investeeringutootlust ei pea häbenema, ükskõik mida „kõrgeausused“ arvavad
Suhtumine, et teine investor ei vääri head tootlust, kuna on liiga algaja, liiga noor, liiga vana või lausa naisterahvas, peab kaduma ajaloo prügikasti, kirjutab börsitoimetuse ajakirjanik Anu Lill.
Suhtumine, et teine investor ei vääri head tootlust, kuna on liiga algaja, liiga noor, liiga vana või lausa naisterahvas, peab kaduma ajaloo prügikasti, kirjutab börsitoimetuse ajakirjanik Anu Lill.
Hiina suurfirma võimalik pankrot ähvardab kogu regiooni majandust
Hinna kinnisvarafirma Evergrande on kokkukukkumise äärel ning analüütikud hoiatavad, et hullema stsenaariumi puhul on sellel suur mõju ka ülejäänud maailmale.
Hinna kinnisvarafirma Evergrande on kokkukukkumise äärel ning analüütikud hoiatavad, et hullema stsenaariumi puhul on sellel suur mõju ka ülejäänud maailmale.
Sooman: pensioniraha voolab kinnisvarast mööda
Kui kuni pooled pensioniraha välja võtjatest lubasid selle kinnisvarasse investeerida, siis reaalsus on teistsugune – elektroonikapoed on teleriostjatest pungil, kuid septembrikuine kinnisvaraturg on tavapärasest isegi rahulikum, kirjutab Pindi Kinnisvara juhatuse liige Peep Sooman septembrikuises ülevaates.
Kui kuni pooled pensioniraha välja võtjatest lubasid selle kinnisvarasse investeerida, siis reaalsus on teistsugune – elektroonikapoed on teleriostjatest pungil, kuid septembrikuine kinnisvaraturg on tavapärasest isegi rahulikum, kirjutab Pindi Kinnisvara juhatuse liige Peep Sooman septembrikuises ülevaates.
MESi koroonalaenude eest vastutanud EKRE minister: mina ei tea midagi
Endine maaeluminister, EKRE liige Arvo Aller leiab, et MESi juhatus ei teinud maksumaksja raha jagamisel vigu. Niisamuti pole Aller ka ise enda sõnul midagi valesti teinud.
Endine maaeluminister, EKRE liige Arvo Aller leiab, et MESi juhatus ei teinud maksumaksja raha jagamisel vigu. Niisamuti pole Aller ka ise enda sõnul midagi valesti teinud.