Kampaania ettemüügi materjalide tootmine ei ole odav ettevõtmine ja sageli ei suudeta vastu panna kiusatusele hoida siin raha kokku, lastes tutvustada kampaaniat müügimehel suuliselt või siis lastakse printerist välja üks A4 leht ning saadetakse faksiga edasimüüja poole teele. Siin tuleb arvestada asjaoluga, et edasimüüjad ei müü ainult teie kaupa, järelikult tuleb neil jooksvalt kümneid kui mitte sadu kampaaniapakkumisi. Et sellest massist esile tõusta ja meelde jääda, ongi vajalik toota korralikud materjalid, mis aitavad meil eelnevalt kampaaniat edukalt tutvustada (loe: müüa).
Uudsem võimalus kampaaniat edasimüüjatele tutvustada on teha seda läbi Interneti- kodulehekülje. Selleks peaks teie koduleheküljel olema vastavad leheküljed edasimüüjatele, kuhu vaid neil on ligipääs. Teile vajaliku info edastamine ja sellele edasimüüjatelt tagasiside kindlustamine sõltub juba webmaster'i professionaalsusest. Muidugi on eelduseks, et teie edasimüüjad tunnevad end Internetis koduselt.
Uuringute järgi meie kauplusi külastav klient ja ühtlasi ka sihtgrupp ei huvitu kampaaniatest, loteriidest, vaid tahab sooritada oma ostuprotsessi rahulikult, segavate teguriteta.
Kuna hästi korraldatud müügitoetustegevus tõstab lühiajaliselt müügitulemusi, oleme osalenud meie jaoks atraktiivsetes ja Maksimarketi kliendi jaoks kasulikes üleriigilistes kampaaniates, mida toetavad tootjad või hankijad.
Kampaanias osalemiseks analüüsime väga palju tegureid: kas loterii tõstaks ainult ühe toote või kogu tooterühma müügitulemusi; kuidas mõjutab kampaanias osalemine kaasnevate ja sarnaste kaupade müügitulemusi; kas mõju on ainult lühiajaline.
Müügitoetusmaterjale (POS) paigutada sooviv tootja või hankija peab saatma kauplusele turundustegevuse taotluse, millel ta märgib ära kampaania toote, kestvuse aja, reklaamitoe. Väga heade partneritega oleme sõlminud pikaajalised koostöölepingud. Eelistame võrdsete pakkumiste puhul kliente, kellega meil koostöö on kestnud aastaid.
POS-materjalidel soovime näha infot kampaania toimumise protseduuri kohta. Klient, kes on huvitatud kampaanias osalemisest, peaks saama hästi kiiresti ja konkreetselt kätte tegevusjuhised, mida teha, kuhu pöörduda. «Ei» oleme öelnud materjalidele, mis rikuvad kaupluse esteetilist väljanägemist ning mis ei anna kliendile täiendavalt infot.
Samuti tekitab probleeme, kui palutakse kassapidajatel lisaks põhitööle, mis nõuab keskendumist ja täpsust, tegeleda kampaania info või materjalide edastamisega. POS-materjalide paigaldamine ei ole tasuline, kuid peab olema alati põhjendatud. Meie jaoks on oluline, et iga ruutmeeter kaupluse pinnast, millel asub kaup, meile tulu tooks.