Artikkel
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Müügiedendus vajab edasimüüja toetust

    Müügiedenduskampaaniaid ei ole kunagi soovitav läbi viia eraldi tervikust ehk üldisest reklaamiplaanist. Parema tulemuse saamiseks tuleb müügiedendus siduda teiste reklaamiväljunditega, et saavutada sünergia.
    Müügiedenduskampaania täielikuks õnnestumiseks on vajalik eelnev müük edasimüüjatele. Siin on otstarbekas võtta kasutusele otsemarketing, sest me teame, kes on meie edasimüüjad. Nõnda saame kindlustada, et sõnum jõuab esmalt edasimüüjateni ja et nad igati toetavad planeeritavat kampaaniat.
    Otsemarketingi saab kasutada ka POS-materjalide (müügitoetusmaterjalid) valikul. Eestis on veel vähe kasutatud võtet, kus edasimüüja n-ö tellib enese müügikohta POS-materjalid. Skeem on lihtne: kampaania planeerimisel esitatakse edasimüüjatele võimalike POS-materjalide variandid. Edasimüüjad valivad sealt välja, milliseid materjale nemad telliks oma müügikohta. See annab meile kindluse, et toodetud materjalid on müügikohtadesse sobivad ja leiavad kampaanias kindlasti rakendamist. Probleemiks võib olla müügitoetusmaterjalide kõrge tükihind, aga siin oleneb parima lahenduse leidmine POS- materjalide kavandajast.
    Kampaania ettemüügi materjalide tootmine ei ole odav ettevõtmine ja sageli ei suudeta vastu panna kiusatusele hoida siin raha kokku, lastes tutvustada kampaaniat müügimehel suuliselt või siis lastakse printerist välja üks A4 leht ning saadetakse faksiga edasimüüja poole teele. Siin tuleb arvestada asjaoluga, et edasimüüjad ei müü ainult teie kaupa, järelikult tuleb neil jooksvalt kümneid kui mitte sadu kampaaniapakkumisi. Et sellest massist esile tõusta ja meelde jääda, ongi vajalik toota korralikud materjalid, mis aitavad meil eelnevalt kampaaniat edukalt tutvustada (loe: müüa).
    Uudsem võimalus kampaaniat edasimüüjatele tutvustada on teha seda läbi Interneti- kodulehekülje. Selleks peaks teie koduleheküljel olema vastavad leheküljed edasimüüjatele, kuhu vaid neil on ligipääs. Teile vajaliku info edastamine ja sellele edasimüüjatelt tagasiside kindlustamine sõltub juba webmaster'i professionaalsusest. Muidugi on eelduseks, et teie edasimüüjad tunnevad end Internetis koduselt.
    Uuringute järgi meie kauplusi külastav klient ja ühtlasi ka sihtgrupp ei huvitu kampaaniatest, loteriidest, vaid tahab sooritada oma ostuprotsessi rahulikult, segavate teguriteta.
    Kuna hästi korraldatud müügitoetustegevus tõstab lühiajaliselt müügitulemusi, oleme osalenud meie jaoks atraktiivsetes ja Maksimarketi kliendi jaoks kasulikes üleriigilistes kampaaniates, mida toetavad tootjad või hankijad.
    Kampaanias osalemiseks analüüsime väga palju tegureid: kas loterii tõstaks ainult ühe toote või kogu tooterühma müügitulemusi; kuidas mõjutab kampaanias osalemine kaasnevate ja sarnaste kaupade müügitulemusi; kas mõju on ainult lühiajaline.
    Müügitoetusmaterjale (POS) paigutada sooviv tootja või hankija peab saatma kauplusele turundustegevuse taotluse, millel ta märgib ära kampaania toote, kestvuse aja, reklaamitoe. Väga heade partneritega oleme sõlminud pikaajalised koostöölepingud. Eelistame võrdsete pakkumiste puhul kliente, kellega meil koostöö on kestnud aastaid.
    POS-materjalidel soovime näha infot kampaania toimumise protseduuri kohta. Klient, kes on huvitatud kampaanias osalemisest, peaks saama hästi kiiresti ja konkreetselt kätte tegevusjuhised, mida teha, kuhu pöörduda. «Ei» oleme öelnud materjalidele, mis rikuvad kaupluse esteetilist väljanägemist ning mis ei anna kliendile täiendavalt infot.
    Samuti tekitab probleeme, kui palutakse kassapidajatel lisaks põhitööle, mis nõuab keskendumist ja täpsust, tegeleda kampaania info või materjalide edastamisega. POS-materjalide paigaldamine ei ole tasuline, kuid peab olema alati põhjendatud. Meie jaoks on oluline, et iga ruutmeeter kaupluse pinnast, millel asub kaup, meile tulu tooks.
    Müügiedendaja soovib kauplustesse panna reklaammaterjale
    Kaido Ulejev: Müügiedendus-kampaania täielikuks õnnestumiseks on vajalik eelnev müük edasimüüjatele.
    Lõpptarbija ei ole huvitatud kampaaniatest
    Ruta Kallaspoolik: Klient ei huvitu kampaaniatest, loteriidest, vaid tahab sooritada oma ostuprotsessi rahulikult.
  • Hetkel kuum
Maailma suurima krüptobörsi juht: 2022 oli krüptole vastupidamise aasta
Krüptotööstust ei tohiks hinnata ees seisvate väljakutsete, vaid selle järgi, kuidas on senistele vastu peetud, kirjutab maailma suurima krüptobörsi Binance juht Changpeng "CZ" Zhao.
Krüptotööstust ei tohiks hinnata ees seisvate väljakutsete, vaid selle järgi, kuidas on senistele vastu peetud, kirjutab maailma suurima krüptobörsi Binance juht Changpeng "CZ" Zhao.
Hotellid: turistid tulevad vaikselt tagasi, aga piisavalt palju raha ei saa neilt veel küsida
Turistid tulevad vaikselt Eestisse tagasi ja hotellide käive on taastunud kriisieelsele tasemele, kuid hotellide juhid tõdevad, et nad pole saanud hindu tõsta piisavalt, et see kataks aina suurenevaid kulusid. Tulevast suvest sõltub palju, sest rahapuhvrid on hotellidel koroonakriisis kokku kuivanud.
Turistid tulevad vaikselt Eestisse tagasi ja hotellide käive on taastunud kriisieelsele tasemele, kuid hotellide juhid tõdevad, et nad pole saanud hindu tõsta piisavalt, et see kataks aina suurenevaid kulusid. Tulevast suvest sõltub palju, sest rahapuhvrid on hotellidel koroonakriisis kokku kuivanud.
USA aktsiaturud kerkisid, Nasdaq sai kirja uhke tõusunädala
USA aktsiaturud jätkasid reedel kerkimist ja ligi protsendi edenenud Nasdaqi liitindeks sai kirja mitme kuu parima tõusunädala.
USA aktsiaturud jätkasid reedel kerkimist ja ligi protsendi edenenud Nasdaqi liitindeks sai kirja mitme kuu parima tõusunädala.
Reaalajas börsiinfo
Lillemüüja laseb pikalt tegutsenud äri pankrotti: pole enam mõtet
Varem Viru lilleturul kioskit pidanud lillede jaemüügiga tegelev Kaeralill koondas töötajad ja läheb pankrotti.
Varem Viru lilleturul kioskit pidanud lillede jaemüügiga tegelev Kaeralill koondas töötajad ja läheb pankrotti.
Seitse soovitust edukaks koondamiseks
Töömaastikku räsivad esimesed suuremad koondamislained ja paljud ettevõtted on tööinspektsioonile juba märku andnud järgmistest koondamisplaanidest.
Töömaastikku räsivad esimesed suuremad koondamislained ja paljud ettevõtted on tööinspektsioonile juba märku andnud järgmistest koondamisplaanidest.
“Äripäev eetris”: Scholz tegi end tankidega veiderdamisega lolliks
Pikk venitamine ukrainlastele tankide lubamisel on teinud lolliks eelkõige Saksa liidukantsleri Olaf Scholzi enese, kuid sakslaste suhtes on tekkinud skepsis, kas nende peale saab üldse loota, leidsid ajakirjanikud saates “Äripäev eetris”.
Pikk venitamine ukrainlastele tankide lubamisel on teinud lolliks eelkõige Saksa liidukantsleri Olaf Scholzi enese, kuid sakslaste suhtes on tekkinud skepsis, kas nende peale saab üldse loota, leidsid ajakirjanikud saates “Äripäev eetris”.
Raadiohommikus: milline valimisloosung on kõige helisevam?
“Päästame Eesti!” Kelle käest?
“Päästame Eesti!” Kelle käest?

Olulisemad uudised

Vene naftatoodetele pakutakse 100dollarist hinnalage
Ühes Euroopa impordikeeluga soovib läänemaailm kehtestada Vene naftatoodetele hinnalae, Euroopa Liit kaldub võrdlemisi kõrge hinnalae ehk 100 dollari suunas diislikütuse barreli eest.
Ühes Euroopa impordikeeluga soovib läänemaailm kehtestada Vene naftatoodetele hinnalae, Euroopa Liit kaldub võrdlemisi kõrge hinnalae ehk 100 dollari suunas diislikütuse barreli eest.

Küpsised

Äripäev kasutab küpsiseid parima ajakirjandusliku teenuse, huvipakkuvama sisu ja hea kasutajakogemuse võimaldamiseks. Meie veebilehel on järgmist liiki küpsised: vajalikud-, statistika-, eelistuste- ja turunduse küpsiseid. Küpsiste kasutamise eesmärkide ja töötlemise aluse osas saad rohkem infot Meie Küpsiste Poliitikast. Vajutades „Luban kõik“ nõustud Küpsiste kasutamisega meie ja kolmandate osapoolte poolt Meie Küpsiste poliitikas ja käesolevas Küpsiste lahenduses toodud tingimustel. Vajutades „Muudan eelistusi“ saad oma eelistusi alati muuta ja täiendavalt infot erinevate Küpsiste kohta.

Loe lähemalt meie Privaatsus - ja Küpsisepoliitikast.