Maailma esmaesitlusega Pariisi autonäitusel peaaegu samal ajal ka Tallinnas ja Tartus esitletud uus S-klassi Mercedes on firma lipulaevaks kuni 2002. aastani. Siis jõuab tootmisse Rolls-Royce'idega konkureerima kippuv luksusauto Maybach.
Uus S-klass alustab ühe kuuesilindrilise (3,2 l, 224 hj) ja kahe kaheksasilindrilise (4,3 l, 279 hj ja 5,0 l, 306 hj) jõuallikaga. Kõik jõuallikad on V-kujulised. Järgmise aasta lõpus lisandub 12silindriline 5,8-liitrine bensiinimootor, samuti uus neljaliitrine diiselmootor.
Luksusautole kohaselt on saadaval ka pikendatud teljevahega (vahe standardmudeliga 120 mm) modifikatsioonid. Käigukast on automaatne, viiekäiguline.
Kui E-klassi Mercedes teenis tänu neljale ümmargusele esitulele kurvasilmse tiitli, siis uuel autol on kaks tuld «kokku sulanud» ja tulemuseks on kergelt kolmnurkse kujuga esilaternad.
Uue S-Mercedese siseruum on kasvanud 17 mm, mis ei tundu küll teab mis saavutusena, kuid tuleb silmas pidada, et auto kere on eelkäijaga võrreldes 75 mm lühenenud.
Auto on «kokku tõmmanud» ka muudes põhimõõtmetes -- kõrgus on vähenenud 41 mm, laius 31 mm võrra, teljevahe sarnaselt kogupikkusele samuti 75 mm võrra. Samuti on auto eelkäijast 300 kg võrra kergem.
Varustus on luksusautole kohaselt rikkalik ja muutub veelgi rikkalikumaks. Nii lisandub 1999. aasta kevadel varustusse näiteks TV-vastuvõtja. Tavapärased audioseadmed, satelliitnavigatsioonisüsteem, telefonid jms on juba praegu loomulikult olemas. Kokku on Mercedese pressiosakonna kinnitusel auto juures tehtud üle 30 tehnilise uuenduse.
Sel aastal jõuab Eestisse kümmekond uut S-Mercedest. Silberauto andmetel maksab odavaim luks-Mercedes 919 220 krooni, kallimate eest tuleb välja anda 1 244 900 krooni.