Artikkel
  • Kuula
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Müügiedendus vajab edasimüüja toetust

    Müügiedenduskampaaniaid ei ole kunagi soovitav läbi viia eraldi tervikust ehk üldisest reklaamiplaanist. Parema tulemuse saamiseks tuleb müügiedendus siduda teiste reklaamiväljunditega, et saavutada sünergia.
    Müügiedenduskampaania täielikuks õnnestumiseks on vajalik eelnev müük edasimüüjatele. Siin on otstarbekas võtta kasutusele otsemarketing, sest me teame, kes on meie edasimüüjad. Nõnda saame kindlustada, et sõnum jõuab esmalt edasimüüjateni ja et nad igati toetavad planeeritavat kampaaniat.
    Otsemarketingi saab kasutada ka POS-materjalide (müügitoetusmaterjalid) valikul. Eestis on veel vähe kasutatud võtet, kus edasimüüja n-ö tellib enese müügikohta POS-materjalid. Skeem on lihtne: kampaania planeerimisel esitatakse edasimüüjatele võimalike POS-materjalide variandid. Edasimüüjad valivad sealt välja, milliseid materjale nemad telliks oma müügikohta. See annab meile kindluse, et toodetud materjalid on müügikohtadesse sobivad ja leiavad kampaanias kindlasti rakendamist. Probleemiks võib olla müügitoetusmaterjalide kõrge tükihind, aga siin oleneb parima lahenduse leidmine POS- materjalide kavandajast.
    Kampaania ettemüügi materjalide tootmine ei ole odav ettevõtmine ja sageli ei suudeta vastu panna kiusatusele hoida siin raha kokku, lastes tutvustada kampaaniat müügimehel suuliselt või siis lastakse printerist välja üks A4 leht ning saadetakse faksiga edasimüüja poole teele. Siin tuleb arvestada asjaoluga, et edasimüüjad ei müü ainult teie kaupa, järelikult tuleb neil jooksvalt kümneid kui mitte sadu kampaaniapakkumisi. Et sellest massist esile tõusta ja meelde jääda, ongi vajalik toota korralikud materjalid, mis aitavad meil eelnevalt kampaaniat edukalt tutvustada (loe: müüa).
    Uudsem võimalus kampaaniat edasimüüjatele tutvustada on teha seda läbi Interneti- kodulehekülje. Selleks peaks teie koduleheküljel olema vastavad leheküljed edasimüüjatele, kuhu vaid neil on ligipääs. Teile vajaliku info edastamine ja sellele edasimüüjatelt tagasiside kindlustamine sõltub juba webmaster'i professionaalsusest. Muidugi on eelduseks, et teie edasimüüjad tunnevad end Internetis koduselt.
    Uuringute järgi meie kauplusi külastav klient ja ühtlasi ka sihtgrupp ei huvitu kampaaniatest, loteriidest, vaid tahab sooritada oma ostuprotsessi rahulikult, segavate teguriteta.
    Kuna hästi korraldatud müügitoetustegevus tõstab lühiajaliselt müügitulemusi, oleme osalenud meie jaoks atraktiivsetes ja Maksimarketi kliendi jaoks kasulikes üleriigilistes kampaaniates, mida toetavad tootjad või hankijad.
    Kampaanias osalemiseks analüüsime väga palju tegureid: kas loterii tõstaks ainult ühe toote või kogu tooterühma müügitulemusi; kuidas mõjutab kampaanias osalemine kaasnevate ja sarnaste kaupade müügitulemusi; kas mõju on ainult lühiajaline.
    Müügitoetusmaterjale (POS) paigutada sooviv tootja või hankija peab saatma kauplusele turundustegevuse taotluse, millel ta märgib ära kampaania toote, kestvuse aja, reklaamitoe. Väga heade partneritega oleme sõlminud pikaajalised koostöölepingud. Eelistame võrdsete pakkumiste puhul kliente, kellega meil koostöö on kestnud aastaid.
    POS-materjalidel soovime näha infot kampaania toimumise protseduuri kohta. Klient, kes on huvitatud kampaanias osalemisest, peaks saama hästi kiiresti ja konkreetselt kätte tegevusjuhised, mida teha, kuhu pöörduda. «Ei» oleme öelnud materjalidele, mis rikuvad kaupluse esteetilist väljanägemist ning mis ei anna kliendile täiendavalt infot.
    Samuti tekitab probleeme, kui palutakse kassapidajatel lisaks põhitööle, mis nõuab keskendumist ja täpsust, tegeleda kampaania info või materjalide edastamisega. POS-materjalide paigaldamine ei ole tasuline, kuid peab olema alati põhjendatud. Meie jaoks on oluline, et iga ruutmeeter kaupluse pinnast, millel asub kaup, meile tulu tooks.
    Müügiedendaja soovib kauplustesse panna reklaammaterjale
    Kaido Ulejev: Müügiedendus-kampaania täielikuks õnnestumiseks on vajalik eelnev müük edasimüüjatele.
    Lõpptarbija ei ole huvitatud kampaaniatest
    Ruta Kallaspoolik: Klient ei huvitu kampaaniatest, loteriidest, vaid tahab sooritada oma ostuprotsessi rahulikult.
  • Hetkel kuum
Andrus Hiiepuu: kustkohast tulevad ja kuhu kaovad eesmärgid?
Ettevõtte üldiste sihtide seadmise kõrval kiputakse ära unustama, et absoluutselt iga inimese panus organisatsioonis peab olema samuti eesmärgistatud, kirjutab Elisa Eesti tegevjuht Andrus Hiiepuu.
Ettevõtte üldiste sihtide seadmise kõrval kiputakse ära unustama, et absoluutselt iga inimese panus organisatsioonis peab olema samuti eesmärgistatud, kirjutab Elisa Eesti tegevjuht Andrus Hiiepuu.
Google koondab teadmata osa töötajatest Protest Iisraeli vastu maksab töö veel kümnetele ettevõtte töötajatele
Lisaks Teslale andis uuest koondamislainest teada ka Alphabeti omanduses olev Google.
Lisaks Teslale andis uuest koondamislainest teada ka Alphabeti omanduses olev Google.
Articles republished from the Financial Times
Reaalajas börsiinfo
Graafikud: võrdle, kuidas sinu maakonnas ärid hakkama saavad
Kogu Eesti tundis 2023. aastal, kuidas majanduslikult keeruline aeg tegi oma töö. Ettevõtete koondamiste ja pankrottide tagajärjel vähenes töökohtade arv ja suurenes töötute hulk. Kuigi palgakasv jätkus, oli see hulga väiksem kui aasta varem. Vaatluse alla võtsime sel korral kaks maakonda, mis jäävad Harjumaalt ja Tallinnast vaadates Eesti teise otsa: Valgamaa ja Võrumaa. Need naabermaakonnad külgnevad Läti­ piiriga, mis võiks anda vähemalt geograafilise eelise ekspordiks.
Kogu Eesti tundis 2023. aastal, kuidas majanduslikult keeruline aeg tegi oma töö. Ettevõtete koondamiste ja pankrottide tagajärjel vähenes töökohtade arv ja suurenes töötute hulk. Kuigi palgakasv jätkus, oli see hulga väiksem kui aasta varem. Vaatluse alla võtsime sel korral kaks maakonda, mis jäävad Harjumaalt ja Tallinnast vaadates Eesti teise otsa: Valgamaa ja Võrumaa. Need naabermaakonnad külgnevad Läti­ piiriga, mis võiks anda vähemalt geograafilise eelise ekspordiks.
Gasellid
Kiiresti kasvavate firmade liikumist toetavad:
Gaselli KongressAJ TootedFinora BankGBC Team | Salesforce
Metallitööstus sunnib end raskel ajal vastu võtma iga töö
Ekspordile suunatud Viljandimaa metallitööstusettevõte Metest tunnetab praegu kõige raskemat aega. See tähendab, et enam ei saa valida tehtavat tööd, vaid vastu tuleb võtta kõik pakutav.Kuigi praegu valitseb majanduslikult keeruline aeg, kavatseb Metest Steel siiski kindlalt laieneda.
Ekspordile suunatud Viljandimaa metallitööstusettevõte Metest tunnetab praegu kõige raskemat aega. See tähendab, et enam ei saa valida tehtavat tööd, vaid vastu tuleb võtta kõik pakutav.Kuigi praegu valitseb majanduslikult keeruline aeg, kavatseb Metest Steel siiski kindlalt laieneda.
LHV tippjuht lahkub ametist
LHV Groupi nõukogu kutsub ametist tagasi juhatuse liikme, riskijuhi Martti Singi. Ühtlasi lahkub Singi samas ajaraamis ka LHV Panga juhatuse liikme ja riskijuhi kohalt.
LHV Groupi nõukogu kutsub ametist tagasi juhatuse liikme, riskijuhi Martti Singi. Ühtlasi lahkub Singi samas ajaraamis ka LHV Panga juhatuse liikme ja riskijuhi kohalt.
Kas rohepööre tähendab eurokommunismi? Või on see lihtsalt üks utoopia?
Küsimusele, kas rohepööre tähendab seda, et oleme sunnitud hakkama ehitama eurokommunismi, vastab Erik Moora, et kahetsusväärselt on keskkonnateemad, mis muidu vabades ühiskondades ei ole vaidlusobjekt, ära ideologiseeritud, nii et praegu näeme, kuidas poliitilised vastased vaidlevad mitte sisu üle, vaid selle üle, miks midagi teha ei saa. Samas on ilmne, et kuna inimtegevus ületab planeedi talumisvõime piire mitmekordselt, pole samamoodi jätkamine võimalik.
Küsimusele, kas rohepööre tähendab seda, et oleme sunnitud hakkama ehitama eurokommunismi, vastab Erik Moora, et kahetsusväärselt on keskkonnateemad, mis muidu vabades ühiskondades ei ole vaidlusobjekt, ära ideologiseeritud, nii et praegu näeme, kuidas poliitilised vastased vaidlevad mitte sisu üle, vaid selle üle, miks midagi teha ei saa. Samas on ilmne, et kuna inimtegevus ületab planeedi talumisvõime piire mitmekordselt, pole samamoodi jätkamine võimalik.
Volkswagen Golf 50: kuidas Põrnika järeltulijast kujunes hea auto mõõdupuu
Märtsi lõpus möödus pool sajandit päevast, mil algas Volkswagen Golfi tootmine. Ikoonilise Põrnika järeltulijast sai ettevõtte jaoks veelgi olulisem mudel.
Märtsi lõpus möödus pool sajandit päevast, mil algas Volkswagen Golfi tootmine. Ikoonilise Põrnika järeltulijast sai ettevõtte jaoks veelgi olulisem mudel.
Eelarvenõukogu: riigivõlg kasvab kiirelt
Eelarvepuudujääk ulatub järgmistel aastatel koguni 5%ni SKPst ja riigivõlg jätkab kiiret kasvu. Selline eelarvepoliitika seaks ohtu Eesti majanduse stabiilse arengu ega vastaks eelarvereeglitele, selgub pressiteatest.
Eelarvepuudujääk ulatub järgmistel aastatel koguni 5%ni SKPst ja riigivõlg jätkab kiiret kasvu. Selline eelarvepoliitika seaks ohtu Eesti majanduse stabiilse arengu ega vastaks eelarvereeglitele, selgub pressiteatest.
Everaus rajab Rae valda uue elukvartali
Everaus Kinnisvara rajab Rae vallas asuvasse Järvekülla uue elamukvartali, alustades ehitusega suvel.
Everaus Kinnisvara rajab Rae vallas asuvasse Järvekülla uue elamukvartali, alustades ehitusega suvel.